To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-09-25
Przemęt: Kursy zawodowe dla uczestników projektu systemowego Aktywnym być realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
Numer ogłoszenia: 196319 - 2013; data zamieszczenia: 25.09.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 319188 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Jagiellońska 8, 64-234 Przemęt, woj. wielkopolskie, tel. 65 549 71 66, faks 65 549 71 66.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kursy zawodowe dla uczestników projektu systemowego Aktywnym być realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kursów zawodowych w ramach projektu systemowego Aktywnym być realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Odbiorcami projektu są osoby korzystające ze świadczeń pomocy społecznej. Zakres przedmiotowego zamówienia obejmuje: Zamówienie realizowane będzie w formie szkoleń w zakresach tematycznych: Kucharz małej gastronomii/ciastkarz 1. Realizacja kursu Kucharz małej gastronomii/ciastkarz dla 4 kobiet w wymiarze 120 godz. zegarowych. Celem szkolenia jest przyuczenie do zawodu kucharza małej gastronomii/ciastkarza. 2. Program szkolenia powinien być zgodny z Rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki z dnia 11.01.2012r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2012r. Nr 0, poz.186). 3. Przedmiot zamówienia powinien być realizowany zgodnie z programem szkolenia, który powinien zawierać 120 godz. szkolenia kursowego (30 godz. zajęć teoretycznych oraz 90 godz. zajęć praktycznych). Dzienny wymiar zajęć nie powinien przekroczyć 6 godz. zegarowych z uwzględnieniem przerw, w tym jednej 20 - sto minutowej na spożycie ciepłego posiłku. 4. Wykonawca w zakresie zajęć praktycznych zapewnia pomieszczenia do realizacji tych zajęć, niezbędne narzędzia i sprzęt, instruktorów nauki zawodu, materiały, odzież roboczą i środki ochrony indywidualnej. Zajęcia w ramach kursu zrealizują nauczyciele/instruktorzy Wykonawcy, którzy posiadają odpowiednie kwalifikacje zawodowe. 5. Wykonawca musi wskazać dokładny adres miejsca realizacji szkolenia teoretycznego i praktycznego. Zajęcia praktyczne muszą być prowadzone w miejscu, w którym możliwa będzie prawidłowa realizacja szkolenia będącego przedmiotem zamówienia, pozwalająca na wykonanie wszystkich zagadnień zawartych w części praktycznej szkolenia. 6. Warunki lokalowe, sale szkoleniowe także w miejscu szkolenia praktycznego oraz wykorzystywany sprzęt muszą spełniać wymogi w zakresie BHP i ppoż. Wykonawca musi zapewnić aby każdy uczestnik szkolenia wyposażony był w odzież ochronną zgodnie z przepisami BHP. Każdy uczestnik powinien mieć możliwość swobodnego wykonywania ćwiczeń praktycznych. Wyposażenie bazy szkoleniowej powinno umożliwić każdemu uczestnikowi kursu poznanie zakresu zadań i czynności wykonywanych na stanowisku kucharza małej gastronomii/ciastkarza. W ramach szkolenia Wykonawca powinien zapewnić wszystkie niezbędne materiały i sprzęt potrzebny do realizacji zajęć praktycznych min. odpowiednią ilość artykułów spożywczych itp. Każdy z uczestników musi mieć swobodny dostęp do narzędzi i sprzętu potrzebnego do nauki zawodu w celu wykonywania ćwiczeń praktycznych. 7. Wykonawca zapewnia: przerwy kawowe (kawa, herbata, ciasteczka, cukier, śmietanka, woda, soki, owoce itp.), catering - ciepły posiłek. 8. Wykonawca zapewnia także: materiały szkoleniowe ( w tym jeden dodatkowy do dokumentacji projektu), egzamin wewnętrzny i wydanie zaświadczenia o ukończeniu szkolenia oraz wykonanie minimum sanitarnego z elementami HACCP i badaniami do celów sanitarno - epidemiologicznych (książeczka zdrowia). 