Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-10-16
Warszawa: Zakupy inwestycyjne w tym :Pierwsze wyposażenie Przychodni rejonowo-Specjalistuycznej przy ul.Poborzańskiej 6
Numer ogłoszenia: 196474 - 2007; data zamieszczenia: 16.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa - Bródno, ul. Tykocińska 32/34, 03-545 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5182640, fax 022 6781497.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakupy inwestycyjne w tym :Pierwsze wyposażenie Przychodni rejonowo-Specjalistuycznej przy ul.Poborzańskiej 6.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie podzielone na pakiety : A. sprzęt medyczny Pakiet nr 1- Stomatologia i protetyka - asystor szt 2 - zestaw unitu stomatologicznego szt 2 - fotelik obrotowy dla stomatologo szt 2 - szlifierki protetyczne szt 2 - mikrosilnik protetyczny szt 1 Pakiet nr 2 - gastrologia - wideoghastroskop szt 1 - szafa do endoskopów szt 1 - Stół do zabiegów endoskopowych szt 1 - myjnia endoskopowa na 2 endoskopy szt 1 - ssak endoskopowy szt 1 - pompa szt 1 - myjka ultradźwiękowa szt 1 - autoklaw parowy szt 1 Pakiet nr 3 - ortopedia -Uniwersalny stół zabiegowy szt 2 - elektryczna piła oscylacyjna szt 1 - lampa operacyjna dwuogniskowa szt 2 Pakiet nr 4 - Okulistyka - kaseta szkieł próbnych z oprawkiami okularowymi kpl 1 Pakiet nr 5 - Elektrokardiograf szt 2 Pakiet nr 6 - centrala telefoniczna wraz z oprzyrządowaniem szt 1 B.Meble do nowo powstałych gabinetów Pakiet nr 7 - meble na zamówienie - zabudowa zlewozmywaków kpl 9 -zabudowa /szafki z szufladami/ szt 4 - lada recepcyjna - lada szatni ogólnej - wieszaki szt 5 Pakiet nr 8 - biurka lekarskie szt 12 - fotel biurowy szt 16 - szafa dwudrzwiowa lekarska szt 6 - stół laminowany dla protetyka szt 2 - stół protetyczny z pochłaniaczem szt 1 -lampa bakteriobójca ścienna szt 8 - kozetki lekarskie szt 3 - krzesło dla pacjenta szt 9 - stolik zabiegowy szt 2 - parawan szt 4 - fotel do pobrania krwi szt 2 - stolik na narzędzia szt 1 - stół pod urządzenia szt1 -stół odkładczy szt 2 - regał biurowy szt 2 - stolik okolicznościowy szt 2 -fotele okolicznosciowe szt 4 - szafa na dokumenty szt 1 - wieszak ścienny szt 2 - taboret obrotowy szt 3 Pakiet nr 9 -ortopedia , gipsownia - szafa na szyny do zabiegów szt 1 - stół do opasek gipsowych szt 1 -Pakiet nr 10 -lodówka na leki i szczepionki szt 2 Pakiet nr 11 - szafki kartoteczne szt 25 - szafki ubraniowe szt 41 - pochwyty dla niepełnosprawnych szt 8 - zestaw przyumywalkowy szt 14
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.19.00.00 - Różne urządzenia medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.00.00 - Różne urządzenia i produkty medyczne Oryginalny kod CPV: 33.19.20.00 - Meble medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.20.00 - Meble medyczne Oryginalny kod CPV: 33.19.24.00 - Stanowiska stomatologiczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.24.00 - Stanowiska stomatologiczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 11.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 26.11.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; 2 .Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3. Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunków udzialu w poistępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złozone przez Wykonawce , metoda warunku granicznego - spełnia / nie spełna
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. 3) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych. 7)Oświadczenie ,że dostarczone urządzenia będą zarejestrowane w Polsce jako wyrób medyczny lub będa posiadać certyfikat CE wlaściwy dla urządzeń oraz świadectwo zgodności z Polską Normą .
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zoz-brodno.waw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SZPZLOW-B ul.tykocińska 32/34 03-545 Warszawa pok.nr 20/21.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.10.2007 godzina 10:00, miejsce: Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Lecznictwa otwartego Warszawa-Bródno 03-545 Warszawa ul.Tykocińska 32/34 pok.nr 20/21.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: sprzęt medyczny.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zamówienie okreslone w pakietach 1-6.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 26.11.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Meble do nowo powstałych gabinetów.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zakres zamówienia okreslony w pakietach 7-11.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.20.00-2, 33.19.24.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 26.11.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa pościeli i bielizny pościelowej dla Domu Studenckiego "Pineska-Tulipan"
- Zakup subskrypcji, licencji czasowych i wsparcia merytorycznego do oprogramowania Trellix i Trend Micro Deep Security
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych oraz napojów na potrzeby obsługi konferencji i spotkań w Centralnym Biurze Antykorupcyjnym.
- Inwentaryzacja budowlana wraz z oceną techniczną obiektów i instalacji przemysłowych przy ul. Szarych Szeregów 5 w Warszawie.
- Dostawa płynów infuzyjnych, płynów do dializ, płynów do irygacji określonych w 2 pakietach.
- Usługa kompleksowej organizacji 9 warsztatów poświęconych tematyce zdrowia psychicznego.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu sanitarnego z masy celulozowej jednorazowego użytku
- "Sukcesywne dostawy jednorazowego sprzętu medycznego"
- Wyposażenie medyczne, stoliki chirurgiczne, podest operacyjny, taborety medyczne i inne
- Dostawa systemu monitorowania funkcji życiowych pacjenta dla Wojewódzkiego Szpitala Rehabilitacyjnego im. dr. S. Jasińskiego w Zakopanem
- Dostawa akcesoriów do centralnej sterylizatorni
- ZP/32/25 Dostawy sprzętu i materiałów medycznych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.