eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Dostawa druków medycznych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2008-08-22

Katowice: Dostawa druków medycznych
Numer ogłoszenia: 196891 - 2008; data zamieszczenia: 22.08.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 156946 - 2008.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Centralny Szpital Kliniczny im. Prof. Kornela Gibińskiego Śląskiej Akademii Medycznej w Katowicach, ul. Medyków, 40-752 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 7894131, fax 032 2526727, 7894001-02.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa druków medycznych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa druków medycznych 1. Ankieta dla pacjenta skierowanego do badania TK A-4 szt. 6 000 2. Ankieta dla kobiet objętych popul. Programem wczesnego wykrywania raka piersi. 2 str. A-4 szt. 2 000 3. Ankieta - program badań przesiewowych dla wczesnego wykrywania raka jelita grubego - edycja 2008 komplet A-4 k 2 000 4. Ankieta Udarowa A-4 szt. 1 500 5. Ankieta wstepna. Pracownia Badań Snu A-4 k 600 6. Arkusz spisu z natury (samokopia) A-4 bl. 60 7. Deklaracja przystąpienia do PKZP A-6 bl. 20 8. Dokumentacja kontroli procesu sterylzacji 2 str. A-4 szt. 500 9. Dokumentacja medyczna chorego P. L. B. A-4 k. 1 500 10. Dokumentacja pielęgniarek.dot. Pacjenta z odleżyną. Działania podejmowane przez Pielegniarkę 2 str. A-4 szt. 6 000 11. Dokumentacja pielęgniarska dot pacjenta zagrożonego wystąpieniem odleżyny. Ocena zagrożenia wystąpienia odleżyn. Działania podejmowane przez pielegniarkę 2 str. A4 szt. 6 000 12. Ewidencja czasu pracy A-5 szt. 5 000 13. Harmonogram obiadów abonamentowych A-4 szt. 1 500 14. Historia choroby strona nr.2 A-4 szt. 24 000 15. Historia choroby strona nr 3 A-4 szt. 24 000 16. Historia choroby strona nr 4 A-4 szt. 24 000 17. Historia choroby strona nr 5 A-4 szt. 24 000 18. Historia choroby strona nr 6 A-4 szt. 24 000 19. Indywidualna karta wykonanych zleceń lekarskich /kolor/IP A-4 szt. 24 000 20. Informacja - Wycinek nerwu A-5 szt. 1 500 21. Informacja dla lekarza kierującego Rehabilitacji A-5 szt. 1 500 22. Informacja dla pacjentki - Formularz świadomej zgody na leczenie operacyjne 2 str. A-4 szt. 30 000 23. Informacja dot braku podstaw do bezpłatnych świadczeń zdrowotnych A-4 szt. 1 500 24. Informacja o przetaczaniu krwi i jej preparatów A-4 szt. 24 000 25. Informacja o szczepieniu przeciwko WZW A-5 szt. 20 000 26. Karta badania profilaktycznego k. - 8 str. A-5 k 1 200 27. Karta badania sutka A-4 szt. 1 200 28. Karta czynności pielęgniarskich ( Oddz. Położ i Ginek Endokr.) A-4 szt. 3 600 29. Karta Ekspozycji zawodowej 2 str. A-4 szt. 400 30. Karta intensywnego nadzoru pielęgniarskiego (Oddz.Gastroenterologii) A-4 szt. 3 600 31. Karta konsultacji anestezjologicznej 2 str. A-4 szt. 24 000 32. Karta obs. Centralnego dostępu żylnego cz.1 A-4 szt. 6 000 33. Karta obs. Centralnego dostępu żylnego cz.2 A-4 szt. 6 000 34. Karta obs. chorego Oddz. Pneumonologii 2 str. A-4 szt. 4 000 35. Karta obserwacji chorego A-4 szt. 10 000 36. Karta rej. Naczyn. A-4 szt. 500 37. Karta rejestr. Pacjenta do udziału w progr terap. Część A A-4 szt. 600 38. Karta rejestr. Pacjenta do udziału w progr terap. Część B A-4 szt. 600 39. Karta rejestr.zakażeń szpitala A-4 szt. 1 500 40. Karta statystycz do karty zgonu A-4 szt. 3 000 41. Karta tętna i ruchów płodu A-4 szt. 1 500 42. Karta