Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-08-21
Czernichów: Modernizacja drogi Rybna - Podsancze
Numer ogłoszenia: 196217 - 2008; data zamieszczenia: 21.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Czernichów, Czernichów 2, 32-070 Czernichów, woj. małopolskie, tel. 012 2702105, fax 012 2702324.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.czernichow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja drogi Rybna - Podsancze.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na położeniu nawierzchni bitumicznej na drodze gminnej (nr ewid. geodezyjnej 204, 207) w Rybnej - Podsancze. 2. Zakres robót, który jest przedmiotem przetargu obejmuje: 1) wykonanie warstwy podbudowy z kruszywa; 2) wykonanie warstwy wyrównującej z kruszywa; 3) wykonanie nawierzchni bitumicznej grubości 5 cm; 4) obsypanie poboczy po położeniu nawierzchni. 3. Szczegółowy zakres robót budowlanych przewidzianych do wykonania w ramach niniejszego zamówienia określają: 1) przedmiar i charakterystyka robót - załącznik nr 5 do SIWZ, 2) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych - załącznik nr 6 do SIWZ.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Oryginalny kod CPV: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.10.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości: 1500,00 zł (słownie: tysiąc pięćset i 00/100 zł)..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, czyli: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, czyli: a) wykonali co najmniej 2 roboty budowlane w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - odpowiadające swoim rodzajem i wartością robocie budowlanej stanowiącej przedmiot zamówienia; - Za robotę budowlaną odpowiadającą wartością robocie budowlanej stanowiącej przedmiot zamówienia Zamawiający uzna taką robotę, której wartość brutto była większa lub równa 80000,00 zł. - Za robotę budowlaną odpowiadającą rodzajem robocie budowlanej stanowiącej przedmiot zamówienia Zamawiający uzna taką robotę, podczas realizacji, której wykonano co najmniej roboty w zakresie wykonania lub modernizacji dróg. UWAGA: Zamawiający uzna, iż zamówienie zrealizowano w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania jedynie w sytuacji gdy data zakończenia realizacji zamówienia (data odbioru końcowego) będzie datą zawierającą się w tym okresie. b) dysponują osobą posiadającą uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, w tym do kierowania, nadzorowania i kontroli robót w specjalności drogowej. UWAGA: Osoba posiadająca ww. uprawnienia winna przynależeć do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy). 2. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale VI SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnił.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Warunek aktualności spełniać będzie również dokument wystawiony z datą wcześniejszą, lecz potwierdzony przez organ wydający w wymaganym terminie. 2) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy. 3) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4) decyzja o nadaniu uprawnień budowlanych do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, w tym do kierowania, nadzorowania i kontroli robót - odnosząca się do osoby, która pełnić będzie funkcję kierownika budowy w specjalności drogowej. 5) zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa - odnoszące się do osoby, która pełnić będzie funkcję kierownika budowy lub kierownika robót, 6) wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wzór wykazu stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. Przedstawiony wykaz musi zawierać co najmniej następujące informacje: a) o nazwie i adresie Zamawiającego; b) o rodzaju zamówienia; c) o wartości zamówienia; d) o terminie wykonania zamówienia (data odbioru końcowego); 7) dokumenty potwierdzające, że roboty, o których mowa w pkt 6 zostały wykonane należycie (np. listy referencyjne). W dokumentach potwierdzających należytą realizację zamówienia musi się znaleźć, co najmniej informacja: a) o nazwie i adresie Zamawiającego; b) o rodzaju zamówienia; c) o wartości zamówienia; d) o terminie wykonania zamówienia (data odbioru końcowego); e) o należytym wykonaniu zamówienia. 2. Wyżej wymienione dokumenty muszą być złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub notariusza. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa odpowiedni dokument lub dokumenty zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.czernichow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego: Urząd Gminy Czernichów 32-070 Czernichów 2 woj. małopolskie.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.09.2008 godzina 11:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego: Urząd Gminy Czernichów 32-070 Czernichów 2 woj. małopolskie Biuro Obsługi Klienta - parter.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa kanalizacji deszczowej w ul. Czechowicza oraz budowa odcinka ul. Traugutta w miejscowości Pogórze, gmina Kosakowo
- Budowa drogi leśnej nr 123 na terenie Leśnictwa Mokra
- Przebudowa drogi powiatowej nr 3951W w Sokołowie Podlaskim - ul. Lipowa.
- Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Baszków Gmina Zduny - etap II
- Wykonanie w trybie zaprojektuj i wybuduj zadania pn. Budowa Edukacyjnego Centrum Bioróżnorodności wraz z utworzeniem ekoparku Park Bioróżnorodności na terenie siedziby Biura ZPKWŚ w Będzinie.
- Budowa targowiska miejskiego w Dębnie wraz z zagospodarowaniem terenu oraz urządzeniami budowlanymi.
więcej: Roboty drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





