Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-08-21
Dębica: Dostawa i instalacja sprzętu komputerowego według potrzeb Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Dębicy
Numer ogłoszenia: 196646 - 2008; data zamieszczenia: 21.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Akademicka 12, 39-200 Dębica, woj. podkarpackie, tel. 0-14 6813590,6813591,6705006, fax 0-14 6705006.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mops-debica.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Organizacyjna Samorzadu Terytorialnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i instalacja sprzętu komputerowego według potrzeb Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Dębicy.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiot zamówienia obejmuje: Dostawę i instalację sprzętu komputerowego według potrzeb Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Dębicy przez okres związania z umową według Załącznika nr 2 do SIWZ. Dopuszcza się dostawę sprzętu umowy periodycznie. 2.Wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia: 1.Sprzęt zastosowany do realizacji zamówienia spełniać powinien warunki określone w art. 30 ustawy. 2.Wykonawca posiada sprzęt gwarantujący wykonanie dostawy. 3.Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na przedmiot umowy. Okres gwarancji ustala się na 24 miesięcy liczonych od daty odbioru zamówienia. 4.Ilekroć w treści SIWZ, w tym w opisie przedmiotu zamówienia użyte są znaki towarowe, patenty lub pochodzenie a także normy, Zamawiający dopuszcza rozwiązanie równoważne i zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia testów zgodności poprzez wezwanie na etapie badania i oceny ofert, każdego z Wykonawców do dostarczenia sprzętu będącego przedmiotem zamówienia do siedziby wskazanej przez Zamawiającego, w celu dokonania stosownych testów. Wykonawca będzie zobowiązany, na pisemne żądanie zamawiającego, do bezpłatnego wypożyczenia w ciągu 2 tygodni na okres co najmniej 2 tygodni przedmiotu zaoferowanego w ofercie przez Wykonawcę. 5.W razie zaproponowania przedmiotu równoważnego zobowiązuje się Wykonawcę o wpisanie w wykazie stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ słowo równoważny.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.23.12.00 - Sprzęt komputerowy Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.00.00 - Sprzęt związany z komputerami .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie żąda wniesienia wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy spełniający warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy: 1) Wykonawca musi posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności. 2) Wykonawca musi posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3) Wykonawca musi posiadać doświadczenie w realizacji podobnych zamówień i realizował w okresie ostatnich trzech lat roboty o charakterze, złożoności i wartości porównywalnej do przedmiotu zamówienia. 4) Wykonawca musi znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 5) Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy. 6) Za spełnianie warunku posiadania niezbędnego doświadczenia, w okresie 3 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie), zamawiający uzna wykonywanie 3 dostaw o charakterze i zakresie podobnym do niniejszego. Łączna wartość trzech dostaw nie może być niższa od obecnej oferty przetargowej, przy czym co najmniej jedna dostawa musi opiewać na kwotę nie mniejszą niż 20 000PLN (brutto). 7) Za spełnianie warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zamawiający uzna wykazanie się przez wykonawcę dysponowaniem co najmniej 2 osób. 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana przez zamawiającego na zasadzie spełnia/nie spełnia. W przypadku niespełnienia jakiegokolwiek warunku udziału w postępowaniu wykonawca zostanie wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ustawy.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na potwierdzenie spełniania udziału w postępowaniu wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty następujące dokumenty i oświadczenia: 1) Formularz oferty stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ. 2) Wykaz przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ. 3) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu złożone na druku stanowiącym załącznik nr 3do SIWZ. 4) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania oferty. 5) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych (KRUS) potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 6) Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile umocowanie do dokonania przedmiotowej czynności nie wynika z dokumentów rejestrowych załączonych do oferty. 7) Kopię decyzji właściwego Urzędu Skarbowego nadającą NIP. 8) Wykaz wykonywanych 3 dostaw, w okresie 3 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie), o charakterze i zakresie podobnym do niniejszego. Łączna wartość trzech dostaw nie może być niższa od obecnej oferty przetargowej, przy czym co najmniej jedna dostawa musi opiewać na kwotę nie mniejszą niż 20 000PLN (brutto). 9) Wykaz fachowego personelu, który będzie wykonywał zamówienie lub uczestniczył w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami dotyczącymi ich kwalifikacji zawodowych, wykształcenia i doświadczenia, niezbędnymi do realizacji zamówienia według załącznika nr 4 do SIWZ. 2. Dokumenty, o których mowa w ust. 1 niniejszego rozdziału, należy przedłożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby uprawnioną/e do reprezentacji wykonawcy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mops-debica.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej ul. Akademicka 12 39 - 200 Dębica.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.08.2008 godzina 14:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej ul. Akademicka 12 39 - 200 Dębica w pokoju nr 38 - Dziennik Podawczy..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Dostawa częściowo dofinansowana z projektu w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja Integracji Społecznej, działanie 7.2 Przeciwdziałanie wykluczeniu i wzmocnienie sektora ekonomii społecznej, projekt pn.: NIE ULICY TAK ŚWIETLICY
INNE PRZETARGI Z DĘBICY
- Dostawa wyposażenia w ramach zadania pn.: Realizacja zadań ochrony ludności i obrony cywilnej w Powiecie Dębickim
- Zakup i dostawa koparko - ładowarki z osprzętem, w ramach zadania: "Program Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026".
- "Dostawa kuchni polowej" dla Komendy Powiatowej PSP w Dębicy postępowanie POT.2370.4.2025.
- Zimowe utrzymanie chodników przy drogach powiatowych na terenie Gminy Dębica w roku 2025
- ,,Organizacja i przeprowadzenie kursów i szkoleń zawodowych dla uczniów i nauczycieli"
- Kompleksowe ubezpieczenie składników majątku oraz środków transportu
więcej: przetargi w Dębicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Doposażenie pracowni w Powiatowym Zespole Szkół w Złoczewie
- Dostawa zestawów komputerowych (laptop, monitor wraz z akcesoriami), oprogramowania biurowego, drukarek przenośnych z torbą, dysków twardych dedykowane do NAS dla WIOŚ w Bydgoszczy
- "Zakup urządzeń podtrzymujących zasilanie"
- Dostawa sprzętu komputerowego dla Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Łodzi.
- Zakup i dostarczenie wyposażenia uzupełniającego do mobilnych i stacjonarnych pracowni edukacyjnych dla KPCEN z podziałem na 2 części
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania - 10 zadań
więcej: Sprzęt związany z komputerami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





