eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaKonserwacja oraz całodobowy serwis techniczny urządzeń i instalacji SAP, SUG, DSO i oddymiania w obiektach KPRM na terenie Warszawy, w obiektach ZR Parkowa przy ul. Belwederskiej 46/50 i ul. Sulkiewicza 14 w Warszawie oraz kontrola stanu technicznego sprzętu i wyposażenia ppoż. w obiektach KPRM w Warszawie, w obiektach ZR Parkowa przy ul. Belwederskiej 46/50 i ul. Sulkiewicza 14 w Warszawie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-07-13

Warszawa: Konserwacja oraz całodobowy serwis techniczny urządzeń i instalacji SAP, SUG, DSO i oddymiania w obiektach KPRM na terenie Warszawy, w obiektach ZR Parkowa przy ul. Belwederskiej 46/50 i ul. Sulkiewicza 14 w Warszawie oraz kontrola stanu technicznego sprzętu i wyposażenia ppoż. w obiektach KPRM w Warszawie, w obiektach ZR Parkowa przy ul. Belwederskiej 46/50 i ul. Sulkiewicza 14 w Warszawie
Numer ogłoszenia: 196646 - 2011; data zamieszczenia: 13.07.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Usług Wspólnych , ul. Powsińska 69/71, 02-903 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 6946359, faks 22 6946076.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.cuw.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytucja Gospodarki Budżetowej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Konserwacja oraz całodobowy serwis techniczny urządzeń i instalacji SAP, SUG, DSO i oddymiania w obiektach KPRM na terenie Warszawy, w obiektach ZR Parkowa przy ul. Belwederskiej 46/50 i ul. Sulkiewicza 14 w Warszawie oraz kontrola stanu technicznego sprzętu i wyposażenia ppoż. w obiektach KPRM w Warszawie, w obiektach ZR Parkowa przy ul. Belwederskiej 46/50 i ul. Sulkiewicza 14 w Warszawie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Konserwacja oraz całodobowy serwis techniczny (ewentualne naprawy, wymiany wykonywane będą oddzielnym zleceniem) urządzeń i instalacji SAP, SUG, DSO i oddymiania; kontrola stanu technicznego podręcznego sprzętu i wyposażenia p.poż. w tym: kontrola podręcznego sprzętu gaśniczego - gaśnice (przegląd + etatyzacja sprzętu do naprawy; ewentualne naprawy, legalizacje ponowne napełnianie - wykonywane będą oddzielnym zleceniem), przeglądy instalacji hydrantowych: ciśnienie statyczne, ciśnienie dynamiczne (w przepływie), wydajność, kompletność hydrantu, stan techniczny skrzynek hydrantowych, kontrola aktualności badania węży hydrantowych. Usługa będzie świadczona w obiektach: budynek KPRM przy Al. Ujazdowskie 1/3, Al. Szucha 14 w Warszawie, budynek KPRM przy Al. Ujazdowskie 5 w Warszawie, budynek KPRM (na terenie ZR Parkowa) przy ul. Sulkiewicza 14 w Warszawie, budynki Zespołu Rezydencjalnego PARKOWA przy ul. Belwederskiej 46/50 w Warszawie.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.41.32.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu gaśniczego 75.25.11.10 - Usługi ochrony przeciwpożarowej .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Na Etapie składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu wniesienie wadium nie jest wymagane. Wykonawca zaproszony do złożenia oferty jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 2300 zł (słownie: dwa tysiące trzysta złotych) Wadium może być wniesione w jednej lub kilku z poniższych form: pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo -kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art.6 b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 Nr 42, poz.275). Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert określonego w Rozdziale VII, podrozdział I pkt 1. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, ustaloną kwotę należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w: Kredyt Bank S. A. V O/Warszawa nr konta 97 1500 1272 1212 7006 3349 0000 Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania rachunku Zamawiającego. W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach określonych w podrozdziale II, wymagane jest załączenie do oferty oryginalnego dokumentu gwarancji/poręczenia. Oryginał gwarancji/poręczenia powinien być umieszczony w ofercie w sposób umożliwiający jego zwrot zgodnie z ustawą Pzp. Wadium powinno być oznaczone w następujący sposób: WADIUM - nr ref: WASK/PO/30/11 konserwacja systemów ppoż. i podręcznego sprzętu gaśniczego. Dokument wadium wniesionego w formie gwarancji/poręczenia powinien zawierać klauzulę o gwarantowaniu wypłaty należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego. Tak wnoszone wadium powinno zabezpieczać złożoną ofertę na cały okres związania ofertą, poczynając od dnia składania ofert. Nie wniesienie wadium w wymaganym terminie (także na przedłużony okres związania ofertą), w wymaganej wysokości lub dopuszczonej formie skutkuje wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Aktualne zezwolenie Państwowej Agencji Atomistyki na prowadzenie serwisu (obsługa, instalowanie) izotopowych czujek dymu. Aktualna koncesja na prowadzenie działalności w zakresie usług ochrony mienia realizowanych w formie zabezpieczenia technicznego

