Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-10-16
Sieradz: Dostawy produktów spożywczych i napojów w 2008 r.
Numer ogłoszenia: 196047 - 2007; data zamieszczenia: 16.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 1551, ul. Wojska Polskiego 78, 98-200 Sieradz, woj. łódzkie, tel. 043 8261688, fax 043 8261466.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.15sbwd.internetdsl.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka wojskowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy produktów spożywczych i napojów w 2008 r..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są dostawy produktów spożywczych i napojów w 2008 r, określonych według wspólnego słownika zamówień (CPV): 15000000-8, wchodzących w skład następujących części zamówienia : Część 1 - grupa wg CPV - 153 : sok owocowy w kartoniku 200 ml 15321000-4 PN-A-75951:1994 sok owocowo-warzywny op. 200-350 ml 15320000-7 PN-A-75958:1996 zaprawa kompotowa opak. 4 kg 15332100-5 ZDN - 02/5 - 3295 galaretka owocowa 10% opak. 100 g 15332240-8 kompot wiśniowy 0,9 l 15332100-5 PN - 75/A - 75953 kompot z aronii 0,9 l 15332100-5 PN - 75/A - 75953 kompot śliwkowy 0,9 l 15332100-5 PN - 75/A - 75953 kompot truskawkowy 0,9 l 15332100-5 PN - 75/A - 75953 kompot z czarnej porzeczki 0,9 l 15332100-5 PN - 75/A - 75953 ogórki konserwowe po odcieku opak. do 10 kg 15331500-2 PN - 75/A - 77801 sałatka z ogórka 0,9 kg 15331500-2 PN - 75/A - 77801 sałatka z kapusty 0,9 kg 15331500-2 PN - 75/A - 77801 sałatka z czerwonej kapusty 0,9 kg 15331500-2 PN - 75/A - 77801 dżemy owocowe opak. do 1 kg 15332290-3 PN - 87/A - 75100 grzyby suszone opak. do 1 kg 15331135-2 Część 2 - grupa wg CPV - 154 : olej uniwersalny rafinowany 1 l 15421000-5 PN - A - 82300 masło roślinne kostki 250 g 15412200-1 PN - A-86901 1997 Część 3 -grupa wg CPV - 156 : mąka ziemniaczana opak. 1 kg 15612000-1 PN - 63/R - 64810 płatki kukurydziane różne smaki opak. do 500 g 15613311-1 Część 4 -grupa wg CPV - 158 : herbatniki różne opak. do 3 kg 15821200-1 PN - A-88108 1998 musztarda 1000g 15871250-1 PN-A- 86964:1997 chrzan 1000g 15890000-3 PN - A - 77806 ketchup 1000g 15871230-5 PN - A 86951:1997 kakao 250 g 15841000-5 PN-A-88103:1998 ocet spirytusowy but. 1l 15871120-1PN-A-79733:1996 kawa naturalna mielona do 500 g 15861300-4 PN - 93/A 76100 kwasek cytrynowy opak. 20 g 15890000-3 PN- 81/A-79734 imbir opak. 20 g 15872500-6 BN-67/8132-11 majonez 1000 g 15871273-8 PN-A-86950:1995 cynamon mielony opak. 20 g 15871000-4 BN-68/8132-09 gałka muszkatołowa mielona opak. 20 g 15871000-4 przyprawa warzywna do potraw opak. 250 g 15871270-7 baton czekoladowy typu Snickers 55 g lub równoważny 15842220-0 PN - A-88112 1998 baton czekoladowy typu Mars 50 g lub równoważny 15842220-0 PN - A-88112 1998 czekolada mleczna 100 g 15842100-3 PN-A-88102:1998 wafelek w czekoladzie 40 g 15842000-2 PN - A-88114 1999 cukierki czekoladowe luzem 15842310-8 PN-A-88104:1998 mak spożywczy opak 1 kg 15893000-4 PN- 74/R-66148 Część 5 -grupa wg CPV - 159 : napój owocowy w kartoniku 200 ml 15900000-7 PN -A-79034:1994 woda mineralna gazowana 1,5 l 15900000-7 PN -Z-11002:1999 napój witaminizowany w proszku opak. 1 kg 15900000-7 PN -A-86751:1996 Szczegółowy asortyment oraz ilości produktów spożywczych i napojów przedstawiają załączniki nr 2 - 6 arkusze kalkulacyjne stanowiące integralne części SIWZ. 2. Przedmiot zamówienia musi spełniać niżej wymienione wymagania jakościowe : - Galaretka owocowa GELWE lub równoważna o takiej samej lub wyższej jakości; - Przyprawa warzywna do potraw VEGETA lub równoważna o takiej samej lub wyższej jakości; - Chrzan MOTYL lub równoważny o takiej samej lub wyższej jakości; - Ketchup KOTLIN lub równoważny o takiej samej lub wyższej jakości; - Kawa naturalna JACOBS KRONUNG lub równoważna o takiej samej lub wyższej jakości; - Majonez WINIARY lub równoważny o takiej samej lub wyższej jakości; - Baton czekoladowy MARS lub równoważny o takiej samej lub wyższej jakości; - Baton czekoladowy SNICKERS lub równoważny o takiej samej lub wyższej jakości; - Czekolada mleczna WEDLOWSKA lub równoważna o takiej samej lub wyższej jakości opakowana każda pojedynczo; - Wafelek w czekoladzie GRZESIEK lub równoważny o takiej samej lub wyższej jakości opakowany każdy pojedynczo. 