Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-08-22
Wrocław: 43/RB/2008-Remont zespołu budynków Uniwersytetu Wrocławskiego,
zlokalizowanych przy pl. Uniwersyteckim 9-13 we Wrocławiu obejmujący:
1) Remont elewacji, remont i ocieplenie dachów budynków U.Wr. przy pl.Uniwersyteckim 9-13.
2) Remont pomieszczeń piwnicznych oraz węzłów sanitarnych wraz z wymianą pionów wod-kan i co w zespole budynków Instytutu Informacji Naukowej i Bibliotekoznawstwa UWr przy pl. Uniwersyteckim 9-13.
Numer ogłoszenia: 196793 - 2008; data zamieszczenia: 22.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Wrocławski, pl. Uniwersytecki 1, 50-137 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3752234, fax 071 3752472.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bzp.uni.wroc.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 43/RB/2008-Remont zespołu budynków Uniwersytetu Wrocławskiego, zlokalizowanych przy pl. Uniwersyteckim 9-13 we Wrocławiu obejmujący: 1) Remont elewacji, remont i ocieplenie dachów budynków U.Wr. przy pl.Uniwersyteckim 9-13. 2) Remont pomieszczeń piwnicznych oraz węzłów sanitarnych wraz z wymianą pionów wod-kan i co w zespole budynków Instytutu Informacji Naukowej i Bibliotekoznawstwa UWr przy pl. Uniwersyteckim 9-13..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w zespole budynków Uniwersytetu Wrocławskiego przy placu Uniwersyteckim 9-13 we Wrocławiu, w zakres których wchodzi : 1) remont dachów i elewacji zespołu budynków ; 2) remont pomieszczeń piwnicznych oraz węzłów sanitarnych z wymianą pionów wod-kan i co w zespole budynków. Szczegółowy zakres prac budowlanych przewidzianych do wykonania zawarty jest w Załącznikach nr 8-10 do SIWZ. Szczegółowe warunki i zasady realizacji umowy określają wzory umów stanowiące Załączniki nr 2 i 3 do SIWZ.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę Kod CPV wg słownika 2008: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę Oryginalny kod CPV: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Kod CPV wg słownika 2008: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Oryginalny kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 6.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium, na cały okres związania ofertą, w wysokości: 10.000,00 zł (słownie : dziesięć tysięcy złotych).
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Posiadanie przez wykonawcę uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych niniejszym zamówieniem oraz niepodleganie wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655) Prawa Zamówień Publicznych (zwanej dalej uPzp). 2.Posiadanie przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia, tj. : -Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich pięciu lat (przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia) należycie wykonał jedna robotę budowlaną podobną do niniejszego zamówienia. Przez robotę budowlaną podobną należy rozumieć zamówienie spełniające łącznie następujące warunki: a) wartość wykazanej roboty będzie wynosić co najmniej 300 000 zł brutto b) wykazana robota odpowiadać będzie swoim rodzajem robocie stanowiącej przedmiot zamówienia i wykonana będzie w obiekcie zabytkowym. -Wykonawca musi wykazać, że dysponuje osobami posiadającymi uprawnienia niezbędne do wykonania zamówienia, tj: 1) kierownika budowy w specjalności konstrukcyjno budowlanej; 2) kierownika robót w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych; 3) kierownika robót w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. Kierownik budowy musi wykazać się min. 2-letnią praktyka zawodową w pełnieniu samodzielnej funkcji technicznej kierownika budowy robót przy obiektach zabytkowych (Załącznik nr 7) Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą: spełnia- nie spełnia na podstawie złożonej oferty. Niespełnienie warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania i odrzuceniem jego oferty.