9. Wykonawca zobowiązany jest ubezpieczyć uczestników szkolenia od następstw nieszczęśliwych wypadków i kopię polisy przekazać Zamawiającemu. 10. Wyłoniony Wykonawca przed rozpoczęciem kursu dostarczy Zamawiającemu kopie dokumentów potwierdzające uprawnienie osób prowadzących zajęcia do nauczania zawodu zarówno w części teoretycznej jak i praktycznej potwierdzone za zgodność kserokopii z dokumentem. 11. Zaświadczenia, certyfikaty, materiały szkoleniowe, program szkolenia - muszą być oznakowane zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach POKL 2007 - 2013. 12. W przypadku zlecenia organizacji i realizacji kursu, Wykonawca będzie prowadził dokumentację szkolenia, tj. imienne listy obecności z każdego dnia szkolenia, imienne listy potwierdzające poczęstunek, imienne listy odbioru materiałów szkoleniowych i zaświadczeń o ukończeniu kursu, dziennik zajęć, protokoły z egzaminów. Wykonawca przekaże Zamawiającemu dokumenty z kursu. 13. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia liczby uczestników szkolenia wyłącznie z powodu zdarzeń losowych, których nie można było wcześniej przewidzieć lub w przypadku uzasadnionej rezygnacji uczestnika i braku możliwości zastąpienia innym uczestnikiem. W takim wypadku Wykonawcy będzie przysługiwać tylko wynagrodzenie za faktycznie przeszkolona liczbę osób i nie będzie zgłaszać z tego tytułu żadnych roszczeń do Zamawiającego. Profesjonalny sprzedawca - obsługa kas fiskalnych, terminali płatniczych, obsługa komputera i fakturowanie 1. Realizacja kursu Profesjonalny sprzedawca - obsługa kas fiskalnych, terminali płatniczych, obsługa komputera i fakturowanie dla 4 kobiet w wymiarze 120 godz. zegarowych. Celem szkolenia jest przyuczenie do zawodu sprzedawcy - handlowca z umiejętnością obsługi kasy fiskalnej, terminali płatniczych, komputera oraz programu do fakturowania. 2. Program szkolenia powinien być zgodny z Rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki z dnia 11.01.2012r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2012r. Nr 0, poz.186). 3. Przedmiot zamówienia powinien być realizowany zgodnie z programem szkolenia, który powinien zawierać 120 godz. szkolenia kursowego (30 godz. zajęć teoretycznych oraz 90 godz. zajęć praktycznych). Dzienny wymiar zajęć nie powinien przekroczyć 6 godz. zegarowych z uwzględnieniem przerw, w tym jednej 20 - sto minutowej na spożycie ciepłego posiłku. 4. Wykonawca w zakresie zajęć praktycznych zapewnia pomieszczenia do realizacji tych zajęć, niezbędne narzędzia i sprzęt, instruktorów nauki zawodu, materiały. Zajęcia w ramach kursu zrealizują nauczyciele/instruktorzy Wykonawcy, którzy posiadają odpowiednie kwalifikacje zawodowe. 5. Wykonawca musi wskazać dokładny adres miejsca realizacji szkolenia teoretycznego i praktycznego. Zajęcia praktyczne muszą być prowadzone w miejscu, w którym możliwa będzie prawidłowa realizacja szkolenia będącego przedmiotem zamówienia, pozwalająca na wykonanie wszystkich zagadnień zawartych w części praktycznej szkolenia. 6. Warunki lokalowe, sale szkoleniowe także w miejscu szkolenia praktycznego oraz wykorzystywany sprzęt muszą spełniać wymogi w zakresie BHP i ppoż. Każdy uczestnik powinien mieć możliwość swobodnego wykonywania ćwiczeń praktycznych. Wyposażenie bazy szkoleniowej powinno umożliwić każdemu uczestnikowi kursu poznanie zakresu zadań i czynności wykonywanych na stanowisku sprzedawcy. W ramach szkolenia Wykonawca powinien zapewnić wszystkie niezbędne materiały i sprzęt potrzebny do realizacji zajęć praktycznych. Każdy z uczestników musi mieć swobodny dostęp do narzędzi i sprzętu potrzebnego do nauki zawodu w celu wykonywania ćwiczeń praktycznych. 