zabiegowa Pracowni Reh. Ruchowej i Fizykalnej 2 str. A-4 szt. 1 200 43. Karta zarobkowa za dyżury A-4 szt. 500 44. Karta zastosowania unieruchomienia lub izolacji A-4 szt. 2 000 45. Karta zleceń dodatkowych - Blok Porodowy A-4 szt. 2 500 46. Karta zleceń lekarskich 2 str. A-4 szt. 20 000 47. Karta zleceń lekarskich (Oddz. Pneumonologia) 2 str. A-4 szt. 6 000 48. Kartoteka magazynowa (karton) A-5 szt. 6 000 49. Kategoryzacja pacjentów Kliniki .............. A-4 szt. 2500 50. Katrta obserwacji stolca A-4 szt. 800 51. Kontroli skuteczności Sterylizacji parow-formajldehydowej A-4 szt. 5 000 52. Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie A-4 szt. 500 53. Kwestionariusz osobowy A-4 szt. 500 54. Lista oczekujących na świadcz. opieki zdrowotnej A-4 szt. 600 55. Magazyn P (samokopia) A-5 bl. 5 500 56. Magazyn W (samokopia) A-5 bl. 5 200 57. Miesięczna ewidencja czasu pracy A-4 szt. 15 000 58. Miesięczne zestawienie prow. dokumentacji z zakresu profilaktyki leczenia odleżyn A-4 szt. 1 000 59. Monitoring bieżący formalina A-4 szt. 500 60. Obserwacje oznaczenia /KOD/ A-4 szt. 2500 61. Opis zabiegu 2 str. A-4 szt. 2000 62. Oświadczenie Chorych NFZ A-5 szt. 52 000 63. OT (samokopia) A-6 bl. 150 64. Ot Is (samokopia) A-5 bl. 50 65. Ot W (samokopia) A-5 bl. 60 66. Papier komputerowy RUM - 1 war.perf 100 szt wg wzoru szt. 70 000 67. Potwierdzenie przekazania do magazynu brudnej pościeli A-4 1/2 bl. 300 68. Potwierdzenie odbioru rzeczy chorego A-6 bl. 300 69. Potwierdzenie wykonania usługi A-4 szt. 3 500 70. Protokół kwalifikacji pacjenta do terapii wewnątrznaczyniowej A-4 szt. 1500 71. Protokół pielęgniarki oper. /bl.op.neuroch/ k.` 3 str A-4 k 3 500 72. Protokół pielęgniarki operacyjnej Bl. Op. Ginekologii , Zużyty sprzęt - k. `3 str. A-4 k 3 500 73. Protokół przekazania pacjenta OJOM A-4 szt. 5 000 74. Protokół przyjęcia depozytu - (samokopia) A-4 bl. 60 75. Protokół zabiegu operacyjnego Oddz.Ch.P.P. A-3 szt. 3 000 76. Protokół znieczulenia (samokopia) A-4 bl. 800 77. Przekazania z magazynu czystej pościeli do Oddziału (samokopia), kolor, 99 k A-4 1,2 bl. 400 78. Przekazanie z magazynu brudnej pościeli do pralni (samokopia)., 99 str. A-4 1/2 bl. 300 79. Przepustka A-6 bl. 60 80. Przepustka jednorazowa A-6 bl. 30 81. Przygotowanie pacjenta do zab. 2 str. A-4 szt. 1 500 82. PsW (samokopia) A-5 bl. 30 83. Rozkład operacji Ginekologiczny Blok Operacyjny A-4 szt. 2 400 84. Rozkład pracy piel.i położnych A-4 szt. 1 500 85. Rozpis wyżywienia na oddziały A-5 szt. 4 500 86. Skierowanie do KT/MR Helimed A-4 szt. 800 87. Skierowanie do poradni specjalistycznej A-4 szt. 2 000 88. Skierowanie do pracowni diagnostycznej A-4 szt. 2 000 89. Skierowanie do szpitala A-4 szt. 2 000 90. Skierowanie do Szpitala nr 1 w Bytomiu A-4 szt. 500 91. Skierowanie na badania profilaktyczne A-4 szt. 600 92. Skierowanie na badania w kierunku zakarzenia HIV część A, część B A-4 szt. 200 93. Skierowanie na badanie bronchofiberoskopowe / Informacja o badaniu dla pacjenta 2 str. A-4 szt. 500 94. Skierowanie na leczenie uzdrowiskowe 2 str. A-4 szt. 600 95. Skierowanie na zabiegi fizjoterapeutyczne 2 str. A-4 szt. 1 200 96. Skierowanie zwłok do chłodni A-6 bl. 60 97. Spis zdawczo-odbiorczy akt nr..... A-4 szt. 600 98. Środki Zużyte A-4 szt. 1 500 99. Środki zużyte - Radiologia A-4 szt. 1 500 100. Testy skórne punktowe 2 str. A-4 szt. 800 101. Ulotka in. o zab. wewnątrznaczyniowych