Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-06-17
Żyraków: Udzielenie kredytu długoterminowego na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek
Numer ogłoszenia: 196662 - 2009; data zamieszczenia: 17.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Żyraków , 39-204 Żyraków, woj. podkarpackie, tel. 014 6831221, faks 014 6779295.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zyrakow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie kredytu długoterminowego na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Kredyt długoterminowy Kwota kredytu: 1 710 708 PLN, słownie: jeden milion siedemset dziesięć tysięcy siedemset osiem złotych. Okres kredytowania: 10 lat (w latach 2010 - 2019) Spłata kapitału w okresach kwartalnych zgodnie z harmonogramem zamieszczonym w pkt 12 niniejszej specyfikacji, Spłata odsetek: w okresach kwartalnych na koniec każdego kwartału, Oprocentowanie zmienne: stopa referencyjna WIBOR 1M średniomiesięczny z miesiąca poprzedzającego okres odsetkowy (tj. z miesiąca maja 2009 plus marża banku) Początek okresu spłat: 31.03.2010r. Zabezpieczenie: weksel własny kredytobiorcy in blanco Celem wstępnego zbadania zdolności kredytowej zamawiającego do specyfikacji dołącza się następujące dokumenty: Uchwała Rady Gminy w sprawie zaciągnięcia kredytu, Sprawozdanie za 2007r: Rb-NDS o nadwyżce i deficycie, RbZ, RbN Sprawozdanie za 2008r: Rb-NDS o nadwyżce i deficycie, RbZ, RbN, Sprawozdanie za I kwartał 2009r: Rb-NDS o nadwyżce i deficycie, RbZ, RbN, Opinia RIO z realizacji budżetu Gminy Żyraków za 2008r, Prognozę sfinansowania długu Gminy Żyraków z uwzględnieniem kredytu, Prognoza sfinansowania długu Gminy Żyraków przedłożona w projekcie budżetu na 2009r. Opinia RIO o możliwości sfinansowania deficytu przedstawionego w projekcie budżetu na 2009r, Wykaz zaciągniętych kredytów i pożyczek na dzień 30-05-2009r. wraz z terminem spłat Bilans skonsolidowany za 2007 rok Budżet gminy na 2009 rok, Opinia RIO o projekcie budżetu na 2009r. Gmina Żyraków oświadcza, że aktualnie nie posiada zadłużenia w US i ZUS. Bezpośrednio przed podpisaniem umowy z bankiem gmina dostarczy aktualne oświadczenia lub/i zaświadczenia o niezaleganiu z płatnościami wobec w/w instytucji oraz przedłoży opinię RIO o możliwości spłaty tego kredytu. Harmonogram rzeczowo-finansowy określający finansowanie kredytu Uchwała w sprawie udzielenia absolutorium Wójtowi Gminy Bilans zbiorczy jednostek budżetowych za 2008r. Rachunek zysków i strat - zbiorczy jednostek budżetowych za 2008r. Zestawienie zmian w funduszu jednostki - zbiorczy jednostek budżetowych za 2008r..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2019.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełniają następujące warunki: Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; Ocena spełniania warunku: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawca winien dostarczyć: Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, Oświadczenie na załączniku nr 2 do SIWZ Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia lub przedstawiają pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia Ocena spełniania warunku: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawca winien dostarczyć: Oświadczenie na załączniku nr 2 do SIWZ Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; Ocena spełniania warunku: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawca winien dostarczyć: Oświadczenie na załączniku nr 2 do SIWZ Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, Ocena spełniania warunku: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawca winien dostarczyć: Oświadczenie na załączniku nr 2 do SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: O zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełniają następujące warunki: Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; Ocena spełniania warunku: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawca winien dostarczyć: Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, Oświadczenie na załączniku nr 2 do SIWZ Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia lub przedstawiają pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia Ocena spełniania warunku: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawca winien dostarczyć: Oświadczenie na załączniku nr 2 do SIWZ Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; Ocena spełniania warunku: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawca winien dostarczyć: Oświadczenie na załączniku nr 2 do SIWZ Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, Ocena spełniania warunku: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawca winien dostarczyć: Oświadczenie na załączniku nr 2 do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zyrakow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Żyrakowie, 39-204 Żyraków 137, pokój nr 16, I piętro.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.07.2009 godzina 10:20, miejsce: Urząd Gminy w Żyrakowie, pokój 21 (sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wybór banku wykonującego bankową obsługę budżetu Powiatu Włocławskiego
- Zaciągnięcie kredytu długoterminowego w wysokości 1.800.000,00 zł na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Skomlin w 2025 r.
- Udzielenie Gminie Porąbka długoterminowego kredytu w wysokości 2.200.000,00 PLN z przeznaczeniem na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek
- Przedmiotem zamówienia jest usługa bankowa polegająca na udzieleniu kredytu inwestycyjnego na zakup rezonansu magnetycznego w wysokości 7 000 000,00 PLN dla Szpitala.
- "Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 2 150 000,00 zł na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu oraz spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek"
- Kredyt inwestycyjny.
więcej: (3) Usługi udzielania kredytu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.