Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-08-21
Węgorzewo: Projekt Budowlany drogi Chrobrego
Numer ogłoszenia: 196508 - 2008; data zamieszczenia: 21.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Węgorzewo, ul. Zamkowa 3, 11-600 Węgorzewo, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 4275424, fax 087 4275401.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wegorzewo.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Projekt Budowlany drogi Chrobrego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji budowlanej i wykonawczej drogi wewnętrznej na działce powiatowej Nr 851 i na działce gminnej 1313/1 obręb 2 Węgorzewo wraz z rowami odwadniającymi, siecią wodociągową , kanalizacją sanitarną i deszczową oraz oświetleniem drogowym obejmuje opracowania: 1.Opracowanie dokumentacji budowlanej i wykonawczej na budowę drogi z uzbrojeniem. 2. Wykonanie wyrysu syt.- wys. do celów projektowych w obowiązującej skali , w zakresie niezbędnym do przedłożonego opracowania dokumentacji budowlanej wraz z mapą stanu władania oraz wypisem z rejestru gruntów uzgodnienia dokumentacji ZUD. 3. Opracowanie dokumentacji geologiczno - inżynierskiej 4. Opracowanie projektu organizacji ruchu na czas budowy i stały . 5. Opracowanie instrukcji bezpieczeństwa i ochrony zdrowia. 6. Opracowanie przedmiarów robót i kosztorysów inwestorskich 7. Opracowanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, stanowiącą opracowanie zawierające w szczególności zbiory wymagań, które są niezbędne do określenia standardu i jakości wykonania robót, w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, właściwości wyrobów budowlanych oraz oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót, zgodnie z Prawem Zamówień Publicznych oraz Rozp. Ministra Infrastruktury. 8. Uzyskanie wszelkich niezbędnych warunków technicznych, opinii i zezwoleń, decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu oraz pozwolenia na budowę. Projekty wykonawcze powinny zawierać szczegółowe opisy i rysunki niezbędne do realizacji robót. Dokumentacja projektowa powinna być sporządzona zgodnie z przepisami prawa polskiego i unii europejskiej. Uwaga: Projektant ma obowiązek uzyskania pozwolenia na budowę.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.23.20.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania Kod CPV wg słownika 2008: 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 10.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wadium - 5 000,00 PLN (słownie: pięć tysięcy złotych).
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art.24 ust.1 i 2 i spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku (Dz. U. z 2006 r. Nr 164 poz.1163) a także zamawiający wymaga, aby wykonawca: 1) wykazał, że w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym czasie zrealizował minimum 1 zamówienie na opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej w zakresie dróg wraz z infrastrukturą o wartości brutto nie mniejszej niż 200 000 zł. Wykazane zamówienie zostanie uznane, jeśli będzie poparte dokumentem potwierdzającym, że zlecone roboty zostały wykonane z należytą starannością (np. referencje); 2) wykazał do realizacji niniejszego zamówienia osoby, które posiadają kwalifikacje zawodowe niezbędne do wykonania zamówienia z uprawnieniami budowlanymi do projektowania w specjalności drogowej, elektrycznej, sanitarnej, architektonicznej, które przynależą do Izby Samorządu Zawodowego; Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu; sprawdzenie kompletności żądanych dokumentów, zostanie dokonane zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia w oparciu o oświadczenia i dokumenty złożone przez wykonawcę w celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawcy mają dostarczyć: 1) oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych. W przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument ten składają wszyscy Wykonawcy. 2) dokument potwierdzający dopuszczenie wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument ten składają wszyscy Wykonawcy. 3) wykaz zamówień zrealizowanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania poparty dokumentami świadczącymi o ich należytym wykonaniu, minimum 1 zamówienie o wartości nie mniejszej niż 200 000 PLN brutto. W przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument składa ten Wykonawca, który spełnia warunek udziału w postępowaniu. 4) kopia uprawnień budowlanych tych osób , które posiadają kwalifikacje zawodowe niezbędne do wykonania zamówienia i uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności drogowej, elektrycznej, sanitarnej, architektonicznej, oraz zaświadczenia o wpisie do okręgowej Izby Inżynierów budownictwa lub Architektów. 5) Pełnomocnictwo, w przypadku gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik lub gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia 6) Zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzających odpowiedni, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://gmina.wegorzewo.sisco.info/?przetargi=1
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 11 - 600 Węgorzewo, ul. Zamkowa 3 pok. 24, pn.- pt. 8:00 - 15:00 , a także złożyć wniosek o jej przesłanie..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.08.2008 godzina 12:00, miejsce: Oferty należy składać w sekretariacie UM w Węgorzewie przy ul. Zamkowej 3, pok. Nr 39 (I - piętro ).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja, rozbudowa i remont części istniejących budynków w kompleksie "Instytutu Fizyki PAN" w ramach inwestycji pn. "Remont i budowa Centrum Kompetencji Mikroelektroniki i Fotoniki II."
- "BUDOWA SIECI WODOCIĄGOWEJ NA TERENIE GMINY KRASNOPOL - ETAP IV"
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla modernizacji hali sportowej przy ZSTiO
- Wykonanie dokumentacji projektowej wraz z prowadzeniem nadzoru autorskiego w ramach zadania pn.: "Przebudowa drogi powiatowej nr 4718 S w Preczowie".
- Wykonanie dokumentacji projektowej wraz z prowadzeniem nadzoru autorskiego dla: Przebudowa drogi powiatowej nr 4788 S - ul. Kościelna w Dąbiu".
- Zaprojektowanie i wykonanie przebudowy i remontu budynku Sekcji Zamiejscowej KOWR OT Olsztyn w Morągu, ul. Dworcowa 13
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





