eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wronki › Zakup podnośnika koszowego dla OSP Wronki.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-07-06

Wronki: Zakup podnośnika koszowego dla OSP Wronki.
Numer ogłoszenia: 196064 - 2010; data zamieszczenia: 06.07.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ochotnicza Straż Pożarna we Wronkach , ul. Kościuszki 19, 64-510 Wronki, woj. wielkopolskie, tel. 604784519.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wronki.osp.org.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: stowarzyszenie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup podnośnika koszowego dla OSP Wronki..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup podnośnika koszowego dla OSP Wronki, gm. Wronki. Zakup używanego podnośnika koszowego dla Ochotniczej Straży Pożarnej we Wronkach, który musi spełniać wymagania polskich przepisów w szczególności wymagań dotyczących pojazdów specjalnych wg. ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2005 r. Nr 108 poz. 908 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 24 sierpnia 1991 r. o ochronie przeciwpożarowej (Dz. U. z 2002 r. Nr 147 poz.1229 z późn. zm.) i posiadać wymagane prawem homologacje i certyfikaty, maksymalna wysokość całkowita pojazdu -3700 mm, zamówienie obejmuje: 1. Podwozie o napędzie 4x2 z blokadą mechanizmu różnicowego tylnego mostu, wyprodukowane w 2000 roku lub nowsze, w kolorze czerwonym RAL 3000, z aktualnym przeglądem rejestracyjnym, sprawne technicznie, gwarancja na minimum 12 miesięcy, wyposażone w sygnały pojazdu uprzywilejowanego - straż pożarna (dźwiękowe i świetlne); 2. Nadwozie podnośnik koszowy hydrauliczny o wysokości roboczej 18 metrów, maksymalny wysięg roboczy do ok. 9 metrów, sterowanie z dwóch stanowisk (pomost roboczy i kosz), podpory rozstawiane hydraulicznie, układ awaryjnego sterowania, napęd pompy hydraulicznej z silnika pojazdu, podkłady pod podpory, skrzynie na wyposażenie, lina gaśnicza fi 75 zamontowana na stałe, zakończona działkiem wodnym fi 75 w koszu i zaworem kulowym z nasadą fi 52, na dole linii gaśniczej typowe przyłącze pożarnicze fi 75 z zaworem kulowym, w kolorze czerwonym RAL 3000, oznakowanie zgodnie z wymogami UDT, gwarancja na minimum 12 miesięcy, układ awaryjnego stopu i rozruchu z pomostu roboczego i kosza, aktualne badania UDT, 3. W rozliczeniu: podnośnik koszowy PM18P, nr rejestracyjny PSZ W674, rok produkcji 1983, którego właścicielem jest Ochotnicza Straż Pożarna we Wronkach, silnik Diesla, aktualne badania UDT, sterowanie z pomostu roboczego i kosza, układ awaryjnego sterowania, układ awaryjnego zatrzymania i rozruchu z poziomu pomostu roboczego i kosza, podnośnik można oglądać w dni robocze po uprzednim zgłoszeniu: p. Stefan Kaszkowiak telefon 604-784-519. 4. Odbiór pojazdu przez przedstawicieli Zamawiającego nastąpi z siedziby lub z zakładu montażowego Wykonawcy zamówienia. Wykonawca zobowiązany będzie zawiadomić Zamawiającego o miejscu i terminie odbioru pojazdu, z co najmniej 5-dniowym wyprzedzeniem. Pojazd w dniu odbioru przez Zamawiającego musi być gotowy do transportu - sprawny technicznie wraz z zatankowanym - pełnym zbiornikiem paliwa. 5. Wykonawca podczas odbioru zobowiązany będzie do nieodpłatnego przeszkolenia teoretycznego i praktycznego przedstawicieli OSP we Wronkach w zakresie obsługi. 6. Wykonawca przekazując samochód przekaże Zamawiającemu wszelkie dokumenty pojazdu wymagane do jego rejestracji oraz dokumentację UDT, z aktualnymi badaniami UDT, a także dokumenty gwarancyjne. 7. Przedmiot zamówienia winien stanowić własność Wykonawcy, być wolny od wad prawnych oraz praw osób trzecich, nie może toczyć się żadne postępowanie, którego przedmiotem jest pojazd, nie może stanowić on również przedmiotu zabezpieczenia. 8. Podstawą zapłaty będzie protokół zdawczo-odbiorczy pojazdu sporządzony przez przedstawicieli Wykonawcy i Zamawiającego oraz prawidłowo wystawiona faktura VAT..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.32.60.00 - Podnośniki samochodowe, sprzęgła i podobne elementy .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.09.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ww. warunek udziału w postępowaniu, jeśli wykaże, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat min. jedną dostawę podnośnika koszowego o wysokości roboczej min. 18 metrów. Wykonawca zobowiązany jest do załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawa ta została wykonana zgodnie z zasadami UDT i warunkami technicznymi pojazdów, prawa o ruchu drogowym i prawidłowo ukończona. Do dokumentów to potwierdzających należą: referencje, listy polecające, protokoły odbioru robót itp. Dokumenty te muszą zawierać co najmniej: 1. wskazanie, że Wykonawca realizował dostawy, których dokumenty dotyczą, 2. wskazanie Zamawiającego, 3. rodzaj wykonanych dostaw, 4. identyfikację oraz podpis osoby upoważnionej.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5) Wykonawca ponadto przedkłada: 1) Opis techniczny oferowanego samochodu z nadwoziem, dokument opisowy przygotowany przez Wykonawcę zawierający charakterystykę oferowanego podnośnika koszowego, co najmniej w zakresie odpowiadającym wymaganiom Zamawiającego 2) Aktualne dokumenty homologacji - kopia świadectwa homologacji podwozia lub decyzja zwalniająca z obowiązku uzyskania świadectwa homologacji. 3) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o zamówienie publiczne albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (w przypadku składania oferty wspólnej). Jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, polega na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, zobowiązany jest w takiej sytuacji: 1. udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, 2. przedstawić w odniesieniu do tych podmiotów dokumenty wymienionych w sekcji III.4.2), jeżeli podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Dopuszcza się możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, mających na celu prawidłową realizację przedmiotu umowy, w zakresie: podwykonawstwa (o ile zostało przewidziane w ofercie Wykonawcy) - powierzenie podwykonawcom innej części zamówienia niż wskazana w ofercie Wykonawcy w uzasadnionym przypadku, za uprzednią zgodą Zamawiającego. 2. Zmiana umowy, o której mowa w ust. 1 wymaga zgody obu stron i formy pisemnej pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wronki.osp.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy Wronki ul. Ratuszowa 5, 64-510 Wronki..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.07.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy Wronki ul. Ratuszowa 5, 64-510 Wronki, pokój nr 6 - I piętro..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.