eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łuków › Remont wyznaczonych odcinków dróg tłuczniem kamiennym i żwirem

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-08-21

Łuków: Remont wyznaczonych odcinków dróg tłuczniem kamiennym i żwirem
Numer ogłoszenia: 196196 - 2008; data zamieszczenia: 21.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Łuków, ul. Świderska 12, 21-400 Łuków, woj. lubelskie, tel. 025 7982392, fax 025 7982439.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lukow.ug.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont wyznaczonych odcinków dróg tłuczniem kamiennym i żwirem.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont wyznaczonych odcinków dróg celem wzmocnienia istniejącej nawierzchni: 1. Remont dróg tłuczniem kamiennym - Jeziory /dz.114/1/ - długość odcinka 130 m, szerokość 3 m - Wagram /dz. 1200/ - długość odcinka 150 m, szerokość 3 m 2. Remont dróg żwirem - Role / dz.668/1/ - długość odcinka 300 m, szerokość 5m - Ryżki Osiedle /dz.2442/11; 2442/3;2442/4;2486;62484/6;2484/20/ - długość odcinka 500 m, szerokość 5m Remont dróg należy wykonać tłuczniem lub żwirem zgodnie z powyższym. Materiał winien spełniać warunki do mechanicznej stabilizacji. Przed ułożeniem nawierzchni należy wykonać korytowanie nasypu drogi pod warstwę jezdną z ewentualnym odwiezieniem nadmiaru gruntu. Profil podłużny jak też poprzeczny jezdni po utwardzeniu musi być wyższy od przyległego terenu, tak aby zapewniał swobodny spływ wód opadowych.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.10.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: ZAmawiający nie żąda wnieisienia wadium od Wykonawców.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy : 1.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust. 1 i ust. 2 ustawy pzp. 2.Spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 pkt 1-3 ustawy pzp 2.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień ; 2.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia : 2.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia : Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów załączonych do oferty, wyszczególnionych w pkt.5 W toku badania i oceny ofert, Zamawiający będzie posługiwał się kryterium (spełnia / nie spełnia ) . Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty : 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy pzp - wzór oświadczenia stanowi załącznik Nr 1 do SIWZ ; 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ; 3. Wykaz zatrudnionych pracowników Wykonawcy odpowiedzialnych za realizację zamówienia na formularzu stanowiącym załącznik Nr 2 do SIWZ ; a) Wykonawca wykaże zatrudnienie co najmniej 10 pracowników stałych oraz personelu kierowniczego, odpowiedzialnego za realizację zamówienia. 4. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia jednostek sprzętowo-transportowych jakimi dysponuje Wykonawca na formularzu stanowiącym załącznik Nr 3 do SIWZ a) Wykonawca wykaże się posiadaniem lub dostępem (przez dzierżawę, wynajem, umowę kupna lub inny sposób) w pełni sprawnych jednostek sprzętowych: - samochody do transportu kruszywa 3 szt. - walec gładki samojezdny 1 szt. - koparko - ładowarka 1 szt. - równiarka 1 szt. 5.Wykaz robót wykonanych w okresie ostatnich 5 latach odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiących przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie na formularzu stanowiącym załącznik Nr 4 SIWZ Wykonawca wykaże co najmniej 5 robót budowlanych w zakresie remontów lub przebudowy dróg o wartości brutto nie mniejszej niż cena zadeklarowana w ofercie przez Wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lukow.ug.gov.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Łuków, ul. Świderska 12, 21-400 Łuków.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.09.2008 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Łuków, ul. Świderska 12, 21-400 Łuków, pok.27 kancelaria.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.