Ogłoszenie z dnia 2006-04-14
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Rzeszów: wyk. materiałów do wniosku o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia pn. Budowa Autostrady A-4 na odcinku od granicy z woj. młp(Stara Jastrząbka) do węzła Rzeszów Wschodni (Terliczka)km 516+580-582+647,13 Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Rzeszowie, do kontaktów: inż. Marta Charchut, ul. Legionów 20, 35-959 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8534071, fax 017 8623915, e-mail: biuro@rzeszow.gddkia.gov.pl, www.rzeszow.gddkia.gov.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel centralny.
II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 74. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wyk. materiałów do wniosku o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia pn. Budowa Autostrady A-4 na odcinku od granicy z woj. młp(Stara Jastrząbka) do węzła Rzeszów Wschodni (Terliczka)km 516+580-582+647,13. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Wyk. materiałów do wniosku o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia pn. Budowa Autostrady A-4 na odcinku od granicy z woj. młp(Stara Jastrząbka) do węzła Rzeszów Wschodni (Terliczka)km 516+580-582+647,13. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: siedziba Wykonawcy. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.23.22.00 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Kod CPV wg słownika 2008: 71.32.20.00 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Wyk. materiałów do wniosku o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia pn. Budowa Autostrady A-4 na odcinku od granicy z woj. młp(Stara Jastrząbka) do węzła Rzeszów Wschodni (Terliczka)km 516+580-582+647,13. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 6;
III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: 10000,00 PLN. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: A. Potencjał ekonomiczno- finansowy. Wykonawca musi wykazać: 1)średni przychód za ostatnie trzy lata obrotowe - na podstawie Rachunku zysków i strat pozycja Przychód netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów lub Przychód netto ze sprzedaży i zrównane z nimi - w wysokości nie mniejszej niż 200 000zł. 2)dysponowanie własnymi środkami finansowymi - dopuszczalne jest tu wykazanie środków z kredytu obrotowego lub innego o ile środki te nie są przeznaczone na zrealizowanie konkretnego celu -, lub promesą kredytową w wysokości nie mniejszej niż 20 000,0 zł A.1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że: warunki określone w pkt A.1) i A.2) spełniają łącznie. B Potencjał Kadrowy. Wykonawca musi mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowane osoby w celu obsadzenia podanych poniżej stanowisk. Wykonawca przedstawi w ofercie kandydatów na każde stanowisko wymienione poniżej 1. Kierownik Zespołu - wykształcenie wyższe w zakresie ochrony środowiska lub dróg(1 osoba) ; Minimalne doświadczenie w realizacji dokumentacji projektowych- Staż, po ukończeniu studiów w zakresie opracowywania materiałów o tematyce ochronyśrodowiska -min. 5 lat ; w tym doświadczenie w zakresie wykonywania Raportów o oddz. przeds. na środ. tj. wykonanie min : - 2 Raportów do wniosku o wydanie DoULD albo - 2 Raportów do wniosku o wydanie DoŚrU albo - 1 Raportu do wniosku o wydanie DoULD i 1 Raportu do wniosku o wydanie DoŚrU - dla dróg klasy min. G lub wyższej o długości przynajmniej 0,5 km w okresie 24.05.2003 - 28.02.2006 r. 2. Specjalista d/s środowiska- wykształcenie wyższe w zakresie ochrony środowiskalub dróg (2 osoby) Minimalne doświadczenie w realizacji dokumentacji projektowych - Staż, po ukończeniu studiów w zakresie opracowywania materiałów o tematyce ochrony środowiska - 3 lata ; w tym doświadczenie w zakresie wykonywania Raportów o oddz. przeds. na środowisko, tj. wykonanie min - 2 Raportów do wniosku o wydanie DoULD albo - 2 Raportów do wniosku o wydanie DoŚrU albo - 1 Raportu do wniosku o wydanie DoULD i 1 Raportu do wniosku o wydanie DoŚrU- dla dróg klasy min. G lub wyższej o długości przynajmniej 0,5 km w okresie 24.05.2003 - 28.02.2006 r. Uwaga: 1. Kierownik Zespołu będzie osobą wskazaną w umowie, upoważnioną w imieniu Wykonawcy do zarządzania realizacją umowy i do bezpośrednich kontaktów z Zamawiającym. 2. Jako lata doświadczenia zawodowego należy liczyć lata czynne zawodowo od daty ukończenia studiów, przepracowane na w/w stanowiskach związanych odpowiednio z ochroną środowiska i udokumentowane. B.1.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt B C.Potencjał techniczny. Wykonawca musi posiadać potencjał techniczny wymieniony w poniżej 1. Sprzęt/wyposażenie komputerowe: - Miernik poziomu hałasu klasy 1 z kalibratorem dźwięku (2szt.) posiadający aktualne świadectwa uwierzytelnienia - kopie przedstawić w ofercie 2. Oprogramowanie licencjonowane: - Pakiet obliczeniowy do obliczeń zanieczyszczeń powietrza(1szt.) spełniający aktualne metodyki referencyjne w ofercie przedstawić kopię licencji na oprogramowanie lub dowód zakupu - Pakiet do obliczeń poziomu hałasu (1szt.) zgodny z Dyrektywą 2002/49/EC w ofercie przedstawić kopię licencji na oprogramowanie lub dowód zakupu - Program graficzny do obróbki wektorowej rysunków [Auto Cad, Microstation lub podobne(1szt.) w ofercie przedstawić licencje