Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-10-17
Biłgoraj: Dostawa środków ochrony indywidualnej oraz odzieży i obuwia roboczego dla uczniów ZSL w Biłgoraju
Numer ogłoszenia: 196581 - 2007; data zamieszczenia: 17.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe - Nadleśnictwo Biłgoraj, ul. Zamojska 96, 23-400 Biłgoraj, woj. lubelskie, tel. 084 6860028, 6868099, fax 084 6864259.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.lublin.lasy.gov.pl/bilgoraj
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa środków ochrony indywidualnej oraz odzieży i obuwia roboczego dla uczniów ZSL w Biłgoraju.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Ubranie robocze dwuczęściowe letnie,w kolorze zielonym, spodnie ogrodniczki, kieszeń na karczku i co najmniej dwie kieszenie boczne, bluza zapinana na zamek błyskawiczny przykryty plisą zapinaną na napy z dwoma kieszeniami na piersi (zapinanymi) i dwoma kieszeniami na dole, mankiety zapinane, dół bluzy ściągany gumą na bokach. Tkanina 100% bawełna, masa co najmniej 260 g/m2, musi posiadać certyfikat zgodności i spełniać wymagania PN-P-84525 (1998r) 100 kpl 2.Kamizelka ocieplana (ocieplacz)Kolor zielony lub moro, kołnierz typu stójka, zapięcie z przodu na zamek błyskawiczny przykryty plisą zapinaną na napy, co najmniej 4 kieszenie zewnętrzne w tym dwie na piersiach, tył ocieplacza dłuższy. Tkanina 100% bawełna, masa co najmniej 260g/m2, musi posiadać certyfikat zgodności i spełniać wymagania normy PN-P-84525 (1998r) 100 szt 3.Buty filcowo- gumowe Kolor czarny, cholewa filcowa połączona z cholewą gumową, zakończona kołnierzem wiązanym w kolorze moro, zabezpieczającym przed wsypywaniem igliwia i śniegu do środka buta. Podeszwa antypoślizgowa. Materiały guma i filc, powinny zapewnić izolację od zimna do temp. minus 20 0C. Buty muszą posiadać deklarację zgodności spełniać wymagania PN-EN 347-1 100 par
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 18.13.10.00 - Odzież ochronna i zabezpieczająca Kod CPV wg słownika 2008: 35.11.34.00 - Odzież ochronna i zabezpieczająca Oryginalny kod CPV: 18.10.00.00 - Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki Kod CPV wg słownika 2008: 18.10.00.00 - Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 23.11.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: wymagane wadium wynosi 400,00zł.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O wykonanie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki wyszczególnione poniżej: 1.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust. 1 i ust. 2 Prawa Zamówień Publicznych, dokumenty potwierdzajace: 1.Oświadczenie stanowiące zał. nr 4 do SIWZ2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, 3.Zaświadczenie z US o opłacaniu o opłacaniu podatków,4.Zaświadczenie z ZUS lub KRUS o opłacaniu składek ubezpieczeniowych 2.Spełniają wymogi art.22 ust.1 Prawa zamówień publicznych, dokumenty potwierdzające: 1.Oświadczenie stanowiące zał. nr 4 do SIWZ w szczególności: 2.1.Posiadają uprawnienia do prowadzenia działalności w zakresie dostaw będących przedmiotem zamówienia,dokumenty potwierdzające: 1.Wypis z właściwego rejestru przedsiębiorców lub gminnej ewidencji działalności gospodarczej 2.2.Udzielą co najmniej 12 miesięcznej gwarancji na dostarczony towar liczonej od daty ostatniej dostawy, dokumenty otwierdzające: 1.Oświadczenie o udzielonej gwarancji (zawarte we wzorze oferty oraz umowy) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie Wykonawcy: 3.1.Ustanowią lidera, dokumenty potwierdzające:1.Pełnomocnictwo do reprezentowania 3.2.Spełniają wymogi punktu 1 i 2.2 każdy oddzielnie, dokumenty potwierdzające: 1. Jak w punkcie 1i 2.2 - oddzielnie dla każdego Wykonawcy 3.3.Spełniają pozostałe punkty łącznie, dokumenty potwierdzające:1.Jak w pozostałych punktach łącznie dla wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie 4.Wykonają zamówienie samodzielnie bez zatrudnienia podwykonawców, dokumenty otwierdzające:1.Oświadczenie stanowiące zał. nr 6 do SIWZ
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne, a ponadto posiada niezbędną wiedzę, doświadczenie zapewniające wykonanie zamówienia, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania tego zamówienia, wraz z ofertą powinien złożyć następujące dokumenty: 1/ aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2/ aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidywane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3/ oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 oraz spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust.1 Prawa Zamówień Publicznych ) -zał. nr 4, 4/ oświadczenie o udzielonej gwarancji zawarte we wzorze oferty i wzorze umowy, 5/ oświadczenie o samodzielnym wykonaniu zamówienia bez zatrudniania podwykonawców, zał. nr 6 do SIWZ W przypadku składania oferty wspólnej: 6/ pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie, z którego treści będzie wynikał zakres umocowania zał. nr 5, 7/ oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu , dla poszczególnych wykonawców ubiegających się wspólnie zał. nr 4 Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lublin.lasy.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 23-400 Biłgoraj, ul. Zamojska 96.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.10.2007 godzina 08:00, miejsce: siedziba Zamawiającego, 23-400 Biłgoraj, Zamojska 96, sekretariat ( pok. nr 15).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z BIŁGORAJA
- Dowóz uczniów do szkół podstawowych na terenie Gminy Biłgoraj na podstawie biletów miesięcznych szkolnych w roku szkolnym 2025/2026
- "Rozbudowa i nadbudowa budynku garażowego wraz ze zmianą konstrukcji dachu" - etap I.
- Zakup i dostawa mebli na potrzeby Oddziału ZUS w Biłgoraju Inspektorat w Chełmie.
- Adaptacja pomieszczeń biurowych w budynku administracyjnym Urzędu Gminy Biłgoraj na potrzeby osób niepełnosprawnych
- Przebudowa i rozbudowa budynku zaplecza sportowego oraz budowa boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej w Smólsku Małym
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na modernizację energetyczną budynków użyteczności publicznej stanowiących własność Gminy Biłgoraj i budowę budynku remizo-świetlicy w m.Ruda Solska
więcej: przetargi w Biłgoraju »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sortów mundurowych leśnika oraz odzieży BHP i środków ochrony indywidualnej dla pracowników Nadleśnictwa Narol
- Sukcesywny zakup i dostawa odzieży oraz obuwia roboczego dla pracowników WSPR w Rzeszowie
- Dostawa jednorazowego sprzętu medycznego 2
- "Sukcesywna dostawa odzieży, obuwia i środków ochrony indywidualnej z podziałem na trzy części".
- Zakup wraz z dostawą sortów mundurowych oraz obuwia dla pracowników wewnętrznych służb ochrony Państwowego Muzeum Auschwitz Birkenau w Oświęcimiu
- Dostawa sukcesywna materiałów zużywalnych
więcej: Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.