eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bytów › Budowa szlaku rowerowego Ustka

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-07-22

Bytów: Budowa szlaku rowerowego Ustka
Numer ogłoszenia: 196447 - 2010; data zamieszczenia: 22.07.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 149169 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta Bytów, ul. 1-go Maja 15, 77-100 Bytów, woj. pomorskie, tel. 059 822 20 11, faks 059 822 25 92.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa szlaku rowerowego Ustka.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zrealizowanie inwestycji pn: Budowa szlaku rowerowego Ustka-Słupsk-Bytów na odcinku Bytów-Dąbie wzdłuż drogi wojewódzkiej nr 212 i obejmuje wykonanie m.in.: ETAP I - DĄBIE Obejmuje wykonanie ścieżki rowerowej (docelowo ciągu pieszo-rowerowego) od granic miasta do drogi gminnej w miejscowości Dąbie, na długości 1.384,0 mb i szerokości 3,0 m. Konstrukcja ciągu pieszo-rowerowego: - 4 cm - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego grysowego 0/12, - 10 cm - podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie, - 10 cm - warstwa podsypki z piasku. Konstrukcja ciągu pieszo-rowerowego przez zjazd: - 4 cm - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego grysowego 0/12, - 4 cm - warstwa wiążąca z betonu asfaltowego grysowego 0/16, - 20 cm - podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie, - 10 cm - warstwa podsypki z piasku. Konstrukcja zjazdów: - 8 cm - kostka betonowa brukowa, - 3 cm - warstwa podsypki cem.-piask 1:4, - 20 cm - podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie, - 10 cm - warstwa podsypki z piasku. Ciąg pieszo- rowerowy należy ograniczyć obrzeżem o wym. 8x30x100. W miejscu przejścia ciągu przez zjazd nawierzchnię ciągu należy wydzielić opornikiem wtopionym na ławie betonowej B-10. Nawierzchnię zjazdów ułożyć z kostki betonowej stosując wyokrąglenia R=6,0m. Spadki na zjazdach dostosować do istniejącego terenu. ROBOTY ROZBIÓRKOWE Na długości muru oporowego należy rozebrać i ponownie ustawić istniejące ogrodzenie z siatki w ramkach z kątowników. Ogrodzenie występujące wzdłuż dz. nr 55/50 należy rozebrać. Ogrodzenie wzdłuż dz. nr 581, 562/6 i 562/7 należy przestawić. W wycenie należy uwzględnić przestawienie słupa poza projektowaną ścieżkę oraz oznakowanie. ETAP II - BYTÓW Obejmuje wykonanie ścieżki rowerowej (docelowo ciągu pieszo-rowerowego) na terenie miasta, na długości 160,0 mb i szerokości 3,0 m. Konstrukcja ciągu pieszo-rowerowego: - 4 cm - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego grysowego 0/12, - 10 cm - podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie, - 10 cm - warstwa podsypki z piasku. Konstrukcja ciągu pieszo-rowerowego przez zjazd: - 4 cm - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego grysowego 0/12 - 4 cm - warstwa wiążąca z betonu asfaltowego grysowego 0/16 - 20 cm - podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie - 10 cm - warstwa podsypki z piasku Konstrukcja zjazdów: - 8 cm - kostka betonowa brukowa, - 3 cm - warstwa podsypki cem.-piask 1:4, - 20 cm - podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie, - 10 cm - warstwa podsypki z piasku, Ściek prefabrykowany - ściek z elementów prefabrykowanych betonowych typu U o wym. 60x50x15 - 5 cm - warstwa podsypki cem.-piask 1:4, - 15 cm - ława betonowa zwykła z betonu B-10. Ciąg pieszo- rowerowy należy ograniczyć obrzeżem o wym. 8x30x100. W miejscu przejścia ciągu przez zjazd nawierzchnię ciągu należy wydzielić opornikiem wtopionym na ławie betonowej B-10. Nawierzchnię zjazdów ułożyć z kostki betonowej stosując wyokrąglenia R=6,0m. Spadki na zjazdach dostosować do istniejącego terenu. Wzdłuż działki nr 16/6 i 16/9 należy wykonać mur oporowy z betonu B-20. Od skrzyżowania z ul. Wybickiego na dł. 157 mb profil podłużny ciągu należy dostosować wysokościowo do krawędzi istniejącej drogi wojewódzkiej z zachowaniem spadków pobocza 4 % a ciągu 2 % w kierunku korytek ściekowych. DOTYCZY ETAPU I ORAZ II Roboty ziemne sprowadzają się do wykonania niewielkiego nasypu na odcinku od ul. Wybickiego do zjazdu w km 0+162 oraz zdjęcia warstwy ziemi urodzajnej pod warstwy konstrukcyjne gr. 15 cm na pozostałym odcinku. Należy zwrócić szczególna uwagę na dokładne zagęszczenie podłoża gruntowego pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni. Część ziemi urodzajnej należy wykorzystać na uzupełnienie nasypów. Projektuje się plantowanie terenów przeznaczonych pod zieleń z ich humusowaniem warstwą grub. 10 cm z obsianiem mieszanką traw...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.61 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych 45.23.31.62 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek rowerowych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007- 2013 w ramach działania 4.1/413 Wdrażanie lokalnych strategi rozwoju...

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Budowa szlaku rowerowego Ustka-Słupsk-Bytów na odcinku Bytów-Dąbie wzdłuż drogi wojewódzkiej nr 212.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.07.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • POL-DRÓG LĘBORK S.A., ul. Pionierów 10, 84-300 Lębork, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 736105,16 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 486609,88

  • Oferta z najniższą ceną: 486609,88 / Oferta z najwyższą ceną: 671417,78

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.