na oprogramowanie lub dowód zakupu - Oprogramowanie do edycji tekstu(1szt.) Format kompatybilny z MS WORD C.1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt.C, każdy w zakresie w jakim będzie uczestniczył w realizacji zamówienia zgodnie ze złożoną ofertą. D. Doświadczenie zawodowe. Wykonawca musi wykazać, że w okresie 24.05.2003 - 28.02.2006 r., wykonał co najmniej : - 2 Raporty do wniosku o wydanie DoULD albo - 2 Raporty do wniosku o wydanie DoŚrU albo - 1 Raport do wniosku o wydanie DoULD i 1 Raport do wniosku o wydanie DoŚrU dla dróg klasy min. G lub wyższej o długości przynajmniej 0,5 km, potwierdzone referencjami zawodowymi podpisanymi przez poprzednich Zamawiających. D.1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt D każdy w zakresie, jakim będzie uczestniczył w realizacji zamówienia zgodnie ze złożoną ofertą. E. Podwykonastwo Zamawiający dopuszcza wykonanie przedmiotu zamówienia przy udziale Podwykonawców pod warunkiem, że Podwykonawcy posiadać będą odpowiednie kwalifikacje rozumiane jako doświadczenie w realizacji zadań w zakresie im powierzonym, tj wykażą, że w okresie od 24.05.2003r. do 28.02.2006 r., wykonali co najmniej 2 zadania odpowiadające zakresowi zleconego im zamówienia potwierdzone referencjami zawodowymi podpisanymi przez poprzednich zamawiających F. Wykonawca nie może w dniu składania ofert pozostawać w zwłoce w stosunku do terminów umownych w innych zleceniach Zamawiającego dłużej niż 3 miesiące 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 ÷ 8 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 1. Sprawozdanie finansowe (bilans, rachunek zysków i strat, informacja dodatkowa obejmująca wprowadzenie do sprawozdania finansowego oraz dodatkowe informacje i objaśnienia), a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również opinię o badanym sprawozdaniu za ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. W przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego - inne dokumenty określające obroty, zysk oraz zobowiązania i należności za okres jak w zdaniu poprzednim. 2. Informację banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą, że posiadane środki finansowe i/lub zdolność kredytowa Wykonawcy są nie mniejsze 20.000,00 zł . Powyższe dokumenty muszą być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 1. Informację o osobach które będą skierowane do wykonania zamówienia ( potencjał kadrowy). Informacja musi zawierać także dane dotyczące każdej z wskazanych osób w formie życiorysu zawodowego . 2. Informację o posiadanym potencjale technicznym wymaganych dla realizacji przedmiotu zamówienia. Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w C 3.Informację o doświadczeniu Wykonawcy Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w D. Do informacji winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji dokumentacje projektowe zostały wykonane należycie. 4. Informację na temat Podwykonawców przy udziale których Wykonawca zamierza wykonać zamówienie . Informacja musi potwierdzać spełnianie warunku o którym mowa w pkt E w zakresie doświadczenia danego Podwykonawcy. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Tak.
IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: GDDKiA O Rz- 7/0740/DT/11/2006. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 29.05.2006, cena - 36,6 PLN. Warunki i sposób płatności: gotówka , przelew lub za zaliczeniem pocztowym. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 02.06.2006 godzina 11:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 02.06.2006, godzina 11:10, pokój nr 7.
VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 10.04.2006.
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Pełnienie funkcji Inspektora Ochrony Danych
- Dostawa sprzętu komputerowego dla jednostek Politechniki Rzeszowskiej IX
- Dostawa mięsa, produktów mięsnych oraz wędlin do stołówki Zespołu Szkolno-Przedszkolnego Nr 6 w Rzeszowie w 2026r.
- Usługa sprzątania pomieszczeń biurowych Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Rzeszowie przy ul. Kraszewskiego 4 i 4A od 1.01.2026 r. do 31.12.2027 r
- Dostawa dwóch zestawów skuterów specjalistycznych, wodnych wraz z wyposażeniem
- Poprawa bezpieczeństwa ruchu w ciągu dróg powiatowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Rzeszowie poprzez ustawienie barier energochłonnych stalowych
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowej na przebudowę drogi powiatowej nr 1116G od m. Poddąbie do m. Machowinko (gmina Ustka)
- Budowa drogi dla pieszych i rowerów w ciągu DW 867 Sieniawa-Hrebenne w ramach projektu: "Nowa jakość Roztocza-rozwój produktów turystycznych zwiększających potencjał turystyki aktywnej na Roztoczu"
- "Modernizacja infrastruktury drogowej - remont dróg gminnych na terenie gminy Sokoły"
- Poprawa dostępności szkół podstawowych Gminy Międzychód dla osób ze szczególnymi potrzebami edukacyjnymi - w formule zaprojektuj i wybuduj (z podziałem na części)
- Opracowanie dokumentacji projektowych na budowę kanalizacji sanitarnej na terenie Gminy Rzgów
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z pozyskaniem kompletnych i ostatecznych decyzji administracyjnych umożliwiających realizację robót dla: Część 1: zadanie 07980 Część 2: zadanie 08240
więcej: Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