7. Wykonawca zapewnia: przerwy kawowe (kawa, herbata, ciasteczka, cukier, śmietanka, woda, soki, owoce itp.), catering - ciepły posiłek. 8. Wykonawca zapewnia także: materiały szkoleniowe ( w tym jeden dodatkowy do dokumentacji projektu), egzamin wewnętrzny i wydanie zaświadczenia o ukończeniu szkolenia). 9. Wykonawca zobowiązany jest ubezpieczyć uczestników szkolenia od następstw nieszczęśliwych wypadków i kopię polisy przekazać Zamawiającemu. 10. Wyłoniony Wykonawca przed rozpoczęciem kursu dostarczy Zamawiającemu kopie dokumentów potwierdzające uprawnienie osób prowadzących zajęcia do nauczania zawodu zarówno w części teoretycznej jak i praktycznej potwierdzone za zgodność kserokopii z dokumentem. 11. Zaświadczenia, certyfikaty, materiały szkoleniowe, program szkolenia - muszą być oznakowane zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach POKL 2007 - 2013. 12. W przypadku zlecenia organizacji i realizacji kursu, wykonawca będzie prowadził dokumentację szkolenia, tj. imienne listy obecności z każdego dnia szkolenia, imienne listy potwierdzające poczęstunek, imienne listy odbioru materiałów szkoleniowych i zaświadczeń o ukończeniu kursu, dziennik zajęć, protokoły z egzaminów. Wykonawca przekaże Zamawiającemu dokumenty z kursu. 13. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia liczby uczestników szkolenia wyłącznie z powodu zdarzeń losowych, których nie można było wcześniej przewidzieć lub w przypadku uzasadnionej rezygnacji uczestnika i braku możliwości zastąpienia innym uczestnikiem. W takim wypadku Wykonawcy będzie przysługiwać tylko wynagrodzenie za faktycznie przeszkoloną liczbę osób i nie będzie zgłaszać z tego tytułu żadnych roszczeń do Zamawiającego.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt systemowy Aktywnym być, Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej, współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.09.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Jakub Michałowski prowadzący niepubliczną placówkę kształcenia ustawicznego pn. Wielkopolska Akademia Nauki i Rozwoju Jakub Michałowski, ul. Przełęcz, 60-115 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 36230,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 31920,00
Oferta z najniższą ceną: 31920,00 / Oferta z najwyższą ceną: 31920,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI PRZEMĘT
więcej: przetargi PRZEMĘT »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów zawodowych w Zespole Szkół Hotelarsko-Turystycznych w Zakopanem
- Organizacja i przeprowadzenie kursu prawa jazdy kat. B z badaniami lekarskimi i egzaminem w 2026 r. w ramach projektu "Twoja droga do sukcesu".
- Wsparcie nauczycieli oraz uczniów kształcących się w zawodzie Cukiernik, Handlowiec i Sprzedawca w zakresie kompetencji zawodowych w ramach Zawodowcy z pasją w ZS 6 im. M. Rataja w Ełku cz. II
- SR.272.u.42.2025.PW Przeprowadzenie kursów dla uczniów Zespołu Szkół w Nowym Dworze Gdańskim w ramach realizacji projektu "Nowodworska Akademia Zawodowców - gotowi do pracy"
- Zorganizowanie i Przeprowadzenie kursów zawodowych dla uczniów CKZiU nr 1 w Gdyni w ramach realizacji projektu: Rozwój szkolnictwa zawodowego w Gdyni - etap II"współfinansowanego ze środków EFS+
- Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów zawodowych dla uczniów ZSET w Gdyni : Rozwój szkolnictwa zawodowego w Gdyni - etap II" współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus
więcej: Usługi szkolenia zawodowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