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie 1-go warunku: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Gdy oferta podpisana zostanie przez inną osobę w wyniku udzielonego pełnomocnictwa, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo udzielone przez osobę (osoby) do tego upoważnione 2. Oświadczenie Wykonawcy z art. 22 ust. 1 pkt 1-3 uPzp - Załącznik nr4. 3. Oświadczenie Wykonawcy z art. 22 ust. 1 pkt 4 uPzp - Załącznik nr 5. Na potwierdzenie 2-go warunku: 1. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania (zgodnie z Załącznikiem nr 6). 2.Dokumenty potwierdzające, że robota wskazana w wykazie została wykonana należycie. 3.Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, (tj, kierownik budowy i kierownicy robót) posiadają wymagane uprawnienia, tj. należy załączyć: a)uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania budową ,robotami budowlanymi, w specjalnościach: -konstrukcyjno-budowlanej (bez ograniczeń) -instalacyjnej w zakresie: sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych ,instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych, elektroenergetycznych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, wystarczające do wykonania przedmiotu zamówienia. oraz b)aktualne zaświadczenia potwierdzające przynależność ww. osób do właściwej izby samorządu zawodowego - z określonym terminem ich ważności; c)wypis (zaświadczenie lub decyzja) z centralnego rejestru osób uprawnionych, prowadzonego przez Głównego Inspektora Nadzoru Budowlanego zgodnie z art. 12 ust. 7 ustawy Prawo budowlane Dz.U.06.156.1118 z późn. zm (dotyczy tylko tych osób, które uprawnienia budowlane uzyskały po dniu 01.01.1995r.) 3.Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, tj Wykonawca wykaże odbytą praktykę Kierownika budowy/ kier. robót. poprzez podanie danych Inwestora i adresu remontowanego obiektu, okresu pełnienia samodzielnej funkcji techn. w budownictwie (zgodnie z Załącznikiem nr 6).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bzp.uni.wroc.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Biura Zamówień Publicznych UWr mieszczącej się przy ul. Kuźniczej 49/55 we Wrocławiu , I piętro, pokój 100..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.09.2008 godzina 10:00, miejsce: siedziba Biura Zamówień Publicznych UWr przy ul. Kuźniczej 49/55 we Wrocławiu , I piętro, pokój 100..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- USŁUGA- PRZEGLĄDY I NAPRAWY POJAZDÓW Nr sprawy: TECH/251/AK/2025
- Dostawa i montaż metalowych regałów jezdnych w archiwum zakładowym Sądu Apelacyjnego we Wrocławiu, przy ul. Zielińskiego 1
- Budowa sygnalizacji Świetlnej w ciągu drogi wojewódzkiej nr 439 w rejonie skrzyżowania z ul. Szkolną w m. Radziądz (zaprojektuj i wybuduj).
- BZP.2710.78.2025.MR Dostawa mikroskopów wraz z akcesoriami dla Wydziału Chemii Uniwersytetu Wrocławskiego.
- Dostawy żywności do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 20 w Wrocławiu z podziałem na części.
- Naprawy i usuwanie awarii w zakresie robót sanitarnych w nieruchomościach oraz na terenach zewnętrznych stanowiącym własność Gminy Wrocław zarządzanych przez Zamawiającego
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Bud. kabl. sieci elektroenergetycz. 15kv,konten. stacji transform. 15kV/0,4kV,kablowej sieci elektroenergetycz. 0,4kV wraz ze złącz. kabl., wiaty z inst. fotowolt. do 50 kW i mag. en. wraz z niez(...)
- REMONT I BIEŻĄCA KONSERWACJA WRAZ Z KONIECZNĄ WYMIANĄ STROPU W BUDYNKU, ZLOKALIZOWANYM PRZY UL. GENERAŁA JÓZEFA CHŁOPICKIEGO 4 W KRAKOWIE DLA WOJEWÓDZKIEGO INSPEKTORATU FARMACEUTYCZNEGO W KRAKOWIE.
- Prace konserwatorskie przy ruinach zamku w Raciążku
- Remont pomieszczeń w budynku Komendy Miejskiej Policji w Poznaniu
- Remont wybranych pomieszczeń dziekanatu nr 143, 145, 147, 149, 151, 153, 155 i 156 w budynku B Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej.
- Budowa remizy strażackiej w miejscowości Bielawy
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





