Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-09-12
Chęciny: Dostawa odczynników wraz z dzierżawą analizatorów i wyrobów jednorazowego użytku do diagnostyki.
Numer ogłoszenia: 196219 - 2012; data zamieszczenia: 12.09.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Św. Rafała w Czerwonej Górze , Czerwona Góra 10, 26-060 Chęciny, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3465240, faks 0413465567.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.czerwonagora.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa odczynników wraz z dzierżawą analizatorów i wyrobów jednorazowego użytku do diagnostyki..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa odczynników wraz z dzierżawą analizatorów i wyrobów jednorazowego użytku do diagnostyki.Poniżej 200 000 EURO..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 33.12.41.30-5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wadium: Zadanie nr 1 - 5 000,00 zł Zadanie nr 2 - 10 000,00 zł Zadanie nr 3 - 1 000,00 zł
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Do potwierdzenia oswiadczeniem z art.22. Zamawiający będzie dokonywał oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie przedłożonych w ofercie przez wykonawcę wymaganych dokumentów i oświadczeń oraz zawartych w nich informacji wg zasady: spełnia - nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Do potwierdzenia oswiadczeniem z art.22. Zamawiający będzie dokonywał oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie przedłożonych w ofercie przez wykonawcę wymaganych dokumentów i oświadczeń oraz zawartych w nich informacji wg zasady: spełnia - nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Do potwierdzenia oswiadczeniem z art.22. Zamawiający będzie dokonywał oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie przedłożonych w ofercie przez wykonawcę wymaganych dokumentów i oświadczeń oraz zawartych w nich informacji wg zasady: spełnia - nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Do potwierdzenia oswiadczeniem z art.22. Zamawiający będzie dokonywał oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie przedłożonych w ofercie przez wykonawcę wymaganych dokumentów i oświadczeń oraz zawartych w nich informacji wg zasady: spełnia - nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Do potwierdzenia oswiadczeniem z art.22. Zamawiający będzie dokonywał oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie przedłożonych w ofercie przez wykonawcę wymaganych dokumentów i oświadczeń oraz zawartych w nich informacji wg zasady: spełnia - nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
1.Certyfikat na analizator i odczynniki zadanie nr 1. 2.Certyfikat na analizator zadanie nr 2.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1.Dopuszcza się zmianę ceny odczynników na niższą nie zmieniając asortymentu bez konieczności aneksowania umowy. 2.W przypadku zmiany stawki podatku VAT w ramach niniejszej umowy ceny brutto określone w umowie ulegną odpowiedniej zmianie, zmiana stawki następuje z dniem wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego stawkę. 3.Strony umowy dopuszczają możliwość zmian w umowie, każdorazowo wprowadzonych aneksem do umowy w następujących przypadkach: a) zmian ilościowych wewnątrz przedmiotu umowy bez wpływu na wartość umowy, b) wycofania z produkcji i dostarczenia produktu o parametrach nie gorszych niż wymagane, c) numeru katalogowego produktu, d) nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów, e) przedmiotowym / produkt zamienny, f) sposobu konfekcjonowania, g) liczby opakowań, h) wystąpienia przejściowego braku produktu z przyczyn leżących po stronie producenta, przy jednoczesnym dostarczeniu produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową. Powyższe zmiany nie mogą skutkować zmianą ceny jednostkowej wartości umowy i nie mogą być niekorzystne dla zamawiającego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.czerwonagora.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiajacego - Sekcja Zamówień Publicznych..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.09.2012 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Otwarcie ofert 21.09.2012 godź. 10:30 Sekcja Zamówień Publicznych. Termin realizacji zamówienia: Zadanie nr 1 i 2 - 09.10.2012. ÷ 08.10.2015 Zadanie nr 3 - 22.11.2012÷ 21.11.2013.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odczynniki do hemostazy wraz z dzierżawą analizatora koagulologicznego..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 09.10.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odczynniki do badań biochemicznych wraz z dzierżawą analizatora..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 09.10.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wyroby jednorazowe i sprzęt do diagnostyki laboratoryjnej..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.30-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 22.11.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI CHĘCINY
- Dostawa materiałów medycznych do sterylizacji
- ZP-2250-2025 Zakup bronchoskopu ultrasonograficznego (EBUS) celem doposażenia Działu Endoskopii WSS w Czerwonej Górze.
więcej: przetargi CHĘCINY »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa jednorazowych artykułów medycznych - 5 części
- Dostawa odczynników, kontroli, kalibratorów oraz materiałów zużywalnych umożliwiających wykonanie badań parametrów krytycznych wraz z dzierżawą analizatora na okres 36 miesięcy do laboratorium
- SUKCESYWNE DOSTAWY WZORCÓW NA POTRZEBY WSSE W POZNANIU
- Dostawa odczynników chemicznych i akcesoriów laboratoryjnych
- Sukcesywna dostawa odczynników do diagnozowania infekcji metodą RT-PCR przez okres 24 miesięcy wraz z dzierżawą analizatora.
- Dostawy testów diagnostycznych i odczynników laboratoryjnych
więcej: Wyroby diagnostyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





