eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bełchatów › Świadczenie usług w ramach projektu UWIERZ W SIEBIE współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-07-12

Bełchatów: Świadczenie usług w ramach projektu UWIERZ W SIEBIE współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Numer ogłoszenia: 196108 - 2011; data zamieszczenia: 12.07.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 151686 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Bełchatowie, ul. Dąbrowskiego 2, 97-400 Bełchatów, woj. łódzkie, tel. 044 6350195, faks 044 6350195.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług w ramach projektu UWIERZ W SIEBIE współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem Zamówienia jest przeprowadzenie na rzecz Zamawiającego usług w ramach projektu Uwierz w siebie współfinansowanego ze Środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Poddziałanie 7.1.1 POKL Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej) obejmującego warsztaty, kursy, terapię psychologiczną i poradnictwo zawodowe oraz świadczenie dostaw i usług ściśle z tymi usługami związanych. Beneficjentami usług w ramach przedmiotu zamówienia będzie 50 osób zamieszkałych na terenie Bełchatowa, w wieku aktywności zawodowej, korzystających ze świadczeń pomocy społecznej (20 osób bezrobotnych, 20 osób niepełnosprawnych, 10 osób współuzależnionych). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (zawierający opis zajęć, program minimum, planowany termin realizacji, liczbę godzin szkoleniowych, uczestników, minimalne wymagania dot. kwalifikacji osób prowadzących zajęcia), obowiązki Wykonawcy związane z realizacją przedmiotu zamówienia, rodzaje wymaganej przez Zamawiającego dokumentacji, do której prowadzenia zobowiązany będzie Wykonawca, uprawnienia Koordynatora Zamawiającego znajdują się w pkt 2 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ). Wykonawca zapewni odpowiednią bazę lokalowo - dydaktyczną na potrzeby realizacji zamówienia przy czym zajęcia powinny odbyć się w miejscu wskazanym przez Wykonawcę na terenie miasta Bełchatowa, a warsztaty w formie wyjazdów na terenie województwa łódzkiego. Szczegółowe wymagania dot. sal szkoleniowych, wyposażenia określa pkt 2, pkt. 5.1.1 lit c SIWZ Zajęcia (praktyczne jak i teoretyczne) prowadzone będą w języku polskim. Materiały dydaktyczne również mają zostać sporządzone w języku polskim. Zajęcia będą trwały średnio 7 godzin dziennie (w tym 1 godzina przerwy). Godzina warsztatów, kursów, poradnictwa oraz terapii wynosić będzie 45 minut. Realizując zamówienie Wykonawca zobowiązany będzie: 1.podczas zajęć praktycznych zapewnić dostęp do wszelkich materiałów, urządzeń, narzędzi i nośników energii umożliwiających sprawny i efektywny przebieg zajęć, 2.do zapewnienia uczestnikom nieodpłatnych przejazdów na zajęcia, jeśli odbywają się one poza terenem miasta Bełchatów, 3.do zapewnienia wszystkim uczestnikom zajęć (kursów, warsztatów, poradnictwa i terapii) wyżywienia składającego się z jednego posiłku obiadowego (zupa i drugie danie, kompot/sok/woda mineralna) oraz serwisu kawowego - przez co rozumie się dostęp do herbaty, kawy, wody mineralnej i ciastek przez cały czas trwania zajęć a w przypadku wyjazdów oraz kolonii całodziennego wyżywienia składającego się z śniadania, obiadu, podwieczorku i kolacji, 4.dostarczyć każdemu uczestnikowi zajęć (kursu, warsztatu, poradnictwa i terapii) nieodpłatnie materiały pomocnicze (długopisy, notatniki, itp.) oraz materiały dydaktyczne obejmujące swoim zakresem tematykę zajęć (w tym w postaci skryptu w formie papierowej będący streszczeniem tematyki przeprowadzonych zajęć), 5.do oznaczenia pomieszczeń, w których realizowany jest projekt oraz materiałów szkoleniowych, ankiet przeznaczonych dla uczestników, zaświadczeń i certyfikatów oraz innych wszelkich materiałów informacją o współfinansowaniu projektu ze środków Unii Europejskiej wraz ze znakami graficznymi wymaganymi w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, 6.do ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków uczestników projektu. Postępowanie o wartości poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U. 2010 Nr 113 poz. 759 z późn. zm.)..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego 85.31.23.20 - Usługi doradztwa 80.57.00.00 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego 80.53.31.00 - Usługi szkolenia komputerowego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet VII. Promocja Integracji Społecznej Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.07.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • GLOBAL Training Centre sp. z o.o., Al. Jerozolimskie 44, 00-024 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 234146,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 226000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 226000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 276750,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.