3. Dostawy przedmiotu zamówienia będą realizowane sukcesywnie na podstawie zamówień składanych przez Zamawiającego na 1 dzień przed terminem planowanej dostawy, w godzinach wskazanych przez Zamawiającego. 4. Przedmiot zamówienia musi być wytworzony i dostarczony zgodnie z niżej wymienionymi normami i przepisami : - Ustawą z dn. 25 sierpnia 2006 r o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U. z dnia 27 września 2006 r. Nr 171 poz. 1225) oraz rozporządzeniami wykonawczymi do tej ustawy, - Ustawą z dn. 16 grudnia 2005 r. o produktach pochodzenia zwierzęcego (Dz. U. z 2 lutego 2006 r. Nr 17 poz. 127) oraz rozporządzeniami wykonawczymi do tej ustawy.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych. 2. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie oferty oraz załączonych dokumentów i wykluczy z postępowania Wykonawców, którzy: 1) Złożą nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania; 2) Nie złożą wymaganych oświadczeń o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnienie tych warunków wymienionych w punkcie X SIWZ; 3) Nie zgodzą się na przedłużenie okresu związania ofertą; 3. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w wyznaczonym terminie nie złożą dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania (art. 26 ust. 3 Prawa zamówień publicznych). 4. Zamawiający niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty zawiadamia Wykonawcę o wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne. 5. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 6. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli wystąpi przynajmniej jedna przesłanka unormowana w art. 89 ust. 1 Prawa zamówień publicznych w brzmieniu: 1) jest niezgodna z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. 3) zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia. 4) została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub nie zaproszonego do składania ofert. 5) zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88, lub błędy w obliczeniu ceny. 6) w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia Wykonawca nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny. 7) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów. 7. Zamawiający niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty zawiadamia wszystkich Wykonawców o odrzuceniu ofert, podając uzasadnienie faktyczne i prawne. 8. Zgodnie z art. 23 ust. p.z.p. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawyz dnia 29.01.2004 r. - Prawo zamówień publicznych Zamawiający żąda, załączenia do oferty: 1) podpisanego oświadczenia o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania w sprawie udzielenia zamówienia (art. 24 ust. 2 pkt 3 Prawa zamówień publicznych) według wzoru załącznik nr 5. 2) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (§ 1 ust. 1 pkt 1 rozporządzenia). 3) Zaświadczenie właściwego urzędu skarbowego o braku zaległości podatkowych lub zgody na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległości podatkowych lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawiony nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert. 4) Zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych opłaceniu składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, lub zgody na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego (ZUS) - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w ust. 1 pkt 2) , składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 4 pkt 1), 2) i 3), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 5. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie do oferty załączyć dokumenty: 1. Umowę regulującą współpracę Wykonawców występujących wspólnie, w której ustanawia się pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego 2. Oświadczenia i dokumenty wymienione w punktach X.1. - X.5. dla każdego Wykonawcy z osobna. Wymagane dokumenty należy przedstawić w formie oryginałów albo kopii. Dokumenty złożone w formie kopii muszą być opatrzone klauzulą /za zgodność z oryginałem/ i poświadczone za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy w obrocie gospodarczym.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.15sbwd.internetdsl.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa 1551 ul. Wojska Polskiego 78 98-200 Sieradz.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy.
