Ogłoszenie z dnia 2008-01-29
Kielce: dostawa gadżetów promocyjnych dla Świętokrzyskiego Centrum Obsługi Inwestora
Numer ogłoszenia: 19631 - 2008; data zamieszczenia: 29.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Świętokrzyskie - Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego, al. IX Wieków Kielc 3, 25-516 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3443347, 3421549, 3421602, fax 041 3445265.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sejmik.kielce.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa gadżetów promocyjnych dla Świętokrzyskiego Centrum Obsługi Inwestora.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa gadżetów promocyjnych, tj. 1. teczka tekturowa wraz z bloczkiem A 4, 500szt., 2. długopis plastikowo - metalowy, 1000 szt., 3. smycz żakardowa, 300szt., 4. Identyfikator typu holder z napem i sprężynowym mechanizmem typu sky pass, 300szt., 5. torba z papieru kredowego, 500szt., 6. etui na 12 płyt CD , 40szt., 7. etui na wizytówki, 80szt., 8. komplet notes wraz z bloczkiem i długopisem, 25szt., 9. komplet piśmienniczy 3-częściowy (etui, długopis, pióro kulkowe), 40szt., 10.komplet do wina 2-elementowy (korek do butelek, korkociąg z otwieraczem do butelek), 40szt., 11. reklama typu roll-up, 2 szt zgodnie ze szczegółowym opisem zamówienia stanowiącym załacznik nr 1 do SIWZ. Wykonawca będzie zobowiązany do naniesienia na poszczególne gadżety logo wraz z napisem: Świętokrzyskiego Centrum Obsługi Inwestora, a także wykonania opracowania graficznego 2 reklam typu roll-up, zgodnie z Załacznikiem nr 1 do SIWZ - Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 36.64.10.00 - Artykuły informacyjne i promocyjne Kod CPV wg słownika 2008: 39.29.41.00 - Artykuły informacyjne i promocyjne Oryginalny kod CPV: 22.46.20.00 - Materiały reklamowe Kod CPV wg słownika 2008: 22.46.20.00 - Materiały reklamowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 10.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy a. spełniają warunki określone w art. 22 ust 1 ustawy, b. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. 2. Zamawiający wymaga, aby zaoferowany przez wykonawcę przedmiot zamówienia był zgodny z wymaganiami określonymi przez zamawiającego w SIWZ i załączniku nr 1 do SIWZ. 3.Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu metodą zero jedynkową, tj. wg zasady spełnia nie spełnia, na podstawie dokumentów dołączonych do oferty, które zostały wyszczególnione w SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy przystępujący do postępowania zobowiązani są do złożenia ofert, składających się z następujących dokumentów 1.Wypełnionego Formularza Ofertowego, wg wzoru określonego w dodatku nr 1 do SIWZ, 2.Wypełnionego Formularza Cenowego, wg wzoru określonego w dodatku nr 2 do SIWZ, 3.Dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu a. oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 ustawy, b. aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo właściwego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert. Powyższy warunek spełniać będzie również dokument wystawiony z datą wcześniejszą przy obligatoryjnym wymogu potwierdzenia w wyżej wymienionym terminie jego aktualności przez organ wydający, oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, c. próbka przedmiotu zamówienia, składająca się z: - jednego egzemplarza teczki tekturowej wraz z bloczkiem A 4, - jednego egzemplarza identyfikatora typu holder z napem i sprężynowym mechanizmem typu sky pass, - jednego kompletu notesu wraz z bloczkiem i długopisem, - jednego kompletu piśmienniczego 3 -elementowego, - jednego kompletu do wina 2 -elementowego. UWAGA Zamawiający nie wymaga, aby poszczególne gadżety wchodzące w skład próbki posiadały naniesione logo oraz napisy zgodnie ze wskazanym w Załączniku nr 1 do SIWZ Szczegółowym Opisem Przedmiotu Zamówienia. 4.W przypadku wspólnego ubiegania się przez wykonawców o udzielenie zamówienia publicznego - pełnomocnictwa do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 5.W przypadku, gdy wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentu o którym mowa w pkt. 2 lit b zobowiązany jest załączyć dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. Jakość próbki - 40
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sejmik.kielce.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego w Kielcach al. IX Wieków Kielc 3 25-516 Kielce.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.02.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego w Kielcach al. IX Wieków Kielc 3 25-516 Kielce, Budynek C2, pok. 150.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Zakup wraz z dostawą wyrobów medycznych dla Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach.
- Zakup dwustanowiskowej myjni-dezynfektora z endoskanem, dodatkowych przyłączy endoskopowych oraz wózka transportowego dla endoskopów wraz z dystrybutorem jałowych folii ochronnych
- Zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć pozalekcyjnych z zakresu rozwijania umiejętności i zdolności dla uczestników projektu pn: Moje kwalifikacje i umiejętności szansą na lepsze jutro"
- KOMPLEKSOWA USŁUGA PRZEPROWADZENIA CZTERECH DWUDNIOWYCH WARSZTATÓW DLA PRACOWNIKÓW CENTRÓW USŁUG SPOŁECZNYCH, OŚRODKÓW POMOCY SPOŁECZNEJ ORAZ POWIATOWYCH CENTRÓW POMOCY RODZINIE
- Dostawa stymulatorów przeciwbólowych rdzenia kręgowego o stałym natężeniu prądu na potrzeby Klinicznego Oddziału Neurochirurgii i Chirurgii Kręgosłupa Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Kielcach.
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń zawodowych wraz z badaniami lekarskimi i egzaminami dla uczestników i absolwentów OHP oraz osób spoza OHP w jednostkach podległych ŚWK OHP w Kielcach
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zaprojektowanie, wykonanie i montaż czterech tablic informacyjno-promocyjnych na potrzeby Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Opolu
- Kompleksowa organizacja Konferencji inaugurującej zawiązanie sieci współpracy
- "Wykonanie i dostawa gadżetów promocyjnych dla potrzeb Projektu pn: "Wsparcie funkcjonowania i rozwój Małopolskiego Systemu Informacji Turystycznej w latach 2023-2024" - Część I i Część II
- Kompleksowa organizacja Konferencji inaugurującej zawiązanie sieci współpracy
- Dostawa materiałów promocyjnych z ologowaniem w ilości 300 kompletów
- Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych
więcej: Materiały reklamowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.