obwodowych A-4 szt. 1600 102. Ulotka in. o stentowania tętnic szyjnych A-4 szt. 1200 103. Ulotka in. o znieczuleniu A-4 szt. 24 000 104. Ulotka inf. o biopsji cienkoigłowej A-4 szt. 1 600 105. Ulotka inf. o biopsji wątroby A-4 szt. 1 600 106. Ulotka inf. o endoskopowej polipektonii A-4 szt. 2 000 107. Ulotka inf. o laparoskopii A-4 szt. 3 500 108. Ulotka inf. o panendoskopii A-4 szt. 3 600 109. Ulotka inf. o przeznaczyniowej biopsji watroby A-4 szt. 1 200 110. Ulotka inf. o zabiegach wewnątrznaczyniowych w neuroradiologii A-4 szt. 1 200 111. Ulotka inf.o end. Skleryzacji i opaskowaniu żylaków przełyku A-4 szt. 1 200 112. Ulotka inf.o kolonoskopii. A-4 szt. 3 400 113. Ulotka inf.o rozszerzeniu zwężeń przełyku A-4 szt. 1 200 114. Ulotka inf.o sfinkterotomii endoskopowej A-4 szt. 1 200 115. Ulotka informacyjna o punkcji lędzwiowej A-4 szt. 1 200 116. Upoważnienie A-6 bl. 10 117. Wniosek dla celów rehabilit. leczniczej - Tarnowski Góry A-4 szt. 600 118. Wniosek o lek zastrzeżony lub sprowadzony A-4 szt. 4 000 119. Wniosek o skreślenie z listy członków i przekazanie lub zwrot wkładów A-6 bl. 50 120. Wniosek o udzielenie opieku na dziecko A-5 szt. 800 121. Wniosek o wydanie zgody płatnika na refundację leku A-4 szt. 800 122. Wniosek o zaliczkę A-6 bl. 44 123. Wniosek o zaniechanie sekcji zwłok A-4 szt. 3 500 124. Wniosek urlopowy A-5 bl. 120 125. Wycinek skórno mięśniowy A-4 szt. 1 500 126. Wywiad przed badaniem NMR A-5 szt. 1 500 127. Załącznik nr 5 do materiału REH 2 str. A-4 szt. 1 200 128. Zamówienie imienne preparatu immunoglobuliny specjal. Gamma Anty D A-4 szt. 200 129. Zamówienie ogólne z rubrykami (kolor) A-4 szt. 10 000 130. Zapotrzebowanie A-4 szt. 8 000 131. Zapotrzebowanie na krew i jej składniki A-5 szt. 3 500 132. Zapotrzebowanie na leki A-5 szt. 3 000 133. Zapotrzebowanie na posiłki odpłatne A-4 szt. 200 134. Zapotrzebowanie na preparaty zaw. środki odurzające i psychotropowe A-4 szt. 2 500 135. Zaświadczenie lekarskie A-6 szt. 2 000 136. Zaświadczenie lekarskie (samokopia) A-5 bl. 130 137. Zaświadczenie PKZP A-5 bl. 30 138. Zawiadomienie o zastos. przymusu bez A-4 szt. 1 482 139. Zestawieni zbiorcze - magazyn brud. Pościeli A-4 szt. 1 000 140. Zestawienie opłat pobranych od pracowników za wyżywienie na miesiąć A-4 szt. 200 141. Zestawienie dzienne na oddziały A-5 szt. 2 000 142. Zeszwolenie na wjazd żółte karton wg wzoru szt. 200 143. Zezwolenie na wwóz towarów A-6 bl. 50 144. Zezwolenie na wjazd zielone wg wzoru szt. 100 145. Zgłoszenie powikłania poprzetoczeniowego A-4 szt. 500 146. Zgłoszenie zachorowania na chorobę zakaźną A-4 szt. 200 147. Zgłoszenie zdarzenia krytycznego /OJOM A-4 szt. 1500 148. Zgoda na operację neuroch. A-5 szt. 2 000 149. Zgoda na operację chirurgiczną A-4 szt. 2 000 150. Zgoda na wykonanie operacji chirurgicznej A-4 szt. 2 000 151. Zgoda na wykonanie znieczulenia A-5 szt. 1 500 152. Zgoda pacjenta na założenie centralnego dostępu żylnego A-5 szt. 6 000 153. Zlecenie na badania laboratoryjne BK 2 str. A-4 szt. 500 154. Zlecenie na zaopatrzenie w wyroby medyczne, ortopedyczne PO A-4 szt. 1 200 155. Zlecenie Nr..... /.../ , Karta pracy A-5 szt. 1 200 156. Zlecenie wydania z mag.