Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-10-16
Chocianów: Dostawa koksu grubego na sezon grzewczy 2007/2008
Numer ogłoszenia: 196308 - 2007; data zamieszczenia: 16.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa w Chocianowie, ul. Wesoła 16, 59-140 Chocianów, woj. dolnośląskie, tel. 0-76 8185 171, fax 0-76 8183 460.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.spchocianow.neostrada.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa koksu grubego na sezon grzewczy 2007/2008.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Koks gruby - 280 t.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 10.32.10.00 - Koks Kod CPV wg słownika 2008: 09.11.30.00 - Koks .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.05.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu moga brać udział wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki : 1). Spełniają wymagania określone w art. 22 ust. 1 Pzp 2). Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Pzp. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie na podstawie dokumentów i oświadczeń na zasadzie spełnia/nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1).Wypełniony formularz ofertowy wg. wzoru określonego w załączniku Nr 1 do SIWZ 2). Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków wynikających z art. 22 ust. 1 Pzp wg. wzoru określonego w załączniku Nr 2 do SIWZ. 3).Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postepowania o zamówienie publiczne z przyczyn przewidzianych w art. 24 Pzp wg. wzoru określonego w załączniku Nr 3 do SIWZ. 4). Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wczesniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). Wymagana forma dokumentu - orginał lub kopia poświadczona (za zgodność z orginałem) przez wykonawcę składającego ofertę.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spchocianow.neostrada.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szkoła Podstawowa 59-140 Chocianów ul. Wesoła 16 - p. Sekretariat.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.10.2007 godzina 10:00, miejsce: Szkoła Podstawowa 59-140 Chocianów ul. Wesoła 16 - p. Sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.