eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Toruńsamochód ciężarowy - śmieciarka

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-04-14

POZYCJA 19626

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Toruń: samochód ciężarowy - śmieciarka

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania Sp. z o.o., do kontaktów: Renata Markiewicz, ul. Grudziądzka 159, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6398119, fax 056 6398120, e-mail: renata.markiewicz@mpo.torun.pl, www.mpo.torun.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: samochód ciężarowy - śmieciarka. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Dostawa samochodu ciężarowego- śmieciarki fabrycznie nowej, rok produkcji 2006 na podwoziu trzyosiowym przeznaczonej do transportu odpadów komunalnych zmieszanych i wyselekcjonowanych odpadów organicznych (biomasy). Podwozie wyposażone w silnik o mocy 250 KM-300 KM, wysokoprężny o pojemności 9 -10 litrów, norma emisji spalin EURO 3. Zabudowa komunalna, fabrycznie nowa, rok produkcji 2006 o pojemności skrzyni załadunkowej min 20m3. Skrzynia załadunkowa z urządzeniem załadowczym tylnym. Urządzenie załadowcze uniwersalne przystosowane do opróżniania pojemników MGB 60, 120, 240, 1100, PA-1100, SM- 50,110. z niską krawędzią zasypu. Mechanizm zgniatania liniowy z układem prasującym. Stopień zagęszczania odpadów regulowany przez operatora min 1:5 z możliwością wyłączania zagęszczania dla odpadów organicznych. Dodatkowe uszczelnienie skrzyni ładunkowej zapobiegające wyciekowi płynów podczas transportu odpadów organicznych. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Siedziba Zamawiającego. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 34.14.45.12 - Zgniatarki Kod CPV wg słownika 2008: 34.14.45.12 - Zgniatarki 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Powyżej 60 000 euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w dniach: 35;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: 9 000 PLN. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie ewidencji do działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. Zamawiający przyjmie jako aktualne wypisy, jeżeli data ich wydania nie będzie wcześniejsza niż 6 miesiąc przed datą otwarcia ofert, - aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego (dotyczy obywateli polskich) albo równoważne zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby (dotyczy osoby nie będącej obywatelem polskim) w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert - dotyczy aktualnie urzędujących członków władz, - aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert - dotyczy tylko tych wykonawców, którzy są podmiotem zbiorowym w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 28 października 2002 r. o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary - Dz.U.02.197.1661 - aktualne zaświadczenie z właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Zamawiający przyjmie jako aktualne dokumenty, których data wydania lub potwierdzenia przez urząd wydający dany dokument nie będzie wcześniejsza niż 3 miesiące przed upływem terminu otwarcia ofert, - wykaz wykonanych dostaw - minimum 3 dostawy rodzajowo i wartościowo podobnych do przedmiotu zamówienia tj. dostawa śmieciarek przystosowanych do zbierania odpadów komunalnych zmieszanych i biomasy o wartości co najmniej 400 000 PLN/netto każdej z nich, wykonane w okresie 3 ostatnich lat prowadzenia działalności a w przypadku, gdy okres działalności jest krótszy to z okresu prowadzenia działalności, - wykaz punktów serwisowych z minimum 3-letnim doświadczeniem na terenie woj. kujawsko-pomorskiego - referencje lub inny dokument potwierdzający należyte wykonanie wskazanych w wykazie dostaw, (dokument potwierdzający należyte wykonanie dostawy powinien zawierać co najmniej: nazwę podmiotu, na rzecz którego zamówienie zastało wykonane; określenie przedmiotu dostawy; określenie wartości zamówienia; wskazanie daty wykonania zamówienia; stwierdzenie, że zamówienie zostało wykonane należycie), - oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ustawy i, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych [zał. nr 2 siwz], - dowód wniesienia wadium, - formularz ofertowy z przynależnymi doń oświadczeniami sporządzony zgodnie z zał.1siwz - opis przedmiotu zamówienia sporządzony zgodnie z załącznikiem nr 5 siwz - oferowane warunki serwisu i gwarancji przygotowane zgodnie z załącznikiem nr 6 siwz - wykaz osób uprawnionych do podpisywania oferty i podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy (poza osobami wymienionymi w dokumencie dopuszczającym wykonawcę do obrotu prawnego) - pełnomocnictwo. Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: 1. cena - 60% 2. ocena techniczna - 20% 3. warunki serwisu i gwarancji - 20% 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 31.05.2006, cena - 30.50 PLN. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 31.05.2006 godzina 10:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 31.05.2006, godzina 10:15, Siedziba Zamawiającego, pokój 315.

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 06.04.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.