To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-05-21
Lubań: Dostawa artykułów biurowych ZP/05/2013
Numer ogłoszenia: 196774 - 2013; data zamieszczenia: 21.05.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 149206 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej Łużyckie Centrum Medyczne w Lubaniu Sp.z o.o., ul. Zawidowska 4, 59-800 Lubań, woj. dolnośląskie, tel. 075 7213987, faks 075 7213906.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka prawa handlowego stanowiąca własność samorządu terytorialnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów biurowych ZP/05/2013.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów biurowych w asortymencie i szacunkowej ilości określonej w Załączniku Nr 1 do SIWZ. 2. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie należy przyjąć, że Zamawiający podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie rozwiązań równoważnych o parametrach techniczno/eksploatacyjno/użytkowych nie gorszych niż te, podane pod pojęciem typu. 3. Dostawy przedmiotu zamówienia będą się odbywały bezpośrednio do Magazynu Zamawiającego, w dni robocze, w godz. od 08.00 - do 14.00 w terminach i ilościach uzgodnionych z Zamawiającym. 4. Towar pozostawiony poza magazynem uważa się za niedostarczony zgodnie z umową. 5. Termin realizacji poszczególnych dostaw nie może przekroczyć 5 dni roboczych licząc od dnia złożenia zamówienia telefonicznego, faxem lub elektronicznie. 6. Termin płatności 30 dni od daty otrzymania dostawy oraz prawidłowo wystawionej oraz dostarczonej faktury VAT. 7. Dostawy będą odbywać się na koszt Wykonawcy. 8. W przypadku wymogu odsyłania faktur lub innych dokumentów Wykonawca ponosi koszty przesyłek (tj. załącza kopertę ze znaczkiem zwrotnym.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 30.19.21.25 - Pisaki 30.19.21.50 - Datowniki 30.23.74.30 - Markery 24.91.00.00 - Kleje 30.19.21.30 - Ołówki 30.19.72.20 - Spinacze do papieru 22.60.00.00 - Tusz 30.19.73.20 - Zszywacze 30.19.71.00 - Zszywki, gwoździki z szerokim łebkiem, pinezki kreślarskie 30.19.92.30 - Koperty 30.19.95.00 - Segregatory, pudełka na listy, pudełka do przechowywania i podobne wyroby 22.85.10.00 - Skoroszyty 31.41.10.00 - Baterie alkaliczne 30.23.43.00 - Płyty kompaktowe (CD) .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.05.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA "WENUS" JOLANTA BAJDA
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA "WENUS" JOLANTA BAJDA
- Firma Handlowo-Usługowa Biuro-Info, ul. Daszyńskiego 75, 59-900 Zgorzelec, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 50162,60 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 40716,93
Oferta z najniższą ceną: 40716,93 / Oferta z najwyższą ceną: 53726,63
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z LUBANIA
- Remont budynku Urzędu Miasta przy ul. 7 Dywizji 14 w Lubaniu w zakresie dostosowania do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych.
- Kompleksowa organizacja wyjazdu studyjnego oraz usługi cateringowej w ramach "BIOSOLFarm Conference"
- Przeprowadzenie prac projektowych i robót budowlanych mających na celu realizację projektu pn.:"Modernizacja infrastruktury i doposażenie ZPO w celu zwiększenia bazy łóżkowej (...)."
- Sprzedaż i dostawa worków foliowych do selektywnej zbiórki odpadów.
- Termomodernizacja obiektów szkolno-przedszkolnych na terenie Gminy Lubań w Radostowie Średnim i Kościelniku
więcej: przetargi w Lubaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy materiałów biurowych i płyt CD
- Wyposażenie budynku przedszkola i żłobka przy ul. Topolowej 6 w Mosinie
- Sukcesywne dostawy materiałów biurowych dla Zarządu Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie
- Dostawy sukcesywne materiałów biurowych, urządzeń wielofunkcyjnych i papieru ksero
- BZP.271.36.2025 Sukcesywna dostawa materiałów biurowych na potrzeby Urzędu Miasta Nowego Sącza
- Dostawa artykułów biurowych - uzupełnienie
więcej: Tusz »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.