eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona GóraModernizacja i rozbudowa centrum multimedialnego na potrzeby doskonalenia nauczycieli województwa lubuskiego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-17

Zielona Góra: Modernizacja i rozbudowa centrum multimedialnego na potrzeby doskonalenia nauczycieli województwa lubuskiego
Numer ogłoszenia: 196750 - 2009; data zamieszczenia: 17.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli , ul. Fryderyka Chopina 15A, 65-031 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 068 328 64 21, faks 068 328 64 24.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.odn.zgora.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja i rozbudowa centrum multimedialnego na potrzeby doskonalenia nauczycieli województwa lubuskiego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zgodnie z dokumentacją projektową, robót budowlanych i instalacyjnych obejmujących następujące podstawowe zadania: - modernizację bazy noclegowej, zlokalizowanej na poddaszu (o powierzchni 335m2) siedziby Zamawiającego, - zainstalowaniu systemu oddymiania, - wykonanie podjazdu dla osób niepełnosprawnych - remont pokrytego blachą dachu o powierzchni ok. 340m2. Zakres rodzajowy prac obejmuje roboty konstrukcyjne, instalacyjne; (elektryczne i sanitarne), dachowe i wykończeniowe..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.27.00 - Przebudowa budynków 45.26.10.00 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 10 000,00zł,

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki z art.22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z dnia 9 lutego 2004r. Nr 19, poz. 177, z poźn. zm.) oraz warunki szczegółowe: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, objętej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia t.j. - wykażą się należytym wykonaniem w okresie pięciu lat przed wszczęciem niniejszego postępowania co najmniej trzech zadań, realizowanych przy zachowaniu ciągłości jego użytkowania w obiektach publicznych, polegających na wykonaniu modernizacji, przebudowy lub rozbudowy budynków obejmującej branże ogólnobudowlaną, elektryczną i sanitarną, których wartość brutto była nie mniejsza niż 700 000zł, . - dysponują osobami przynależnymi do właściwych okręgowych Izb Inżynierów Budownictwa, posiadającymi konieczne uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach konstrukcyjno- budowlanej i instalacyjnych w zakresie instalacji, sanitarnych i elektrycznych - potwierdzone zaświadczeniami wydanymi przez odpowiednie Izby Inżynierów Budownictwa; przy czym kierownik budowy powinien legitymować się posiadaniem uprawnień budowlanych w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń i przynależnym do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa. c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, t.j.: - posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową wystarczającą na wykonanie zamówienia; - są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej, tj.: posiadają polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej (deliktowej i kontraktowej) w zakresie prowadzonej działalności, na kwotę ubezpieczenia nie mniejszą niż 1 000 000 PLN, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy; f) udzielą na wykonane prace minimum 3-letniej gwarancji oraz rękojmi wybiegającej 6 miesięcy ponad ten okres. W odniesieniu do grup Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia (konsorcjów lub spółek cywilnych) uznaje się, że spełnienie wyżej wymienionych warunków następuje gdy Wykonawcy łącznie dysponują wymaganym potencjałem technicznym i kadrowym, jeżeli żaden z Wykonawców nie spełnia samodzielnie wyżej określonego warunku. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne przeprowadzona będzie w oparciu o złożone oświadczenia i dokumenty wykonawców zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia). Niespełnienie chociażby jednego z wyżej wymienionych warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca spełnia warunki z art. 22 ust.1 oraz warunki szczegółowe a także, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, Wykonawca składa niżej wymienione wymagane dokumenty: a) wypełniony formularz ofertowy z wykorzystaniem załączonego do siwz wzoru, b) oświadczenie zgodnie z art. 297 § 1 ustawy z dnia 6 czerwca 1997 r.- Kodeks karny (Dz. U. z 1997 r. Nr 88 poz. 553 - jednolity tekst z późniejszymi zmianami) o odpowiedzialności karnej za składanie fałszywych oświadczeń w celu uzyskania niniejszego zamówienia; c) oświadczenie w trybie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych; d) oświadczenie wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych; e) zaakceptowany projekt umowy; f) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; g) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; h) informację o należytym wykonaniu w okresie ostatnich 5 lat (2004-2008), a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej trzech robót budowlanych, realizowanych przy zachowaniu ciągłości użytkowania w obiektach publicznych, polegających na wykonaniu modernizacji, przebudowy lub rozbudowy budynków obejmującej branże ogólnobudowlaną, elektryczną i sanitarnej, których wartość brutto była nie mniejsza niż 700 000zł, wraz z potwierdzającymi ten fakt, stosownymi referencjami, opiniami itp.; i) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane (opisane wcześniej) uprawnienia; j) wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert zaświadczenie z banku lub kasy oszczędnościowo kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek o posiadaniu przez niego zdolności kredytowej na kwotę nie mniejszą od kwoty za jaką zamierza wykonać niniejsze zamówienie, lub przedstawienie przyrzeczenia banku, że w przypadku wyboru oferty danego Wykonawcy udzieli on jemu kredytu w wysokości nie mniejszej od ceny zaproponowanej w ofercie; k) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest w zakresie prowadzonej działalności ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej (deliktowej i kontraktowej) na kwotę nie mniejszą niż 1 000 000zł; l) dokumenty potwierdzające pełnomocnictwa osób reprezentujących wykonawcę (jeżeli oferta lub załączniki do oferty nie będą podpisane przez osobę wykazaną w rejestrze sądowym lub innym dokumencie, właściwym dla formy organizacyjnej wykonawcy), m) w przypadku posłużenia się podwykonawcami, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do swej oferty ich wykaz wraz z podaniem ich pełnych nazw, adresów oraz wskazaniem zakresu zadań, które będą oni w ramach zamówienia realizowali - do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające posiadanie przez tych podwykonawców właściwych do wykonania zamówienia kwalifikacji i uprawnień,.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 80
  • 2 - termin wykonania zdania - 20

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.odn.zgora.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 65-031 Zielona Góra ul. Chopina 15a.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.07.2009 godzina 12:00, miejsce: Siedziba zamawiającego 65-031 Zielona Góra ul. Chopina 15a sekretariat dyrektora.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Lubuskiego Regionalnego Programu Operacyjnego.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.