Ogłoszenie z dnia 2008-08-21
Gdynia: Dostawa motorówki hydrograficznej.
Numer ogłoszenia: 196188 - 2008; data zamieszczenia: 21.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Biuro Hydrograficzne Marynarki Wojennej, ul. Jana z Kolna 8, 81-912 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058/6266129 lub 6266429, fax 058 6263680.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://mw.mil.pl/index.php?akcja=przetargi
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa motorówki hydrograficznej..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa motorówki hydrograficznej.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 35.12.11.00 - Łodzie motorowe Kod CPV wg słownika 2008: 34.52.00.00 - Łodzie .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.09.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości: 60.000,00 złotych ( słownie: sześćdziesiąt tysięcy złotych).
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się oferenci, którzy: a. spełniają warunki określone w art. 22 PZP; b. nie są wykluczeni na podstawie art. 24 PZP; c. spełniają wymagania określone w SIWZ. d. Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę co najmniej 24 miesięcznej gwarancji na przedmiot zamówienia. e. Wykonawca musi się legitymować wykonaniem co najmniej jednej dostawy lub budowy, jednej z niżej wymienionych jednostek pływających: - łodzi motorowej dla której miały zastosowanie Przepisy klasyfikacji i budowy łodzi motorowych Polskiego Rejestru Statków i która uzyskała Świadectwo klasy PRS dla łodzi przeznaczonych do żeglugi w rejonie III, - statku morskiego dla którego miały zastosowanie Przepisy klasyfikacji i budowy statków morskich Polskiego Rejestru Statków i który uzyskał klasę PRS, - jachtu morskiego dla którego miały zastosowanie Przepisy klasyfikacji i budowy jachtów morskich Polskiego Rejestru Statków i który uzyskał klasę PRS z ograniczeniem rejonu żeglugi nie większym niż wynikające ze znaku III przy zasadniczym symbolu klasy. (Dopuszcza się równoważną klasyfikację innej, uznanej instytucji klasyfikacyjnej). 2. Ocena spełnienia wymaganych warunków zostanie dokonana tylko na podstawie złożonych z ofertami oświadczeń i dokumentów wg. formuły spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu a) oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 PZP ( zał. nr 3 do SIWZ); b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert; c) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; d) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 i ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert/; e) Informację o wykonanej w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, budowie lub dostawie jednej z niżej wymienionych jednostek pływających: - łodzi motorowej dla której miały zastosowanie Przepisy klasyfikacji i budowy łodzi motorowych Polskiego Rejestru Statków i która uzyskała Świadectwo klasy PRS dla łodzi przeznaczonych do żeglugi w rejonie III, - statku morskiego dla którego miały zastosowanie Przepisy klasyfikacji i budowy statków morskich Polskiego Rejestru Statków i który uzyskał klasę PRS, - jachtu morskiego dla którego miały zastosowanie Przepisy klasyfikacji i budowy jachtów morskich Polskiego Rejestru Statków i który uzyskał klasę PRS z ograniczeniem rejonu żeglugi nie większym niż wynikające ze znaku III przy zasadniczym symbolu klasy. (Dopuszcza się równoważną klasyfikację innej, uznanej instytucji klasyfikacyjnej). Informacja musi zawierać, przedmiot usługi lub dostawy z podaniem wartości, daty wykonania i odbiorcy oraz dokumenty potwierdzające, że usługa lub dostawa została wykonana należycie. f) jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, stosuje się odpowiednio § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. W przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o zamówienie publiczne stosuje się Art. 23 PZP. Informacja dla Wykonawców, którzy wspólnie składają ofertę.. 1. W przypadku tych Wykonawców każdy z nich winien złożyć dokument wymieniony w rozdziale VI pkt. b, c, d, SIWZ. Oświadczenie wymienione w rozdziale VI pkt a, Specyfikacji (zał. nr 3 do SIWZ) może być złożone przez każdego z tych Wykonawców (na jednym dokumencie pieczęcie i podpisy wszystkich Wykonawców) lub przez pełnomocnika, o którym mowa w pkt 2. Wykonawcy ci ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia. 2. W związku z faktem, iż wszelka korespondencja związana z postępowaniem będzie kierowana do ustanowionego przez Wykonawców pełnomocnika należy podać adres pełnomocnika na jaki ma być wysyłana korespondencja. 3. Pełnomocnictwo dla ustanowionego pełnomocnika powinno jednoznacznie określać postępowanie, do którego się odnosi, precyzować zakres umocowania i wskazywać pełnomocnika. Musi też wyliczać wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie i być podpisane przez każdego z nich. 4. Pełnomocnictwo musi być dołączone do oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) i będzie tożsame z pełnomocnictwem do podpisywania oferty. Dokumenty o których mowa w pkt a ÷ f, należy przedstawić w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę osobę uprawnioną do reprezentowania . Dokumenty złożone w formie kserokopii muszą być opatrzone klauzulą Za zgodność z oryginałem. Powyższe dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu należy przedstawić w formie załączników do oferty.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Okres gwarancji - 10
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.mw.mil.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biuro Hydrograficzne Marynarki Wojennej ul. Jana z Kolna 8 81-912 Gdynia.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.10.2008 godzina 08:00, miejsce: Biuro Hydrograficzne Marynarki Wojennej ul. Jana z Kolna 8 81-912 Gdynia pok. 703 (kancelaria)..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Usługa całodobowej, fizycznej ochrony osób i mienia na terenie Muzeum Emigracji w Gdyni przy ul. Polskiej 1
- Zakup gadżetów dla Wydziału Elektrycznego UMG- powtórne
- REMONT SCHODÓW PRZED BUDYNKIEM GŁÓWNYM WYSOKIM - MONTAŻ BALUSTRAD I PLATFORMY PRZYSCHODOWEJ PRZY WEJŚCIU GŁÓWNYM UCMMiT
- Utworzenie międzypokoleniowego placu zabaw przy ul. Biskupa Dominika 29a-33a.
- Dostawa sprzętu komputerowego.
- Dostawa trzech lidarów
więcej: przetargi w Gdyni »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





