eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nysa › ORII-PB/271-6/11

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-07-12

Nysa: ORII-PB/271-6/11
Numer ogłoszenia: 196502 - 2011; data zamieszczenia: 12.07.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Nysie , ul. Słowiańska 19, 48-300 Nysa, woj. opolskie, tel. 077 4489911, faks 077 4489917.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup.nysa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ORII-PB/271-6/11.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: świadczenie usług w zakresie szkolenia osób bezrobotnych zarejestrowanych w ewidencji Powiatowego Urzędu Pracy w Nysie w ramach następujących kursów: Część I - ABC komputera i Internetu dla grupy 10 osobowej. Część II - Magazynier - fakturzysta z obsługą wózków jezdniowych z napędem silnikowym dla grupy 10 osobowej. Część III - Przedstawiciel handlowy dla grupy 5 osobowej. Część IV - Pracownik ds. księgowości dla grupy 5 osobowej. Część V - Pracownik ds. kadr i płac dla grupy 5 osobowej. Część VI - Operator ubijaków, zagęszczarek wibracyjnych oraz przecinarek do nawierzchni dróg dla grupy 5 osobowej. Część VII - Kompleksowa obsługa biura i sekretariatu dla grupy 10 osobowej. Część VIII - Operator koparko - ładowarki kl. III dla grupy 12 osób. Część IX - Kurs zawodowy cieśla 712 [02] dla grupy 10 osób. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku nr 1 SIWZ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8, 80.53.31.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W ZAKRESIE POSIADANIA UPRAWNIENIA DO WYKONYWANIA OKREŚLONEJ DZIAŁALNOŚCI LUB CZYNNOŚCI, JEŻELI PRZEPISY PRAWA NAKŁADAJĄ OBOWIĄZEK ICH POSIADANIA: 2.1.1. posiada wpis do Rejestru Instytucji Szkoleniowych prowadzony przez Wojewódzki Urząd Pracy (zgodnie z ustawą o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy z dnia 20 kwietnia 2004r (Dz.U. z 2008 r. Nr.69, poz. 415 z późn. zm.) oraz Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 27 października 2004r. w sprawie rejestru instytucji szkoleniowych (Dz.U. Nr 236 poz 2365). właściwy dla siedziby Wykonawcy oraz dokument potwierdzający, że wpis został zaktualizowany na rok 2011. 2.1.2. posiada dokument potwierdzający, że jest organizatorem kształcenia w myśl Rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006 roku w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz.U. z 2006 r. nr 31, poz. 216). 2.1.3. w przypadku ubiegania się o zamówienie dla części II wykaże, że jest uprawniony do prowadzenia kursu operatora wózków jezdniowych z napędem silnikowym. Jednostka ubiegająca się o realizację tej części zamówienia musi posiadać dokument stwierdzający, że uzyskała ona uprawnienia do prowadzenia kursów operatorów wózków jezdniowych w oparciu o program szkoleniowy opracowany lub zatwierdzony przez jednostkę organizacyjną wyznaczoną przez ministra właściwego do spraw gospodarki zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 10 maja 2002 roku w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy użytkowaniu wózków jezdniowych z napędem silnikowym (Dz.U. z 2002r., Nr 70, poz. 650) oraz Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 4 kwietnia 2003 roku zmieniające rozporządzenie w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy użytkowaniu wózków jezdniowych z napędem silnikowym (Dz.U. z 2003r., Nr 65, poz. 603) np. w oparciu o ramowy program nauczania wg Ośrodka Doskonalenia Kadr w Mysłowicach nadzorowany przez Ministra Właściwego ds. Gospodarki lub równoważny. 2.1.4. w przypadku ubiegania się o zamówienie dla części VI wykaże, że jest uprawniony do prowadzenia kursu operatora zagęszczarek wibracyjnych oraz przecinarek do nawierzchni dróg. Jednostka ubiegająca się o realizację tej części zamówienia musi posiadać dokument stwierdzający, że uzyskała ona uprawnienia do prowadzenia kursów operatora zagęszczarek wibracyjnych oraz przecinarek do nawierzchni dróg w oparciu o program szkoleniowy opracowany lub zatwierdzony przez jednostkę organizacyjną wyznaczoną przez ministra właściwego do spraw gospodarki zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 20 września 2001 roku w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych (Dz.U. z 2001r., Nr 118, poz. 1263) np. w oparciu o ramowy program Operatora maszyn drogowych - zagęszczarki, ubijarki wibracyjne, przecinarki do nawierzchni dróg, zatwierdzony przez Instytut Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego w Warszawie lub równoważny. 2.1.5. w przypadku ubiegania się o zamówienie dla części VIII wykaże, że jest uprawniony do prowadzenia kursu operator koparko - ładowarki kl. III. Jednostka ubiegająca się o realizację tej części zamówienia musi posiadać dokument stwierdzający, że uzyskała ona uprawnienia do prowadzenia kursów operatora koparko - ładowarki kl. III w oparciu o program szkoleniowy opracowany lub zatwierdzony przez jednostkę organizacyjną wyznaczoną przez ministra właściwego do spraw gospodarki zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 20 września 2001 roku w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych (Dz.U. z 2001r., Nr 118, poz. 1263) np. w oparciu o ramowy program Operatora koparko ładowarki wszystkie typy klasa III zatwierdzony przez Instytut Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego w Warszawie lub równoważny. 