Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-10-17
Bolesławiec: Dostawa różnego sprzętu medycznego z podziałem na 4 zadania.
Numer ogłoszenia: 196660 - 2007; data zamieszczenia: 17.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej, ul. Jeleniogórska 4, 59-700 Bolesławiec, woj. dolnośląskie, tel. 075 7380225, fax 075 7380227 7380201.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz.boleslawiec.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa różnego sprzętu medycznego z podziałem na 4 zadania..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: dostawa różnego sprzętu medycznego z podziałem na 4 zadania, szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2. Zadanie nr 1 - defibrylator półautomatyczny - szt. 1. - defibrylator ze stymulacją - szt. 1 - Defibrylator z 12-odprowadzeniowym EKG i modułem elemedycznym - szt. 1 Zadanie nr 2 - Jednostka centralna - szt. 2 - kardiomonitor - szt. 3 - kardiomonitor z kapnometrią - szt. 4 - kardiomonitor z inwazyjnym pomiarem ciśnienia krwi wraz z kapnometrią - szt. 1 Zadanie nr 3 - ssak chirurgiczny elektryczny - szt. 1 Zadanie nr 4 - Lampa operacyjna dwukopułowa - szt. 1 Wszystkie dostarczone instrukcje obsługi zamawianego asortymentu muszą być w języku polskim.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne Oryginalny kod CPV: 33.18.21.00 - Defibrylatory Kod CPV wg słownika 2008: 33.18.21.00 - Defibrylatory Oryginalny kod CPV: 33.12.32.10 - Urządzenia do monitorowania czynności serca Kod CPV wg słownika 2008: 33.12.32.10 - Urządzenia do monitorowania czynności serca Oryginalny kod CPV: 33.19.50.00 - System monitorowania pacjentów Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.50.00 - System monitorowania pacjentów Oryginalny kod CPV: 33.16.70.00 - Lampy chirurgiczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.16.70.00 - Lampy chirurgiczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 42.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: W przypadku złożenia oferty na wszystkie zadania, oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 14 540 PLN (słownie: czternaście tysięcy pięćset czterdzieści złotych). W przypadku złożenia oferty na poszczególne zadania, wadium wynosi: Zadanie nr 1 - 2 300 PLN (słownie: dwa tysiące trzysta złotych). Zadanie nr 2 - 10 500 PLN (słownie: dziesięć tysięcy pięćset złotych). Zadanie nr 3 - 240 PLN (słownie: dwieście czterdzieści złotych). Zadanie nr 4 - 1 500 PLN (słownie: tysiąc pięćset złotych). Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy w Banku PKO BP S.A. I Oddział Bolesławiec, nr 79 1020 2137 0000 9402 0072 4336 z dopiskiem Przetarg nieograniczony - 15/sprzęt medyczny/07. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeń udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 oraz z 2002r. Nr 25, poz. 253, Nr 66, poz. 596 i Nr 216, poz. 1824) należy złożyć w formie oryginału w składanej ofercie przetargowej. Wadium musi być wniesione najpóźniej w terminie składania ofert, tj. do dnia 12-11-2007r., do godz. 09.00. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający uważa wadium, które w oznaczonym terminie znajduje się na koncie Zamawiającego..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień Publicznych (Dz. U. z 2006r., Nr 164, poz. 1163 z późn. zm.). Ocena spełnia powyższych wymogów będzie dokonywana na zasadzie spełnia / nie spełnia. W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek niezgodności pomiędzy deklaracją Wykonawcy, a stanem faktycznym skutkować to będzie wykluczeniem Wykonawcy.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Na potwierdzenie tego warunku należy załączyć: - aktualny odpis z Krajowego Rejestru Sądowego lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert potwierdzające, że profil działania Wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia, - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, - aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, - aktualne zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego (zapytanie o karalność) w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy, wydane nie wcześniej niż 6 miesięcy przed wyznaczonym terminem składania ofert, - aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wydane nie wcześniej niż 6 miesięcy przed wyznaczonym terminem składania ofert. W przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do składania powyższej informacji, Zamawiający wymagać będzie złożenia pisemnego oświadczenie o nie podleganiu obowiązku składania informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy. 2. Posiadają niezbędną wiedzą i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Na potwierdzenie tego warunku należy załączyć: - wykaz wykonanych minimum dwóch zamówień zrealizowanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające charakterowi zamówienia i o porównywalnej wartości, wraz z dokumentami potwierdzającymi, że dostawy te zostały wykonane należycie (Dokument potwierdzający należyte wykonanie usługi musi zawierać następujące informację: przedmiot umowy, wartość brutto umowy, date rozpoczęcia i zakończenia umowy; informację, że wykonawca należycie zrealizował postanowienia umowy).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzoz.boleslawiec.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Opieki Zdrowotnej w Bolesławcu ul. Jeleniogórska 4 59-700 Bolesławiec Budynek Administracji - pok. nr 13 Cena: 30.00 PLN (słownie: trzydzieści złotych)..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.11.2007 godzina 09:00, miejsce: Zespół Opieki Zdrowotnej w Bolesławcu ul. Jeleniogórska 4 59-700 Bolesławiec Budynek Administracji - Sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1 - defibrylator półautomatyczny - szt. 1. - defibrylator ze stymulacją - szt. 1 - Defibrylator z 12-odprowadzeniowym EKG i modułem telemedycznym - szt. 1.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.21.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 2 - Jednostka centralna - szt. 2 - kardiomonitor - szt. 3 - kardiomonitor z kapnometrią - szt. 4 - kardiomonitor z inwazyjnym pomiarem ciśnienia krwi wraz z kapnometrią - szt. 1.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.32.10-0, 33.19.50.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 3 - ssak chirurgiczny elektryczny - szt. 1.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie nr 4.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 4 - Lampa operacyjna dwukopułowa - szt. 1.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.70.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z BOLESŁAWCA
- ŚWIADCZENIE KOMPLEKSOWEJ USŁUGI RATOWNICTWA WODNEGO NA OBIEKCIE "LEŚNY POTOK" W OKRESIE OD 17.06.2024 - 31.08.2024
- "Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" przy II Liceum Ogólnokształcącym w Bolesławcu"
- Modernizacja drogi dz. nr 183, 190 we wsi Suszki
- SUKCESYWNE DOSTAWY PIECZYWA
- Zakup sceny mobilnej dla Bolesławieckiego Ośrodka Kultury - Międzynarodowego Centrum Ceramiki w Bolesławcu
- Rozbudowa Domu Ludowego we wsi Otok (3)
więcej: przetargi w Bolesławcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZAKUP SPRZĘTU I APARATURY MEDYCZNEJ DLA WOJEWÓDZKIEGO SZPITALA SPECJALISTYCZNEGO IM. NMP W CZĘSTOCHOWIE
- Zakup platformy do monitorowania parametrów hemodynamicznych na potrzeby Działu Anestezjologii i Intensywnej Terapii Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach. IZP.2411.128.2024.AJ
- Dostawa nowoczesnego aparatu USG z 4 sondami dla Przychodni Specjalistycznej w Tarnobrzegu
- Dostawa sprzętu medycznego, zamrażarek, chłodziarek i tabletkarki uderzeniowej w 4 pakietach
- "Dostawa 2 aparatów USG dla potrzeb WZS w Rzeszowie"
- Dostawa sprzętu i aparatury medycznej w podziale na 3 (trzy) części
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.