żyw. A-4 szt. 1 200 157. Zlecenie wykonania usługi A-4 szt. 12 000 158. Zmiana miejsca użytkowania A-6 bl. 50 159. Zużycie sprzętu w Tomografii Komputerowej A-5 szt. 12 000 Wartość netto zamówienia: Wartość podatku VAT: Wartość brutto zamówienia: - Załącznik nr 2A zawiera wzory druków medycznych, które zostały oznaczone w lewym górnym rogu według z liczby porządkowej załącznika 2 do SIWZ. -Na wszystkich wzorach druków na których widnieje nazwa szpitala należy ją zmienić i umieścić nową nazwę tzn.: Samodzielny Publiczny Centralny Szpital Kliniczny im. Prof. Kornela Gibińskiego Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach ul. Medyków 14, 40-752 Katowice - Na wzorach druków na których widnieją pieczątki należy zostawić puste miejsce z oznaczeniem, iż jest to miejsce na pieczątkę. Pakiet nr 2 Lp. NAZWA DRUKU Format j.m. ilość Cena jedn. netto Wartość netto Podatek VAT 22% Wartość brutto 1. Dokumentacja Pielęgniarska/Ind. Dok. Pielegniarska Pacjenta - wywiad na IzbiePrzyjęć 2 str. A-4 szt. 52 000 2. Karta procesu pielegnowania -pacjenta A-3 szt. 48 000 3 Wskazówka do dalszego postępowania A-4 szt. 48 000 4. Karta pomiaru RR, tętna A-4 szt. 20 000 5. Karta cukrzycowa A-4 szt. 10 000 6. Bilans wodny A-4 szt. 20 000 7. Indywidualna karta zleceń lekarskich 2 str. A-4 szt. 48 000 8. Karta obs. chorego po zabiegu operacyjnym A-4 szt. 30 000 9. Karta opieki pielęgnirskiej pacjenta w MAI, 2 str. A-4 szt. 20 000 10. Karta obserwacji noworodka A-4 szt. 1 000 11. Karta indywodualnej pielęgnacji Noworodka 2 str A-4 szt. 3 600 12. Karta zleceń (Oddz. Neonatologii) A-4 szt. 3 600 13. Karta gorączkowa Noworodka 2 str. A-4 szt. 1 200 14. Karta indywidualnej pielegnacji Ciężarnej 2 str. A-4 szt. 6 000 15. Karta indywidualnej pielegnacji Położnicy 2 str. A-4 szt. 6 000 16. Karta obs. porodu 2 str. A-4 szt. 1 500 17. Karta indywidualna pielegnacji chorej ginekologicznie 2 str. A-4 szt. 8 000 Wartość netto zamówienia: Wartość podatku VAT: Wartość brutto zamówienia: - Załącznik nr 2A zawiera wzory druków medycznych, które zostały oznaczone w lewym górnym rogu według z liczby porządkowej załącznika 2 do SIWZ. -Na wszystkich wzorach druków na których widnieje nazwa szpitala należy ją zmienić i umieścić nową nazwę tzn.: Samodzielny Publiczny Centralny Szpital Kliniczny im. Prof. Kornela Gibińskiego Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach ul. Medyków 14, 40-752 Katowice - Na wzorach druków na których widnieją pieczątki należy zostawić puste miejsce z oznaczeniem, iż jest to miejsce na pieczątkę.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 22.00.00.00 - Różne rodzaje druków i wyroby do drukowania Kod CPV wg słownika 2008: 22.00.00.00 - Druki i produkty podobne .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 57068,93 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: pakiet nr 1.

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.08.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • IMPACT S.C D. Nowak, M. Nowak, Ul. Mikołowska 31, 41-400 Mysłowice, kraj/woj. śląskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 48489.93
  • Oferta z najniższą ceną: 48489.93 / oferta z najwyższą ceną: 59547.96
  • Waluta: PLN.

CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: pakiet nr 2.

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.08.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • IMPACT S.C D. Nowak, M. Nowak, Ul. Mikołowska 31, 41-400 Mysłowice, kraj/woj. śląskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 8579
  • Oferta z najniższą ceną: 8579 / oferta z najwyższą ceną: 11136.20
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.