To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-07-06
Olecko: Obsługa bankowa budżetu Powiatu Oleckiego i jednostek organizacyjnych
Numer ogłoszenia: 196112 - 2010; data zamieszczenia: 06.07.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 129276 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe, ul. Kolejowa 32, 19-400 Olecko, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 5202147, 5202475, faks.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Obsługa bankowa budżetu Powiatu Oleckiego i jednostek organizacyjnych.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie bankowej obsługi Budżetu Powiatu Oleckiego przez okres 5 lat, tj. od dnia 23 lipca 2010 r. do dnia 22 lipca 2015 r. oraz niżej wymienionych jednostek organizacyjnych, gospodarstwa pomocniczego i służb powiatowych wchodzących w skład struktury organizacyjnej Powiatu Oleckiego (wraz z rachunkami dochodów własnych, funduszami celowymi funkcjonującymi przy tych jednostkach) z możliwością rozszerzenia listy: 1)Starostwo Powiatowe w Olecku, 2)Liceum Ogólnokształcące w Olecku, 3)Zespół Szkół Technicznych w Olecku, 4)Zespół Szkół Licealnych i Zawodowych w Olecku, 5)Gospodarstwo Pomocnicze przy Zespole Szkół Licealnych i Zawodowych w Olecku, 6)Ośrodek Szkolno-Wychowawczy dla Dzieci Głuchych w Olecku, 7)Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna w Olecku 8)Dom im. Janusza Korczaka w Olecku, 9)Dom Pomocy Społecznej w Kowalach Oleckich, 10)Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Olecku, 11)Powiatowy Urząd Pracy w Olecku, 12)Powiatowy Zarząd Dróg w Olecku, 13)Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Olecku, 14)Powiatowa Komenda Państwowej Straży Pożarnej w Olecku, Przedmiotem jest również obsługa jednostek budżetowych, gospodarstw pomocniczych, rachunków dochodów własnych, funduszy celowych, które mogą ewentualnie zostać utworzone przez Powiat Olecki w okresie obowiązywania umowy. Zakres zamówienia obejmuje: 1)Otwarcie i prowadzenie rachunków podstawowych i pomocniczych dla budżetu powiatu i jednostek organizacyjnych, 2)Możliwość otwarcia dodatkowych rachunków bieżących i pomocniczych w trakcie obowiązywania umowy w zależności od potrzeb, 3)Potwierdzenie otwarcia i zamknięcia rachunków bankowych, 4)Przyjmowanie wpłat i dokonywanie wypłat gotówkowych przez posiadacza rachunku, 5)Realizacja zleceń płatniczych- przelewów przekazywanych w formie elektronicznej oraz papierowej. Zlecenia płatnicze złożone do godziny 14-tej realizowane powinny być w tym samym dniu, 6)Sporządzanie wyciągów bankowych do wszystkich rachunków za każdy dzień, w którym dokonano operacji finansowej na danym rachunku, 7)Dokonywanie zestawienia operacji na rachunkach na zakończenie dnia i udostępnianie tego zestawienia w formie wyciągu bankowego w dniu następnym do godz. 11-tej, 8)Wdrożenie systemu elektronicznej obsługi rachunków bankowych na dowolnej ilości stanowisk, jednolitego dla rachunków bankowych wszystkich jednostek organizacyjnych Powiatu Oleckiego, przekazywanie i instalowanie wersji aktualizujących w okresie trwania umowy oraz świadczenie serwisu oprogramowania. W ramach elektronicznej obsługi bankowej posiadacz rachunku będzie miał zapewnione w szczególności: -dostępność systemu bankowości elektronicznej poprzez sieć szerokopasmową, -uzyskiwanie w czasie rzeczywistym wiadomości o wszystkich operacjach i saldach na rachunku bieżącym i rachunkach pomocniczych, -tworzenie zbiorów danych rachunków, kontrahentów i innych danych ewidencyjnych, -przeszukiwanie zbiorów wszystkich operacji na wszystkich rachunkach, -składanie poleceń przelewów, w tym poleceń przelewów do ZUS i US, ze wszystkich rachunków w ramach dostępnych środków, -uzyskiwanie raportów o zrealizowanych operacjach, -generowanie (wydruk) wyciągów nie wymagających stempla bankowego, -potwierdzenie zrealizowania przelewu w systemie on-line (po realizacji przelewu informacja w systemie bankowości elektronicznej), -przeszkolenie pracowników Zamawiającego z zakresu obsługi systemu, -umożliwienie użytkownikowi dysponowania podpisem elektronicznym, -zapewnienie wsparcia informatycznego, w razie awarii programu, -wydawanie opinii i zaświadczeń bankowych o prowadzonych rachunkach bankowych. 