eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnówdostawa i instalacja sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem dla Systemu Wspomagania Zarządzania Edukacją w Tarnowie - EduNet oraz innych potrzeb urzędu



Ogłoszenie z dnia 2006-04-14

POZYCJA 19624

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Tarnów: dostawa i instalacja sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem dla Systemu Wspomagania Zarządzania Edukacją w Tarnowie - EduNet oraz innych potrzeb urzędu

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Urząd Miasta Tarnowa, do kontaktów: w sprawach procedury postępowania: Anna Rączka - inspektor w Wydziale Edukacji, Sportu i Turystyki Urzędu Miasta Tarnowa, w sprawach przedmiotu zamówienia: Janusz Markucki - kierownik Zespołu Informatycznego Urzędu Miasta Tarnowa, Dariusz Osiniak - Zespół Informatyczny Urzędu Miasta Tarnowa, Mariusz Kita - Zespół Informatyczny Urzędu Miasta Tarnowa, ul. Mickiewicza 2, 33-100 Tarnów, woj. małopolskie, tel. 014 6312400, fax 014 6215308, e-mail: edunetsprzet@umt.tarnow.pl, www.tarnow.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Urząd Miasta Tarnowa, w sprawach procedury postępowania: 1. Janusz Markucki - kierownik Zespołu Informatycznego Urzędu Miasta Tarnowa, tel. 014 6215308, e-mail: edunetsprzet@um.tarnow.pl, 2. Dariusz Osiniak - Zespół Informatyczny Urzędu Miasta Tarnowa j.w., 3. Mariusz Kita - Zespół Informatyczny Urzędu Miasta Tarnowa j.w., ul. Nowa 4, 33-100 Tarnów, woj. małopolskie, tel. 014 6214762, fax 014 6215308, e-mail: edunetsprzet@umt.tarnow.pl, www.tarnow.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Urząd Miasta Tarnowa, Anna Rączka - inspektor w Wydziale Edukacji, Sportu i Turystyki Urzędu Miasta Tarnowa, tel. 014 6312453, fax. 014 6217476, e-mail: edunetsprzet@umt.tarnow.pl, ul. Mickiewicza 2, 33-100 Tarnów, woj. małopolskie, tel. 014 6312453, fax 014 6217476, e-mail: edunetsprzet@umt.tarnow.pl, www.tarnow.pl. 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Urząd Miasta Tarnowa - Biuro Obsługi Mieszkańców, Ewa Kapturkiewicz, ul. Nowa 4, 33-100 Tarnów, woj. małopolskie, tel. 014 6312554, fax 014 6312554, e-mail: c.kapturkiewicz@umt.tarnow.pl, www.tarnow.pl.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa i instalacja sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem dla Systemu Wspomagania Zarządzania Edukacją w Tarnowie - EduNct oraz innych potrzeb urzędu 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Dostawa następującego sprzętu komputerowego oraz usługa instalacji poniższego sprzętu i wyposażenia. Zestaw komputerowy - 107 szt., Zestaw komputerowy ze specjalizowaną kartą grafiki - 4 szt., Monitor 17" - 99 szt., Monitor 19" - 16 szt., Notebook - 9 szt., Serwer - 3 szt., Oprogramowanie systemowe do serwera - 1+150 użyt. Projektor multimedialny - 2 szt., Drukarki laserowe A4 - 14 szt., Drukarki laserowe kolorowe - 1 szt., Ploter - 1 szt., Drukarki igłowe 9i/10" - 7 szt., Drukarki igłowe 9i/15" 3 szt., Skaner A3 - 1 szt., Pen Drive 1GB - 4 szt., Klawiatura PS/2 - 5 szt., Mysz optyczna - 5 szt., Oprogramowanie MS Project 2003 standard - 1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Miasto Tarnów - budynki Urzędu Miasta Tarnowa: ul. Nowa 3, ul. Nowa 4, ul. Goldhammera 3, ul. Mickiewicza 2. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.21.30.00 - Komputery osobiste Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.30.00 - Komputery osobiste Oryginalny kod CPV: 30.21.31.00 - Notebooki Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.31.00 - Komputery przenośne Oryginalny kod CPV: 30.23.12.50 - Monitory ekranowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.13.00 - Monitory ekranowe 30.23.32.31, 30.21.61.10, 30.23.32.35, 30.24.14.00, 30.24.12.00. 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia łącznie 600 000 zł brutto (w tym 256 200 zł z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju Regionalnego). 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 30.06.2006.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: 10 000 zł. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, tj.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. W celu potwierdzenia spełnienia tego warunku wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Ocena spełnienia warunku odbędzie się na podstawie dokumentu oraz oświadczenia rozdz. V pkt I ust. 1) i 2) SIWZ; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy zrealizowali w okresie ostatnich 3 lat (licząc wstecz od daty składania ofert) lub w okresie prowadzenia działalności, jeżeli ten okres jest krótszy, przynajmniej 1 dostawę sprzętu komputerowego o wartości minimalnej 300 000 zł brutto, przy czym należyte i nie budzące zastrzeżeń wykonanie zamówienia musi być potwierdzone referencjami lub protokołami odbioru albo opiniami zamawiających, na rzecz których zamówienia zostały zrealizowane. Ocena spełnienia ww. warunków odbędzie się na podstawie dokumentów oraz oświadczenia rozdz. V pkt I ust. 1), 8) i 9) SIWZ, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimalną 300 000 zł. Ocena spełnienia warunku odbędzie się na podstawie dokumentów oraz, oświadczenia rozdz. V pkt I ust. I), 7) SIWZ; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzieleniu zamówienia publicznego. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy. Ocena spełnienia warunku odbędzie się w oparciu o oświadczenia i dokumenty - rozdz. V pkt I ust. 1) -10) SIWZ. 1. Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana wg formuły "spełnia - nie spełnia". Niespełnienie chociaż jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawców z postępowania i odrzuceniem oferty. 2. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnił. W celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, każdy z wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: 1) oświadczenie potwierdzające spełnianie przez wykonawcę warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy, 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do Ewidencji Działalności Gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie z właściwego organu sadowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w arl. 24 ust. I pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przód upływem terminu składania ofert, 4) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z uiszczaniem podatków bądź opłat lub, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 6) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 7) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie wykonywanej działalności gospodarczej, 8) wykaz zrealizowanych w ciągu ostatnich trzech lat dostaw, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu zamówienia, dat wykonania i odbiorców łącznie z załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy zostały wykonane należycie - zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ, 9) wykaz podmiotów (podwykonawców), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat zakresu wykonywanych czynności zgodnie z załącznikami nr 6 do SIWZ. 10) Dokument potwierdzający wniesienie wadium.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: cena - 70%, ocena parametrów technicznych - 30%. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 29.05.2006. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 29.05.2006 godzina 10:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 29.05.2006, godzina 11:00, Urząd Miasta Tarnowa, ul. Mickiewicza 2, pok. nr 107.

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Tak. Zamówienie jest częściowo finansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach: Priorytet 1 - Rozbudowa i modernizacja infrastruktury służącej wzmocnieniu konkurencyjności regionów, Działanie 1.5 "Infrastruktura społeczeństwa informacyjnego" Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju Regionalnego". 2) Data wysłania ogłoszenia: 06.04.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.