2.1.6. w przypadku ubiegania się o zamówienie dla części IX wykaże, 2.1.6.1. że jest organizatorem kształcenia w myśl rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006 roku w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych, Dz.U. z 2006r., Nr 31, poz. 216 oraz, że jest uprawniony w myśl cytowanego rozporządzenia do przeprowadzenia kursu zawodowego o którym mowa w części IX przedmiotu zamówienia. 2.1.6.2. że posiada uprawnienia dotyczące możliwości szkolenia w zakresie obsługi pilarek mechanicznych i kos spalinowych.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 2.2. W ZAKRESIE WIEDZY I DOŚWIADCZENIA: wykaże, że wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwa szkolenia, z których każde będzie potwierdzać spełnianie warunku wiedzy i doświadczenia dla danej części zamówienia o jaką ubiega się wykonawca.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 2.4. W ZAKRESIE POTENCJAŁU TECHNICZNEGO: wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował: 2.4.1. w przypadku ubiegania się o zamówienie dla części I zamówienia - salą wykładową przystosowaną do liczby słuchaczy przewidzianych do przeszkolenia wraz z zapleczem socjalnym i sanitarnym, spełniającej zadania ergonomiczne i bhp, wyposażoną w co najmniej 10 stanowisk komputerowych (każde z dostępem do sieci Internet), rzutnik multimedialny, ekran, tablicę kredową. 2.4.2. w przypadku ubiegania się o zamówienie dla części II zamówienia: 2.4.2.1. salą wykładową przystosowaną do liczby słuchaczy przewidzianych do przeszkolenia wraz z zapleczem socjalnym i sanitarnym, spełniającej zadania ergonomiczne i bhp, wyposażoną w co najmniej 10 stanowisk komputerowych z udostępnionym programem komputerowym SUBIEKT, rzutnik multimedialny, ekran, tablicę kredową. 2.4.2.2. co najmniej dwoma sprawnymi technicznie wózkami jezdniowymi oraz placem manewrowym przystosowanym do realizacji zajęć praktycznych. 2.4.3. w przypadku ubiegania się o zamówienie dla części III zamówienia - salą wykładową przystosowaną do liczby słuchaczy przewidzianych do przeszkolenia wraz z zapleczem socjalnym i sanitarnym, spełniającą zadania ergonomiczne i bhp, wyposażoną w co najmniej 5 stanowisk komputerowych (każde z dostępem do sieci Internet), rzutnik multimedialny, ekran, tablicę kredową; 2.4.4. w przypadku ubiegania się o zamówienie dla części IV zamówienia - salą wykładową przystosowaną do liczby słuchaczy przewidzianych do przeszkolenia wraz z zapleczem socjalnym i sanitarnym, spełniającą zadania ergonomiczne i bhp, wyposażoną w co najmniej 5 stanowisk komputerowych z udostępnionymi programami komputerowymi RACHMISTRZ i REWIZOR, rzutnik multimedialny, ekran, tablicę kredową; 2.4.5. w przypadku ubiegania się o zamówienie dla części V zamówienia - salą wykładową przystosowaną do liczby słuchaczy przewidzianych do przeszkolenia wraz z zapleczem socjalnym i sanitarnym, spełniającą zadania ergonomiczne i bhp, wyposażoną w co najmniej 5 stanowisk komputerowych z udostępnionymi programami GRATYFIKANT i PŁATNIK, rzutnik multimedialny, ekran, tablicę kredową; 2.4.6. w przypadku ubiegania się o zamówienie dla części VI zamówienia: 2.4.6.1. salą wykładową przystosowaną do liczby słuchaczy przewidzianych do przeszkolenia wraz z zapleczem socjalnym i sanitarnym, spełniającą zadania ergonomiczne i bhp, wyposażoną w co najmniej: rzutnik multimedialny, ekran, tablicę kredową; 2.4.6.2. sprawnymi technicznie co najmniej: ubijakiem, zagęszczarką wibracyjną i przecinarką do nawierzchni dróg oraz placem manewrowym przystosowanym do realizacji zająć praktycznych. 2.4.7. w przypadku ubiegania się o zamówienie dla części VII zamówienia: 2.4.7.1. salą wykładową przystosowaną do liczby słuchaczy przewidzianych do przeszkolenia wraz z zapleczem socjalnym i sanitarnym, spełniającą zadania ergonomiczne i bhp, wyposażoną w co najmniej 5 stanowisk komputerowych z udostępnionym pakietem oprogramowania MS OFFICE 2007, rzutnik multimedialny, ekran, tablicę kredową; 2.4.8. w przypadku ubiegania się o zamówienie dla części VIII zamówienia: 2.4.8.1. salą wykładową przystosowaną do liczby słuchaczy przewidzianych do przeszkolenia wraz z zapleczem socjalnym i sanitarnym, spełniającą zadania ergonomiczne i bhp, wyposażoną w co najmniej: rzutnik multimedialny, ekran, tablicę kredową; 2.4.8.2. sprawną technicznie jedną koparko-ładowarką klasy III (do 0,8 m3) oraz placem manewrowym przystosowanym do realizacji zająć praktycznych 2.4.9. w przypadku ubiegania się o zamówienie dla części IX zamówienia: 2.4.9.1. salą wykładową przystosowaną do liczby słuchaczy przewidzianych do przeszkolenia wraz z zapleczem socjalnym i sanitarnym, spełniającą zadania ergonomiczne i bhp, wyposażoną w co najmniej: rzutnik multimedialny, ekran, tablicę kredową; 2.4.9.2. sprawnym technicznie sprzętem stolarskim tj.: co najmniej jedną pilarkę, strugarkę, frezarkę oraz wiertarkę oraz sprawnymi technicznie co najmniej trzema pilarkami mechanicznymi łańcuchowymi.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 2.3. W ZAKRESIE POSIADANIA OSÓB ZDOLNYCH DO WYKONANIA ZAMÓWIENIA: wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej jedną osobą zdolną do przeprowadzenia zajęć teoretycznych i jedną osobą zdolną do przeprowadzenia zajęć praktycznych, z których każda będzie posiadać: 2.3.1. wykształcenie zgodne z tematyką prowadzonych zajęć, 2.3.2. uprawnienia pedagogiczne (studia wyższe, studia podyplomowe, studium, kurs kwalifikacyjny) 2.3.3. oraz doświadczenie w prowadzeniu co najmniej 2 szkoleń z zakresu odpowiadającego danej części zamówienia o jaką ubiega się wykonawca.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie definiuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