9)Oprocentowanie środków na rachunkach Zamawiającego. Naliczanie i kapitalizacja odsetek od środków na rachunkach powinno następować co miesiąc, ostatniego dnia miesiąca. Wysokość oprocentowania środków wyznaczona będzie każdego miesiąca, jako iloczyn średniej arytmetycznej wysokości stawki WIBID 1M z miesiąca poprzedzającego oraz marży, określonej w złożonej przez bank ofercie. W przypadku likwidacji stawki WIBID 1M, zostanie ona zmieniona na stawkę, która zastąpi stawkę WIBID 1M albo na stawkę najbardziej zbliżoną swoją wielkością i charakterem do stawki WIBID 1M. O wysokości oprocentowania w każdym miesiącu Bank zawiadomi Zamawiającego, poprzez ujęcie informacji na wyciągach bankowych. Możliwość deponowania środków na lokatach terminowych, -zerowanie rachunków bieżących i pomocniczych jednostek budżetowych Powiatu, zgodnie z dyspozycjami, polegające na przekazaniu z dniem 31 grudnia każdego roku kwot pozostałych na w/w rachunkach (np odsetki bankowe) na rachunek bieżący Powiatu, -przeksięgowanie w dniu 31 grudnia skapitalizowanych odsetek bankowych z określonych rachunków bankowych jednostek budżetowych Powiatu na dzień 31 grudnia każdego roku na rachunek bieżący Powiatu, -wyznaczenie jednego doradcy klienta - dla Starostwa Powiatowego i innych jednostek organizacyjnych Powiatu. Doradztwo prowadzone będzie w godzinach pracy Wykonawcy. 10)Wykonawca nie będzie pobierał: -innych niż określone w przedmiotowej ofercie prowizji ani opłat z tytułu otwarcia i prowadzenia rachunków, -prowizji i opłat za wydawanie opinii i zaświadczeń bankowych o prowadzonych rachunkach bankowych, -prowizji i opłat za realizację polecenia przelewu, wydanego przez Zamawiającego, na rachunki prowadzone przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego, -prowizji i opłat od kwoty przelewu złożonego przez Zamawiającego, -prowizji i opłat od wypłaty gotówkowej z rachunków Zamawiającego, -prowizji i opłat od wpłaty gotówkowej na rachunki Zamawiającego, -prowizji i opłat za sporządzanie wyciągów bankowych, -innych niż określone w ofercie prowizji i opłat z tytułu potwierdzenia salda na rachunkach Zamawiającego..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.00.00 - (3) Usługi bankowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.07.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Bank Gospodarki Żywnościowej S.A. z siedzibą w Warszawie, Oddział w Olecku,, Plac Wolności 24, 19-400 Olecko, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 199600,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 0,00
Oferta z najniższą ceną: 0,00 / Oferta z najwyższą ceną: 15000,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z OLECKA
- Remont nawierzchni drogi powiatowej nr 1818N miejscowość Orzechówko
- Zakup i dostawa ambulansu z wyposażeniem na potrzeby Zespołu Ratownictwa Medycznego w Olecku
- Dostawa artykułów żywnościowych - ryby i mrożonki na potrzeby żywienia pacjentów Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Długoterminowej w Olecku
- Dostawa oleju opałowego do Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Długoterminowej w Olecku
- Wykonanie usług w zakresie prania, dezynfekcji, prasowania, maglowania bielizny i pościeli szpitalnej oraz odzieży w tym bielizny osobistej pacjentów SPZZOD w Olecku wraz z transportem
- Przebudowa chodnika wraz z wyniesionym przejściem dla pieszych w miejscowości Stożne
więcej: przetargi w Olecku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Łabunie oraz jej jednostek organizacyjnych w okresie od 1 stycznia 2026 do 31 grudnia 2029 r.
- Obsługa bankowa budżetu Gminy Tłuszcz oraz jednostek organizacyjnych Gminy
- Obsługa bankowa budżetu Gminy Nowogrodziec wraz z podległymi jednostkami organizacyjnymi na lata 2026-2029
- Prowadzenie bankowej obsługi budżetu Miasta Orzesze i jej jednostek organizacyjnych na okres od 01.01.2026 do 31.12.2029r.
- Kompleksowe prowadzenie bankowej obsługi budżetu Gminy Siechnice oraz jednostek organizacyjnych Gminy
- "BANKOWA OBSŁUGA BUDŻETU POWIATU WOŁOWSKIEGO I JEGO JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH W LATACH 2025-2029"
więcej: (3) Usługi bankowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.