Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-08-22
Białogard: DOSTAWA SPRZęTU REHABILITACYJNEGO 2
Numer ogłoszenia: 196746 - 2008; data zamieszczenia: 22.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Powiatowy, ul. Chopina 29, 78-200 Białogard, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 312-02-66, fax 094 312-02-79.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalbialogard.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA SPRZęTU REHABILITACYJNEGO 2.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1)Platforma stabilometryczna do dynamicznych ćwiczeń równowagi - 1 szt. 2) Bieżnia ruchoma do nauki chodzenia z funkcją analizy kroku - 1 szt. 3) Podnośnik jezdny z systemem odciążającym - 1 szt. 4) Leżanka do ćwiczeń ruchomych trzy częściowa - 5 szt. 5) Łóżka rehabilitacyjne - 10 szt. 6) Komputerowy system rehabilitacji funkcji poznawczych - 1 szt.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.19.00.00 - Różne urządzenia medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.00.00 - Różne urządzenia i produkty medyczne Oryginalny kod CPV: 33.19.21.50 - Łóżka terapeutyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.21.50 - Łóżka terapeutyczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą się ubiegać wykonawcy, którzy: - spełniają wymogi art. 22 ust. 1 i nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy, - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - oferują asortyment dopuszczony do obrotu, który posiada wymagane prawem świadectwa rejestracji, - akceptują termin płatności 30 dni od dnia wystawienia faktury. Nie spełnienie chociażby jednego z ww. warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia obejmuje stwierdzenie, czy dana oferta zawiera właściwe dokumenty bądź oświadczenia, stosownie do wymagań zawartych w SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: a. wypełniony formularz ofertowy b. wypełniony formularz asortymentowo-cenowy c. aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), d. oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1, oraz nie podlega wykluczeniu na mocy art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U. nr 19, poz. 177 z dnia 9 luty 2004 r.) - wzór ww. oświadczenia stanowi załącznik do niniejszej specyfikacji, e. wypełniony i zaparafowany projekt umowy - załącznik do niniejszej specyfikacji, f. certyfikat CE lub zgłoszenie do Urzędu Certyfikacji dotyczące zaoferowanego produktu. g. certyfikat bezpieczeństwa B (jeżeli dotyczy).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalbialogard.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Powiatowy ul. Chopina 29 78-200 Białogard.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.09.2008 godzina 12:00, miejsce: Szpital Powiatowy ul. Chopina 29 78-200 Białogard.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Urządzenia do ćwiczeń.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Platforma stabilometryczna do dynamicznych ćwiczeń równowagi - 1 szt. 2) Bieżnia ruchoma do nauki chodzenia z funkcją analizy kroku - 1 szt. 3) Podnośnik jezdny z systemem odciążającym - 1 szt. 4) Leżanka do ćwiczeń ruchomych trzy częściowa - 5 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Łóżka rehabilitacyjne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Łóżka rehabilitacyjne - 10 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.21.50-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Komputerowy system rehabilitacji funkcji poznawczych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Komputerowy system rehabilitacji funkcji poznawczych - 1 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z BIAŁOGARDU
- Modernizacja drogi powiatowej 1182Z Motarzyn-Doble
- Utworzenie Przedszkola Gminnego w Kościernicy
- "Remont elewacji budynku Sądu Rejonowego w Białogardzie położonego w Świdwinie przy ul. Batalionów Chłopskich 6, wraz z wymianą orynnowania oraz płytek na schodach wejściowych".
- Wykonanie usługi saperskiej
- Przebudowa i modernizacja budynku należącego do RCM Sp. z o.o. mieszczącego się przy ul. Szpitalnej w ramach zadania inwestycyjnego pn.: PRZEBUDOWA I MODERNIZACJA BUDYNKU RCM W BIAŁOGARDZIE ........
- CUW.26.4.2024 "Szkolny EkoOgród 2023-2024 przy Szkole Podstawowej nr 3 im. Bolesława Krzywoustego w Białogardzie" w ramach udzielonego dofinansowania z Wojewódzkiego Funduszu OŚiGW w Szczecinie.
więcej: przetargi w Białogardzie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- 62/TP/ZP/D/2024 Wyposażenie Oddziału Okulistyki w meble i drobny sprzęt medyczny dla USK nr 1 im. N. Barlickiego w Łodzi.
- Dostawa wyposażenia, w tym mebli medycznych do pomieszczeń oddziału szpitalnego - II piętro budynku nr 102 - ZP-19/24
- Dostawa sprzętu medycznego dla potrzeb Szpitala Kolejowego w Wilkowicach-Bystrej
- Dostawa wyposażenia medycznego dla potrzeb Centrum Zdrowia Psychicznego - oddział stacjonarny oraz oddział dzienny
- Dostawa sprzętu medycznego - zadanie pn. "Podniesienie jakości i dostępności do usług zdrowotnych ..." - dotacja z Ministerstwa Zdrowia
- RZP-25/KS/2024 - "Drobne wyroby i preparaty medyczne"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.