W zakresie posiadania uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania - oświadczenie - załącznik nr 6 do SIWZ

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Doświadczenie wykonawcy - 20

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pup.nysa.ibip.pl/public/?id=53712
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Nysie, ul. Słowiańska 19, 48-300 Nysa III piętro, pokój nr 32..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.07.2011 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Nysie, ul. Słowiańska 19, 48-300 Nysa I piętro, pokój nr 12 (sekretariat)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie finansowane jest z budżetu projektu pt. Kalejdoskop Pracy realizowanego zgodnie z Działaniem 6.1.3 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.Projekt jest współfinansowany z Unii Europejskiej ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Szkolenie ABC komputera i Internetu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dla grupy 10 osobowej.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.31.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Doświadczenie wykonawcy - 20

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Magazynier - fakturzysta z obsługą wózków jezdniowych z napędem silnikowym.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dla grupy 10 osobowej..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Doświadczenie wykonawcy - 20

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Przedstawiciel handlowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dla grupy 5 osobowej..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Doświadczenie wykonawcy - 20

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pracownik ds. księgowości.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dla grupy 5 osobowej..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Doświadczenie wykonawcy - 20

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pracownik ds. kadr i płac.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dla grupy 5 osobowej..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Doświadczenie wykonawcy - 20

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Operator ubijaków, zagęszczarek wibracyjnych oraz przecinarek do nawierzchni dróg.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dla grupy 5 osobowej..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Doświadczenie wykonawcy - 20

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Kompleksowa obsługa biura i sekretariatu d.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: la grupy 10 osobowej..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Doświadczenie wykonawcy - 20

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Operator koparko - ładowarki kl. III.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dla grupy 12 osób..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Doświadczenie wykonawcy - 20

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Kurs zawodowy cieśla 712 [02].

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dla grupy 10 osób..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Doświadczenie wykonawcy - 20

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.