eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublindostawa nowych elementów do budowy zewnętrznych rurociągów ciepłowniczych dla potrzeb LPEC Sp. z o.o. - II transza, z podziałem na 3 zadania

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-03-30

POZYCJA 19632

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Lublin: dostawa nowych elementów do budowy zewnętrznych rurociągów ciepłowniczych dla potrzeb LPEC Sp. z o.o. - II transza, z podziałem na 3 zadania Publikacja nieobowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Lubelskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Sp. z o.o., do kontaktów: Iwona Stasiak, ul. Puławska 28, 20-822 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 7410072, fax 081 7410138, e-mail: lpec@lpec.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.lpec.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Podmiot prawa publicznego; Inne:dystrybucja energii cieplnej. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa nowych elementów do budowy zewnętrznych rurociągów ciepłowniczych dla potrzeb LPEC Sp. z o.o. - II transza, z podziałem na 3 zadania. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Magazyn LPEC Sp. z o.o., ul. Ceramiczna 3, 20-822 Lublin. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa nowych elementów do budowy zewnętrznych rurociągów ciepłowniczych dla potrzeb LPEC Sp. z o.o. - II transza, z podziałem na 3 zadania. Wielkość i zakres zadań: Zadanie nr 1-przekrój sieci: 2Dn300, długość odcinka sieci: 570m; Zadanie nr 2-przekrój sieci: 2Dn100/50, długość odcinka sieci: 386m; Zadanie nr 3-przekrój sieci: 2Dn150/250, długość odcinka sieci: 288m i przekrój sieci: 2Dn80/50, długość odcinka sieci: 112m. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Wykonawcy zagwarantują, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom określonym w SIWZ i w celu potwierdzenia przedłożą zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczone produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym, zgodnie z wymaganiami zawartymi w specyfikacji technicznej Zamawiającego. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 28.86.31.20 - Rury grzewcze odległościowe Kod CPV wg słownika 2008: 44.16.31.20 - Rury grzewcze odległościowe 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Powyżej 422 000,00 EUR dla wszystkich transz, w tym: całkowita wartość II transzy (wszystkie części - tzn. zadania i opcje) wynosi: 1325100,00 PLN netto. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Pożądany; data rozpoczęcia: 04.06.2007; lub data zakończenia: 31.12.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wysokość wadium w PLN na poszczególne zadania wynosi: Wadium dla Zadania Nr 1: 21 000,00 PLN,Wadium dla Zadania Nr 2:1 900,00 PLN, Wadium dla Zadania Nr 3: 3 600,00 PLN. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy z dn. 29.01.2004r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2006r., Nr 164, poz. 1163 z późn. zm.), spełniają wymogi zawarte w art. 22 ust. 1 ww. ustawy oraz spełniają warunki dodatkowe: 1)złożą ofertę zgodnie z warunkami niniejszej specyfikacji, 2)zabezpieczą swoją ofertę wadium, 3)udzielą gwarancji jakości minimum 5 lat na elementy do budowy zewnętrznych rurociągów ciepłowniczych, które mają być przedmiotem umowy, 4)zagwarantują realizację dostawy elementów nietypowych (domiar) w terminie nie dłuższym niż 7 dni licząc od daty przekazania przez Zamawiającego danych wymiarowych, 5)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie (art.22 ust.1 pkt.2 ustawy Pzp) w dostawach nowych elementów do budowy zewnętrznych rurociągów ciepłowniczych i wykażą się wykonaniem takich dostaw w okresie ostatnich trzech lat (za okres 2004-2006), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania dostawy i odbiorców, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie, 6)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (art.22 ust.1 pkt.3 ustawy Pzp) i wykażą się obrotem z ostatnich 3 pełnych lat obrotowych (2004-2006), 7)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (art.22 ust.1 pkt.3 ustawy Pzp) i przedstawią informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy w PLN, 8)zagwarantują, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom określonym w SIWZ i w celu potwierdzenia przedłożą zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczone produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym, zgodnie z wymaganiami zawartymi w specyfikacji technicznej Zamawiającego. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu prowadzona będzie na podstawie oświadczeń Wykonawcy oraz analizy dokumentów załączonych do oferty. 2.W przypadku braku wymaganych oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub złożenia dokumentów zawierających błędy, Zamawiający wezwie Wykonawców do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 3.Zamawiający wzywa Wykonawców do złożenia w wyznaczonym terminie wyjaśnień dotyczących oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu. 4.Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawców, którzy nie uzupełnią oświadczeń lub dokumentów w wyznaczonym terminie lub złożone w terminie oświadczenia lub dokumenty zawierają błędy. 5.Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi Wykonawców, którzy złożyli oferty o wykonawcach, którzy zostali wykluczeni z postępowania, podając uzasadnienie faktyczne i prawne (art.92 ust.1 pkt.3 w związku z art.24 ust.3 ustawy Pzp). Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty następujące oświadczenia i dokumenty: 1) Oświadczenie, że spełnia warunki zawarte w art.22 ust.1 pkt.1-4 ustawy z 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2006 r., Nr 164, poz. 1163 z późn. zm.), złożone na druku stanowiącym Załącznik Nr 2 do SIWZ; 2) Zalecane jest załączenie do oferty dowodu wniesienia wadium, zgodnie z Częścią X SIWZ; 3) Oświadczenie, na druku stanowiącym Załącznik Nr 1 (Formularz Ofertowy) do SIWZ, że: a)zapoznał się ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia i nie wnosi do niej żadnych zastrzeżeń oraz zdobył konieczne informacje do przygotowania oferty; b)akceptuje zawarty w specyfikacji istotnych warunków zamówienia projekt umowy i przystępuje do przetargu na jego warunkach w miejscu i terminie wyznaczonym przez Zamawiającego; c)uważa się za związanego niniejszą ofertą na czas wskazany w specyfikacji istotnych warunków zamówienia tj. na okres 60 dni licząc od momentu upływu terminu składania ofert; d)udzieli gwarancji jakości minimum 5 lat na elementy do budowy zewnętrznych rurociągów ciepłowniczych, zgodnie z pkt. III zawartym w Formularzu ofertowym; e)będzie realizował dostawę elementów nietypowych w terminie nie dłuższym niż 7 dni licząc od daty przekazania przez Zamawiającego danych wymiarowych; 4)Na potwierdzenie statusu prawnego: a)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (art.22 ust.1 pkt.1 ustawy Pzp); c)aktualne zaświadczenie właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (art.22 ust.1 pkt.1 ustawy Pzp); d)aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.4-8 ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (art.22 ust.1 pkt.4 ustawy Pzp); e)aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.9 ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (art.22 ust.1 pkt.4 ustawy Pzp). 5)Na potwierdzenie posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia w dostawach nowych elementów do budowy zewnętrznych rurociągów ciepłowniczych (art.22 ust.1 pkt.2 ustawy Pzp) a)wykaz zawierający informacje o wykonaniu takich dostaw w okresie ostatnich trzech lat (za okres 2004-2006), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania dostawy i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. 6)Na potwierdzenie znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (art.22 ust.1 pkt.3 ustawy Pzp): a)bilans oraz rachunek zysków i strat, a w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania tych dokumentów, inne dokumenty określające obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za okres ostatnich trzech lat obrotowych (2004-2006), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, b)informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy w PLN. 7)Na potwierdzenie, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom określonym w SIWZ: a)zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczone produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym, zgodnie z wymaganiami zawartymi w Specyfikacji Technicznej Zamawiającego (Załącznik Nr 4 do