Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-10-17
Hajnówka: Przedmiotem zamówienia publicznego jest zorganizowanie i przeprowadzenie następującego szkolenia:
ABC przedsiębiorczości
w tym :
-grafika komputerowa
-tworzenie i projektowanie stron WWW
-Internet
-programy biurowe: MS EXCEL, MS WORD, MS POWER POINT.
realizowanego w ramach Projektu Nie dajmy się bezrobociu współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego SPO Rozwój Zasobów Ludzkich w ramach działania 1.3 - Przeciwdziałanie i zwalczanie długotrwałego bezrobocia, schemat a) Wspieranie osób bezrobotnych, w tym długotrwale bezrobotnych
Szkolenie dla 10-osobowej grupy
Numer ogłoszenia: 196845 - 2007; data zamieszczenia: 17.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Hajnówce, ul. Józefa Piłsudskiego 10A, 17-200 Hajnówka, woj. podlaskie, tel. 0-85 6822318, fax 0-85 6822318.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia publicznego jest zorganizowanie i przeprowadzenie następującego szkolenia: ABC przedsiębiorczości w tym : -grafika komputerowa -tworzenie i projektowanie stron WWW -Internet -programy biurowe: MS EXCEL, MS WORD, MS POWER POINT. realizowanego w ramach Projektu Nie dajmy się bezrobociu współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego SPO Rozwój Zasobów Ludzkich w ramach działania 1.3 - Przeciwdziałanie i zwalczanie długotrwałego bezrobocia, schemat a) Wspieranie osób bezrobotnych, w tym długotrwale bezrobotnych Szkolenie dla 10-osobowej grupy.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia publicznego jest zorganizowanie i przeprowadzenie następującego szkolenia: ABC przedsiębiorczości w tym : -grafika komputerowa -tworzenie i projektowanie stron WWW -Internet -programy biurowe: MS EXCEL, MS WORD, MS POWER POINT. realizowanego w ramach Projektu Nie dajmy się bezrobociu współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego SPO Rozwój Zasobów Ludzkich w ramach działania 1.3 - Przeciwdziałanie i zwalczanie długotrwałego bezrobocia, schemat a) Wspieranie osób bezrobotnych, w tym długotrwale bezrobotnych Szkolenie dla 10-osobowej grupy bezrobotnych: Zawierające następujące zagadnienia: 1. Zarządzanie firmą 1) rejestrowanie działalności (prezentacja dokumentów oraz instruktaż ich wypełniania: omówienie PKD wraz z konsekwencjami podatkowymi wiążącymi się z wyborem konkretnych branż i działów); - prawne uwarunkowania prowadzenia działalności gospodarczej (podstawy prawa cywilnego oraz prawa pracy, podstawowe zasady wynikające z ustawy o swobodzie działalności); 2) podstawy wiedzy o zarządzaniu organizacją (informacja i komunikacja, styl . kierowania, proces decyzyjny); 3) prowadzenie negocjacji; 4) zarządzanie strategiczne (strategia firmy, określenie celu, elementy analizy . SWOT). 2. Marketing w małej firmie; 1) sposoby analizy rynku; 2) segmentacja i zachowanie nabywców; 3) analiza konkurencji; 4) strategia produktu; 5) badania marketingowe; 6) marketing usług; 7) reklama; 8) sprzedaż osobista; 9) funkcja ceny w marketingu. 3. Zarządzanie finansami w małej firmie; 1) dokumentacja księgowa i uproszczona ewidencja księgowa; 2) ryczałt i karta podatkowa; 3) pełne księgi handlowe; 4) zarządzanie przepływem gotówki; 5) źródła finansowania działalności gospodarczej małych firm; 6) analiza finansowania firmy. 4. Tworzenie planu przedsięwzięcia (biznes - plan) Warsztaty: - napisanie biznes-planu z pomocą trenerów (pomysły lub propozycje przedstawiają uczestnicy kursu). W ramach bloku zostaną omówione następujące zagadnienia: - cele biznes - planu; - plan marketingowy (opis klientów, konkurencji, produktu, strategia); - plan funkcjonowania przedsiębiorstwa (lokalizacja, produkcja, dostawcy i odbiorcy); - plan zarządzania firmą (struktura organizacyjna firmy, unormowania prawne, personel); - plan finansowy (zarządzanie finansami, źródła finansowania, zarządzanie przepływem gotówki). Ilość godzin szkolenia 1 osoby - 120 godzin, w tym: - szkolenie praktyczne nie mniej niż - 45 godzin Czas trwania szkolenia - 06.11.2007r. - 06.12.2007r. Koszt szkolenia powinien zawierać koszt ubezpieczenia uczestników szkolenia od następstw nieszczęśliwych wypadków i przewidywany koszt dowożenia uczestników na miejsce szkolenia. Pożądany termin rozpoczęcia szkolenia: 06.11.2007r. Warunki organizacyjne przeprowadzenia szkolenia: a) termin realizacji szkolenia: do 06.12.2007r.; b) miejsce szkolenia: województwo podlaskie; c) wyposażenie bazy szkoleniowej powinno umożliwić każdemu uczestnikowi kursu poznanie i przyuczenie do pracy wraz z umiejętnościami będącymi przedmiotem szkolenia; d) szkolenie powinno zakończyć się oceną opanowania wiedzy i nabytych umiejętności, e) określeniem rodzaju zdobytych kwalifikacji oraz wydaniem osobom szkolonym zaświadczeń kwalifikacyjnych w języku polskim i języku angielskim, f) zapewnienie warunków pracy zgodnie z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy w trakcie trwania szkolenia, g) zapewnienie koniecznego sprzętu, jaki powinien zostać dostarczony beneficjentom ostatecznym na czas trwania szkolenia. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 80.42.30.00 - Usługi szkolenia zawodowego Kod CPV wg słownika 2008: 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 06.12.