eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubliniecpodniesienie standardu świadczonych usług zdrowotnych na rzecz pacjentów uzależnionych od narkotyków, hospitalizowanych w Oddziale psychiatrycznym dla Dzieci i Młodzieży w Pawilonie Szarym Męskim J Wojewódzkiego Szpitala Neuropsychiatrycznego w Lublińcu.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-08-22

Lubliniec: podniesienie standardu świadczonych usług zdrowotnych na rzecz pacjentów uzależnionych od narkotyków, hospitalizowanych w Oddziale psychiatrycznym dla Dzieci i Młodzieży w Pawilonie Szarym Męskim J Wojewódzkiego Szpitala Neuropsychiatrycznego w Lublińcu.
Numer ogłoszenia: 196740 - 2008; data zamieszczenia: 22.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Neuropsychiatryczny im. dr Emila Cyrana w Lublińcu, ul. Grunwaldzka 48, 42-700 Lubliniec, woj. śląskie, tel. 034 3562451 do 57, fax 034 3562880.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wsnlc.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: podniesienie standardu świadczonych usług zdrowotnych na rzecz pacjentów uzależnionych od narkotyków, hospitalizowanych w Oddziale psychiatrycznym dla Dzieci i Młodzieży w Pawilonie Szarym Męskim J Wojewódzkiego Szpitala Neuropsychiatrycznego w Lublińcu..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: podniesienie standardu świadczonych usług zdrowotnych na rzecz pacjentów uzależnionych od narkotyków, hospitalizowanych w Oddziale psychiatrycznym dla Dzieci i Młodzieży w Pawilonie Szarym Męskim J Wojewódzkiego Szpitala Neuropsychiatrycznego w Lublińcu. obejmującego m.in.: 1.Demontaż istniejącej stolarki okiennej - 19 szt. okien, 2.Dostawa i montaż stolarki okiennej z PCV ,wraz z wymianą parapetów zewnętrznych i wewnętrznych - 19 szt. okien wraz z robotami towarzyszącymi, 3. Dostosowanie pomieszczenia padded room: a/ ustawienie ścianki z bloczków betonowych z betonu komórkowego gr. 24cm. przy istniejącej ściance działowej z płyty gipsowo - kartonowej, b/ wykonanie warstwy wyrównującej na posadzce przez zastosowanie wylewki samopoziomującej przy wcześniejszym zagruntowaniu powłok, c/ wykucie ościeżnic stalowych i wymiana ich na większe, zgodnie z obowiązującymi przepisami wraz ze skrzydłem drzwiowym, d/ dostawa i montaż większych ościeżnic stalowych i skrzydeł drzwiowych, szer. drzwi- 1,0m. e/ ułożenie wykładziny podłogowej w pomieszczeniu - 7,52m² , f/ wykonanie konstrukcji z listew drewnianych pod mocowanie mat ze skay-u, g/ zamocowanie mat ochronnych ze skay-u podbitych gąbką, 4.Wykonanie podjazdu dla niepełnosprawnych z krat typu VEMA : a/ przygotowanie powierzchni z wykonaniem ław fundamentowych , b/ ułożenie ramy wypełnionej prętami pionowymi prostymi, c/ wykonanie estakady stalowej poprzecznej przez ułożenie składanych podestów typu VEMA oraz tzw. kładek dla pieszych, d/ umocowanie balustrady stalowej na istniejących schodach i podeście. 5.Dostosowanie sal chorych w celu zapewnienia bezpieczeństwa pacjentów: a/ licowanie ścian okładziną z płyt laminowanych na kleju gipsowym z dodatkowym zamocowaniem śrubami, b/ sklejenie w/w płyt na stykach. 6.Inne roboty ogólnobudowlane. 7. Wszelkie dodatkowe usługi własne i obce niezbędne do prawidłowej realizacji zamówienia Wartość zamówienia - 74 300zł.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.26.27.00 - Przebudowa budynków Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.27.00 - Przebudowa budynków Oryginalny kod CPV: 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien i podobnych elementów Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 10.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655). 1. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zależności od złożonych dokumentów na zasadzie spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655). dla potwierdzenia czego zobowiązani są złożyć: a.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b.oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wsnlc.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Szpital NeuropsychiatrycZny ul. Grunwaldzka 48 42-700 Lubliniec, budynek administracji , parter, pokój nr 2-3 (bezpłatnie).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.09.2008 godzina 10:30, miejsce: budynek administracji , sekretariat, I piętro,pokój nr 13-14.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.