SIWZ); b)Oświadczenia Wykonawcy i dokumenty instytucji certyfikowanych do potwierdzenia deklarowanej jakośći wyrobów, zgodnie z warunkami zawartymi w Specyfikacji Technicznej stanowiącej załącznik nr 4 do SIWZ, w tym: -świadectwo badania współczynnika przewodzenia ciepła izolacji z pianki poliuretanowej zastosowanej jako izolacja termiczna w dosrtarczanych elemtach preizolowalnych , przeprowadzonego zgodnie z wymaganiami normy PN-EN 253:2005 oraz PN-EN ISO 8497:1999 ; -aktualną Aprobatę Techniczną lub równoważny dokument dopuszczający oferowany system rur preizolowanych do stosowania w budownictwie zgodnie z wymaganiami ustawy z dnia 16 kiwetnia 2004 o wyrobnach budowlanych (Dz.U z 2004, Nr 92, poz. 881 z późn. zm.) ; -wyniki badań wytrzymałościowych osłony HDPE oraz surowca zastosowanego do jej wytwarzania, zgodnie z wymaganiami normy PN-EN 253:2005; -świadectwo badania obciążenia od gruntu (tzw.: badania w skrzyni z piaskiem) typów złączy preizolowanych objętych dostawą, wykonane zgodnie z PN-EN 489:2005; -wytyczne układania i montażu oferowanego systemu rur preizolowanych; -instrukcje wykonywania złączy preizolowanych na połączeniach spawanych. c)Oświadczenie Wykonawcy, że wraz z dostawami przedmiotu zamówienia będzie dostarczał: -świadectwa odbioru 3.1.B według EN 10204 dla rur stalowych przewodowych; -deklaracje zgodności z wymaganiami ustawy z dnia 16 kiwetnia 2004 o wyrobach budowlanych (Dz.U z 2004, Nr 92, poz. 881 z późn. zm.); -dokument określający dostawcę pianki, instrukcję przechowywania i użycia oraz termin trwałości w przypadku dostawy pianki PUR w zestawach porcjowanych.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena ofertowa 70 2. Termin dostawy elementów 20 3. Rodzaj połączeń izolacji elementów 10 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lpec.pl. Opłata: 50 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: za poleceniem pobrania kwoty 50,00 PLN (w tym VAT); na wniosek Wykonawcy wystawienie faktury VAT. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.05.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 11.05.2007, godzina 10:30, LPEC Sp. z o.o., ul. Puławska 28, 20-822 Lublin, sala konferencyjna /parter/.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 28.03.2007. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: Zadanie nr 1. 1) Krótki opis: Zadanie nr 1 - przekrój sieci: 2Dn300, długość odcinka sieci: 570m, zgodnie z tabelą nr 1 stanowiącą zestawienie elementów. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 28.86.31.20. 3) Wielkość lub zakres: Przekrój sieci: 2Dn300, długość odcinka sieci: 570m. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Pożądany; Rozpoczęcie: 04.06.2007; Zakończenie: 31.12.2007 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena ofertowa 70 2. Termin dostawy elementów 20 3. Rodzaj połaczeń izolacji elementów 10 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: Zadanie nr 2. 1) Krótki opis: Zadanie nr 2 - przekrój sieci: 2Dn100/50, długość odcinka sieci: 386m, zgodnie z tabelą nr 2 stanowiącą zestawienie elementów. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 28.86.31.20. 3) Wielkość lub zakres: Przekrój sieci: 2Dn100/50, długość odcinka sieci: 386m. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Pożądany; Rozpoczęcie: 04.06.2007; Zakończenie: 31.12.2007 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena ofertowa 70 2. Termin dostawy elementów 20 3. Rodzaj połączeń izolacji elementów 10 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 3 Nazwa: Zadanie nr 3. 1) Krótki opis: Zadanie nr 3 - przekrój sieci: 2Dn150/250, długość odcinka sieci: 288 m i przekrój sieci: 2Dn80/50, długość odcinka sieci: 112 m, zgodnie z tabelą nr 3 stanowiącą zestawienie elementów. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 28.86.31.20. 3) Wielkość lub zakres: Przekrój sieci: 2Dn150/250, długość odcinka sieci: 288 m i przekrój sieci: 2Dn80/50, długość odcinka sieci: 112 m. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Pożądany; Rozpoczęcie: 04.06.2007; Zakończenie: 31.12.2007 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena ofertowa 70 2. Termin dostawy elementów 20 3. Rodzaj połączeń izolacji elementów 10 6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.