eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Środa Śląskasprzedaż oraz dostawa do siedziby Zamawiającego wraz z konfiguracją, rozładunkiem i przemieszczeniem do miejsc wskazanych przez Zamawiającego - fabrycznie nowego sprzętu komputerowego objętego gwarancją i oprogramowania w ramach projektu Budowa Punktów Pu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-10-17

Środa Śląska: sprzedaż oraz dostawa do siedziby Zamawiającego wraz z konfiguracją, rozładunkiem i przemieszczeniem do miejsc wskazanych przez Zamawiającego - fabrycznie nowego sprzętu komputerowego objętego gwarancją i oprogramowania w ramach projektu Budowa Punktów Publicznego dostępu do Internetu oraz uruchomienie usługi e-biblioteka
Numer ogłoszenia: 196861 - 2007; data zamieszczenia: 17.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina i Miasto Środa Śląska, Plac Wolności 5, 55-300 Środa Śląska, woj. dolnośląskie, tel. 071 3173052 w. 52, fax 071 3173405.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: sprzedaż oraz dostawa do siedziby Zamawiającego wraz z konfiguracją, rozładunkiem i przemieszczeniem do miejsc wskazanych przez Zamawiającego - fabrycznie nowego sprzętu komputerowego objętego gwarancją i oprogramowania w ramach projektu Budowa Punktów Publicznego dostępu do Internetu oraz uruchomienie usługi e-biblioteka.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: sprzedaż oraz dostawa do siedziby Zamawiającego wraz z konfiguracją, rozładunkiem i przemieszczeniem do miejsc wskazanych przez Zamawiającego - fabrycznie nowego sprzętu komputerowego objętego gwarancją i oprogramowania w ramach projektu Budowa Punktów Publicznego dostępu do Internetu oraz uruchomienie usługi e-biblioteka

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.23.12.00 - Sprzęt komputerowy Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.00.00 - Sprzęt związany z komputerami Oryginalny kod CPV: 30.24.00.00 - Oprogramowanie Kod CPV wg słownika 2008: 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne Oryginalny kod CPV: 30.21.14.00 - Konfiguracje komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.14.00 - Konfiguracje komputerowe .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 21.12.2007.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 5) złożą formularz ofertowy wraz z wymaganymi dokumentami, oświadczeniami, załącznikami oraz zaświadczeniami, 6) spełniają wymagania określone ustawą Prawo zamówień publicznych oraz niniejszą specyfikacją istotnych warunków zamówienia. Ocena spełniania warunków dokonywana będzie w następujący sposób: spełnia/ nie spełnia.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie wykonawcy, o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ustawy, 2.Aktualny wypis z Krajowego Rejestru Sądowego albo aktualne zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej wystawione nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. -ofertę cenową -formularz ofertowy - - umowę wraz ze wszystkimi załącznikami do umowy, podpisaną na ostatniej stronie. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonanych, dostaw -co najmniej 2-ch- w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzieleniu zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie - tj. referencje

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bib.srodaslaska.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski Wydział Inwestycji i Zamówień Publicznych pok. B-13 55-300 Środa Ślaska Pl. Wolności 5.

    IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

    IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.11.2007 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski Wydział Inwestycji i Zamówień Publicznych pok. B-13 55-300 Środa Ślaska Pl. Wolności 5.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Budowa Punktów Publicznego Dostępu Do Internetu oraz uruchomienie usługi e-biblioteka współfinasowana ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach ZPORR Priorytet I Działanie 1.5 Infrastruktura społeczeństwa informacyjnego.

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.