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • o Wykaz usług minimum dwóch o wartości min. 40 000,00zł brutto rocznie każda, wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dotyczących konserwacji, serwisu technicznego urządzeń i instalacji: SAP, SUG, DSO i oddymiania, z podaniem nazwy usługi jej zakresu, dat i miejsc wykonania, oraz wartości. Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie. Wykonawca nie może być wystawcą dokumentów potwierdzających należyte wykonanie zamówienia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • o Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. Co najmniej jedna osoba posiadająca licencję zabezpieczenia technicznego oraz poświadczenie bezpieczeństwa osobowego dopuszczające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą co najmniej poufne. Co najmniej jedna osoba posiadająca aktualne na dzień składania wniosków dokumenty uprawniające do konserwacji i prowadzenia kontroli sprawności sprzętu ochrony przeciwpożarowej (gaśnice, hydranty suche piony) oraz certyfikat bezpieczeństwa osobowego o klauzuli co najmniej poufne.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Aktualną polisę lub inny dokument ubezpieczeniowy potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 300.000 zł

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oświadczenie o posiadanym aktualnym świadectwie bezpieczeństwa przemysłowego na poziomie ściśle tajne wydane przez właściwe służby ochrony Państwa. Certyfikaty producentów systemów, stwierdzające posiadanie niezbędnych kwalifikacji do ich serwisowania: a) Panasonic EBL 512, b) stałych urządzeń gaśniczych gazowych na gaz FM-200, HFC-277 (SUG), c) G+M (DSO), D+H (oddymianie), Omega Merkor (oddymianie) - w zakresie ppkt c za jako wystarczający dokument Zamawiający będzie uważała informację producenta systemów oddymiania o gotowości współpracy dotyczącej serwisu urządzeń Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane kwalifikacje

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.

Znaczenie warunków wyboru wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu

Obiektywne kryteria ograniczonej liczby wykonawców. Sposób oceny wniosku: 1) spełnienie warunków określonych w ogłoszeniu. 2) Zamawiający przyzna po 1 punkcie za każdą usługę wykonaną przez Wykonawcę, spełniającą wymagania Zamawiającego. 3) Zamawiający spośród Wykonawców którzy spełniają wszystkie warunki udziału w postępowaniu wyłoni 5 Wykonawców, którzy wykażą największą ilość usług odpowiadających wymaganiom. W przypadku wykazania przez wykonawców takiej samej ilości usług Zamawiający wyłoni 5 i każdego następnego Wykonawcę, który wykazał taką samą ilość usług jak ostatni zakwalifikowany; 4)Jeżeli liczba wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, będzie mniejsza niż określona w niniejszym ogłoszeniu(5) zamawiający zaprosi do złożenia ofert wszystkich wykonawców spełniających te warunki.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.cuw.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wykonawcy otrzymają Specyfikację Istotnych warunków Zamówienia wraz z zaproszeniem do składania ofert..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.07.2011 godzina 13:00, miejsce: Centrum Usług Wspólnych, ul. Powsińska 69/71, 02-903 Warszawa, Wydział Zamówień Publicznych, pokój nr 303.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.