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: 1) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 3) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 4) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 2. Stwierdzenie spełnienia w/w warunków odbędzie się poprzez analizę i ocenę dokumentów żądanych przez zamawiającego od wykonawcy przez powołaną przez zamawiającego komisję przetargową.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania wymaganych warunków Wykonawcy obowiązani są złożyć następujące dokumenty: 1. Wypełnioną i podpisaną ofertę (na formularzu stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ) wraz z wypełnionym preliminarzem kursu. 2. Parafowany przez wykonawcę wzór umowy (na formularzu stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ). 3. Odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (lub dokument potwierdzony w tym terminie przez organ wydający). 4. Zaświadczenie z urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, lub, że uzyskał zgodę na odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności albo zaświadczenie o wstrzymaniu w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub, że uzyskał zgodę na odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych (na formularzu oświadczenia zawartym w załączniku nr 1 do SIWZ). 7. Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (na formularzu oświadczenia zawartym w załącznik nr 1 do SIWZ). 8. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 Prawa zamówień publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 9. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Prawa zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 10. Wykaz wszystkich wykonanych w ciągu ostatniego roku zamówień publicznych z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca realizacji. 11. Zaświadczenie o wpisie do rejestru instytucji szkoleniowych. 12. Informacje o warunkach lokalowych, miejscu przeprowadzenia zajęć teoretycznych i praktycznych (nazwa, adres), wyposażenie bazy szkoleniowej, opis warunków technicznych i materiałów dydaktycznych niezbędnych do przeprowadzenia szkolenia. 13. Program szkolenia z wyszczególnieniem liczby godzin przewidzianych na poszczególne zagadnienia oraz liczby godzin przewidzianych na zajęcia praktyczne. 14. Informacja o sposobie kontroli umiejętności i wiedzy zdobytej przez słuchaczy podczas szkolenia oraz rodzaju wydawanych dokumentów po zakończeniu szkolenia. 15. Charakterystyka i opis materiałów szkoleniowych, które otrzymują nieodpłatnie uczestnicy kursu. 16. Wykaz wykładowców przewidzianych do przeprowadzenia szkolenia wraz z charakterystyką ich przygotowania zawodowego: imię i nazwisko, poziom wykształcenia, doświadczenie zawodowe i pedagogiczne oraz ich rola w realizacji zamówienia (określić rodzaj/tematykę zajęć omawianych przez danego wykładowcę). 17. Informację na temat działań promocyjnych na rzecz zatrudnienia uczestników szkolenia. 18. Wymagania dotyczące wykonawcy mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: zamiast dokumentów, o których mowa wyżej, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pup.hajnowka.sisco.info/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Hajnówce 17-200 Hajnówka, ul. Piłsudskiego 10A,.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.10.2007 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Hajnówce 17-200 Hajnówka, ul. Piłsudskiego 10A,.
IV.3.5) Termin związania ofertą: 25.11.2007.
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Szkolenie realizowane w ramach Projektu Nie dajmy się bezrobociu współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego SPO Rozwój Zasobów Ludzkich w ramach działania 1.3 - Przeciwdziałanie i zwalczanie długotrwałego bezrobocia, schemat a) Wspieranie osób bezrobotnych, w tym długotrwale bezrobotnych
INNE PRZETARGI Z HAJNÓWKI
więcej: przetargi w Hajnówce »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja i przeprowadzenie szkoleń i kursów zawod. dla uczniów Gminnego Zespołu Szkół w Dobiegniewie w ramach proj.: "Modernizacja szkolnictwa zawodowego obszaru PPWLZR" (2 części) II postępowanie
- Usługi zorganizowania i przeprowadzenia kursów zawodowych dla uczniów i nauczycieli, w ramach projektu pn. "Uczeń - pracownik - przedsiębiorca - IV Edycja"
- Sukcesywne świadczenie usług w zakresie zorganizowania i przeprowadzenia szkoleń i kursów dla uczniów i nauczycieli będących uczestnikami projektu"24krokidorozwoju-każdyinny,każdyważny,wszyscy równi"
- "Usługi szkoleniowe - organizacja i przeprowadzenie kursów kwalifikacyjnych dla uczniów technikum w ramach projektu pn. "Praktyka czyni mistrza - praktyczne formy edukacji uczniów technikum Powiatu...
- Usługi szkoleniowe-organizacja i przeprowadzenie kursów kwalifikacyjnych dla uczniów technikum w ramach projektu pn.Praktyka czyni mistrza-praktyczne formy edukacji uczniów technikum...
- Realizacja szkoleń zawodowych dla Nauczycieli- Uczestników projektu "Kurs na zawód" - z podziałem na 11 części
więcej: Usługi szkolenia zawodowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





