Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-10-16
Jelenia Góra: Przetarg nieograniczony na dostawę nowego sprzętu rehabilitacyjnego do fizjoterapii dla SP ZOZ Sanatorium MSWiA
Numer ogłoszenia: 196365 - 2007; data zamieszczenia: 16.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Sanatorium MSWiA, ul. Cervi 14, 58-560 Jelenia Góra, woj. dolnośląskie, tel. 075 7552064 w.4026, fax 075 7551093.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sanatorium.agat.ta.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na dostawę nowego sprzętu rehabilitacyjnego do fizjoterapii dla SP ZOZ Sanatorium MSWiA.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa do zamawiającego nowego sprzętu rehabilitacyjnego do fizjoterapii wraz z montażem, uruchomieniem i przeszkoleniem pracowników w zakresie obsługi. Nazwa sprzętu Kod CPV Ilość Skaner CPV 33436100-6 1 Laser ze skanerem CPV 33436100-6 1 Mieszalnik do borowiny CPV 33000000-1 1 Wanna do masażu wirowego kończyn górnych CPV 33155100-2 1 Lampa Sollux na statywie - Lumina CPV33436100-6 3 Wanna perełkowa CPV 33155100-2 1 Lampa IR CPV33436100-6 2 Szyna do ćwiczeń biernych stawu biodrowego i kolanowego CPV 36400000-5 1 Stoły rehabilitacyjne CPV 33155100-2 2 Aparat do krioterapii ciekłym azotem CPV 33000000-1 1 Zbiornik na ciekły azot CPV 33000000-1 2 Diatermia indukcyjne typu terapuls CPV 33158100-3 2 Inhalator CPV 33154000-4 2 Aparat do ID CPV 33158200-4 1 Galwatronik CPV 33158200-4 2 Urządzenie wielofunkcyjne do terapii czynnej CPV 36400000-5 1
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.00.00.00 - Urządzenia medyczne i laboratoryjne, urządzenia optyczne i precyzyjne, zegary i zegarki, farmaceutyki oraz podobne artykuły medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.00.00.00 - Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała 33.15.51.00 - 33.15.51.00 Oryginalny kod CPV: 33.43.61.00 - Lasery Kod CPV wg słownika 2008: 38.63.61.00 - Lasery Oryginalny kod CPV: 36.40.00.00 - Artykuły i sprzęt sportowy Kod CPV wg słownika 2008: 37.40.00.00 - Artykuły i sprzęt sportowy .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 11.12.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca, który ubiega się o zamówienie, musi spełnić łącznie następujące warunki, dopuszczone i zawarte w ustawie Prawo Zamówień Publicznych ., tzn. wykonawca : 8.1. oświadczy, że spełnia warunki określone w art.22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych; 8.2. dla wykazania, iż nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, dołączy dokument określony w pkt.9.1 lit.b SIWZ. 8.3. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia -nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wyszczególnionych w punkcie nr 9.1 SIWZ. Z treści wymaganych oświadczeń i dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. 8.4. Przy ocenie spełniania warunków udziału w postępowaniu przez wykonawców ubiegających się wspólne o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum) w odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego w pkt. 8.2 SIWZ, każdy z wykonawców wchodzący w skład konsorcjum musi oddzielnie złożyć dokument określony w pkt.9.1 lit.b SIWZ, wykazując nim, iż nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych,
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 9.1. Wymagane dokumenty: a) dla wymogu z pkt.8.1 SIWZ, wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków, o których mowa w art.22 ust. l ustawy Prawo Zamówień Publicznych (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ); b) dla wymogu z pkt.8.2 SIWZ, wykonawca dołączy aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 9.2. Dokumenty określone w pkt.9.1 SIWZ, potwierdzające spełnienie powyższych warunków udziału w postępowaniu, mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem (tzn. z opisem - za zgodność z oryginałem przez upoważnionego przedstawiciela wykonawcy. Poświadczenie za zgodność winno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu (np. wraz z imienną pieczątką osoby poświadczającej kopię dokumentu za zgodność z oryginałem). 9.3. W przypadku poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę nie wymienioną w dokumencie rejestrowym (ewidencyjnym) wykonawcy, należy wraz z ofertą złożyć stosowne pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 85
- 2. gwarancja - 15
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sanatorium-agat.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SP ZOZ Sanatorium MSWiA ul. Cervi 14 58-560 Jelenia Góra.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.10.2007 godzina 10:00, miejsce: SP ZOZ Sanatorium MSWiA ul. Cervi 14 58-560 Jelenia Góra pok. nr 19.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z JELENIEJ GÓRY
- Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. "Zagospodarowanie terenu przy Al. Jana Pawła II 18 w Jeleniej Górze"
- Transport i zagospodarowanie zmieszanych odpadów z budowy, remontów i demontażu innych niż wymienione w 17 09 01, 17 09 02 i 17 09 03 (kod odpadu 17 09 04) (...)
- KPN/12/2025 "Modernizacja i rozbudowa systemu przeciwpożarowego w Karkonoskim Parku Narodowym"
- Świadczenie usług hotelarskich i wyżywienia dla uczestników projektu "Przyszłość Kultury: europejska, kolorowa i dla wszystkich!" w okresie 20.08 - 05.09.2025 r.
- Zapewnienie usługi logistycznej dwóch szkoleń pn.: "Współpraca GOPR i górskich służb ratowniczych w reagowaniu na wypadki letnie, zdarzenia mnogie, uderzenia piorunów w górskim obszarze transgraniczn
- Usługa szkoleniowa realizowana przez 3 instruktorów prowadzących pn.: "Współpraca GOPR i górskich służb ratowniczych w reagowaniu na wypadki letnie, zdarzenia [...] w górskim obszarze transgranicznym"
więcej: przetargi w Jeleniej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa laserów QCL typu benchtop na potrzeby realizacji projektu "Układy fotoniki scalonej dla systemów komunikacji optycznej w wolnej przestrzeni (FSOC)" nr projektu FENG.01.01-IP.01- A0MR/24
- Budowa trybun przy boisku piłkarskim w Cekcynie.
- Dostawa i montaż aparatu USG ogólnodiagnostycznego, realizowana w ramach umowy nr 09OW/675/I/2024 w ramach Projektu nr FENX.06.01-IP.03-0001/23 pod nazwą "Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej"
- Zakup wyposażenia do przedszkola w Waśniowie i w Mominie
- Wymiana wyposażenia tj. zeskoku do skoku wzwyż, zeskoku do skoku o tyczce, materacy do wyhamowania, bramek do piłki ręcznej oraz materacy gimnastycznych do dwóch hal sportowych w Kielcach
- Zakup pomocy dydaktycznych w ramach projektu "Wsparcie wychowania przedszkolnego w gminie Gostycyn"
więcej: Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.