eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krasnystaw › Przetarg nieograniczony na wykonanie robót rekultywacyjnych na obiekcie scaleniowym Wola Idzikowska gm Fajsławice

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-10-16

Krasnystaw: Przetarg nieograniczony na wykonanie robót rekultywacyjnych na obiekcie scaleniowym Wola Idzikowska gm Fajsławice
Numer ogłoszenia: 196228 - 2007; data zamieszczenia: 16.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu w Krasnymstawie, ul. Sobieskiego 3, 22-300 Krasnystaw, woj. lubelskie, tel. 082 5765211...13, 5767278.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krasnystaw-powiat.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na wykonanie robót rekultywacyjnych na obiekcie scaleniowym Wola Idzikowska gm Fajsławice.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Stare drogi rolnicze, które ulegają likwidacji należy zaorać dwukrotnie broną talerzową, długość ok. 25 km i pow. ok. 5 ha. 2) Zlikwidowane drogi rolnicze wymagające wyrównania zgarniarka i spycharką ok. 4315 m2. 3) Likwidacja wysokich miedz pozostałych w nowych działkach przez wyrównanie spycharką ok. 2565 m2. 4) Likwidacja skarpy starej drogi przez przemieszczenie gruntu z jednej strony drogi a) zdjęcie warstwy próchnicznej grub. 15 cm na odkład z jednej strony drogi na powierzchni ok.1080 m2 b) zaoranie glebogryzarką drogi w wąwozie 240mx1,8m = 432m2 c) wykop i przemieszczenie mas ziemnych z jednej strony drogi 190 m3 d) rozścielenie zhałdowanej ziemi na powierzchni ok.1524m2 (162m3). 5) Stara droga żwirowa (wygon) na odcinku 150 m wymaga rekultywacji. Należy wykonać wykop i załadowanie gruntu kat. IV-V koparką na przyczepę oraz wywiezienie i wbudowanie w miejsce przeznaczenia na odl. do 2 km. 150mx5mx0,5m = 375m3. Na tym odcinku przewiduje się nawiezienie ziemi ok. 405m3 6) Nawiezienie ziemi (grunt kat. III) na niektóre głębokie stare drogi i na dawny wygon ok. 2011m3. Przed nawiezieniem ziemi należy najpierw przeorać drogi glebogryzarką, a następnie nawieźć gruntu kat III w celu związania z terenem gleby nasypowej. Szczegółowy zakres robót precyzuje przedmiar robót stanowiący załącznik Nr 4 do specyfikacji oraz mapa zagospodarowania poscaleniowego wraz z opisem (Zał. Nr 7)

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.11.23.30 - Rekultywacja terenu Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.23.30 - Rekultywacja terenu .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.05.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1). O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 Ustawy - prawo zamówień publicznych oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy - prawo zamówień publicznych. 2). Minimalne kryteria kwalifikacyjne dla Wykonawców przystępujących do przetargu są następujące: 2.1). Wykonawca winien być osobą fizyczną, osobą prawną, jednostką organizacyjną nieposiadającą osobowości prawnej lub konsorcjum firm, zdolną do wykonania określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia robót. 3). Wykonawca może występować tylko w jednej Ofercie, (indywidualnie czy też jako Partner Konsorcjum) w odniesieniu do tego samego zadania inwestycyjnego. 4). W celu potwierdzenia spełnienia opisanych wyżej warunków Wykonawca musi załączyć do oferty dokumenty określone w pkt. 6 SIWZ na podstawie których zostanie dokonana ocena spełnienia warunków określonych w pkt. 7.1. - 7.3. na zasadzie spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1). Wraz ze swoja ofertą Wykonawcy muszą dostarczyć następujące informacje i dokumenty: 1.1). Formularz oferty przetargowej. (Załącznik Nr 1). 1.2). Oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (Załącznik Nr 2). 1.3). Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.4). Pełnomocnictwo do podpisywania dokumentów oferty i podpisania umowy, o ile nie wynika ono z innych złożonych dokumentów. W przypadku konsorcjum pełnomocnictwo dla ustanowionego przez Wykonawców pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. (Załącznik Nr 3). 1.5). Wykaz stawek i narzutów zastosowanych do sporządzenia kosztorysu ofertowego oraz wyceny ewentualnych robót dodatkowych (Załącznik Nr 5) 1.6). Wyceniony Kosztorys Ofertowy sporządzony na podstawie Przedmiaru Robót oraz dokumentacji projektowej. 2). Wszystkie dokumenty wymienione w pkt. 6.1 muszą zostać złożone w oryginale lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osoby upoważnione.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krasnystaw-powiat.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Kranymstawie ul. Sobieskiego 3, 22-300 Krasnystaw Wydział Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami (pokój 113 - I piętro).

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.11.2007 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Kranymstawie ul. Sobieskiego 3, 22-300 Krasnystaw Kancelaria - (pokój nr 117 - I piętro).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.