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.10.2007 godzina 09:00, miejsce: Jednostka Wojskowa 1551 ul. Wojska Polskiego 78 98-200 Sieradz kancelaria jawna.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Grupa według CPV - 153.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 1 - grupa wg CPV - 153 : sok owocowy w kartoniku 200 ml 15321000-4 PN-A-75951:1994 sok owocowo-warzywny op. 200-350 ml 15320000-7 PN-A-75958:1996 zaprawa kompotowa opak. 4 kg 15332100-5 ZDN - 02/5 - 3295 galaretka owocowa 10% opak. 100 g 15332240-8 kompot wiśniowy 0,9 l 15332100-5 PN - 75/A - 75953 kompot z aronii 0,9 l 15332100-5 PN - 75/A - 75953 kompot śliwkowy 0,9 l 15332100-5 PN - 75/A - 75953 kompot truskawkowy 0,9 l 15332100-5 PN - 75/A - 75953 kompot z czarnej porzeczki 0,9 l 15332100-5 PN - 75/A - 75953 ogórki konserwowe po odcieku opak. do 10 kg 15331500-2 PN - 75/A - 77801 sałatka z ogórka 0,9 kg 15331500-2 PN - 75/A - 77801 sałatka z kapusty 0,9 kg 15331500-2 PN - 75/A - 77801 sałatka z czerwonej kapusty 0,9 kg 15331500-2 PN - 75/A - 77801 dżemy owocowe opak. do 1 kg 15332290-3 PN - 87/A - 75100 grzyby suszone opak. do 1 kg 15331135-2.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.32.10.00-4, 15.32.00.00-7, 15.33.21.00-5, 15.33.22.40-8, 15.33.21.00-5, 15.33.15.00-2, 15.33.22.90-3, 15.33.11.35-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: grupa wg CPV - 154.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 2 - grupa wg CPV - 154 : olej uniwersalny rafinowany 1 l 15421000-5 PN - A - 82300 masło roślinne kostki 250 g 15412200-1 PN - A-86901 1997.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.42.10.00-5, 15.41.22.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: grupa wg CPV - 156.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 3 -grupa wg CPV - 156 : mąka ziemniaczana opak. 1 kg 15612000-1 PN - 63/R - 64810 płatki kukurydziane różne smaki opak. do 500 g 15613311-1.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.61.20.00-1, 15.61.33.11-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: grupa wg CPV - 158.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 4 -grupa wg CPV - 158 : herbatniki różne opak. do 3 kg 15821200-1 PN - A-88108 1998 musztarda 1000g 15871250-1 PN-A- 86964:1997 chrzan 1000g 15890000-3 PN - A - 77806 ketchup 1000g 15871230-5 PN - A 86951:1997 kakao 250 g 15841000-5 PN-A-88103:1998 ocet spirytusowy but. 1l 15871120-1PN-A-79733:1996 kawa naturalna mielona do 500 g 15861300-4 PN - 93/A 76100 kwasek cytrynowy opak. 20 g 15890000-3 PN- 81/A-79734 imbir opak. 20 g 15872500-6 BN-67/8132-11 majonez 1000 g 15871273-8 PN-A-86950:1995 cynamon mielony opak. 20 g 15871000-4 BN-68/8132-09 gałka muszkatołowa mielona opak. 20 g 15871000-4 przyprawa warzywna do potraw opak. 250 g 15871270-7 baton czekoladowy typu Snickers 55 g lub równoważny 15842220-0 PN - A-88112 1998 baton czekoladowy typu Mars 50 g lub równoważny 15842220-0 PN - A-88112 1998 czekolada mleczna 100 g 15842100-3 PN-A-88102:1998 wafelek w czekoladzie 40 g 15842000-2 PN - A-88114 1999 cukierki czekoladowe luzem 15842310-8 PN-A-88104:1998 mak spożywczy opak 1 kg 15893000-4 PN- 74/R-66148.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.82.12.00-1, 15.87.12.50-1, 15.89.00.00-3, 15.87.12.30-5, 15.87.11.20-1, 15.86.13.00-4, 15.87.25.00-6, 15.87.12.73-8, 15.87.10.00-4, 15.87.12.70-7, 15.84.22.20-0, 15.84.21.00-3, 15.84.20.00-2, 15.84.23.10-8, 15.89.30.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: grupa wg CPV - 159.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 5 -grupa wg CPV - 159 : napój owocowy w kartoniku 200 ml 15900000-7 PN -A-79034:1994 woda mineralna gazowana 1,5 l 15900000-7 PN -Z-11002:1999 napój witaminizowany w proszku opak. 1 kg 15900000-7 PN -A-86751:1996.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.90.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z SIERADZA
- "Opracowanie dokumentacji technicznej dla zadania pn.: Modernizacja drogi powiatowej Brąszewice - Pipie"
- "Rozbudowa drogi powiatowej ul. Reymonta w Sieradzu - Charłupia Wielka Etap I"
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych (owoce, warzywa i podobne produkty dla Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Sieradzu
- wyjazdy integracyjne z elementami rekreacyjno kulturalnymi w ramach Projektu: "Rodzina razem"współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych (produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów zbożowych) dla Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Sieradzu
- REMONT SALI GIMNASTYCZNEJ I LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCEGO IM. KAZIMIERZA JAGIELLOŃCZYKA W SIERADZU
więcej: przetargi w Sieradzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów żywnościowych dla ZSCKU Wojsławice - Kuchnia.
- Dostawa artykułów żywnościowych dla ZSCKU Wojsławice - Dydaktyka.
- Sukcesywne dostawy nabiału
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Domu Pomocy Społecznej dla Dorosłych "Prząśnik" w Brenniku w TRZECIEJ tercji roku 2025
- Sukcesywna dostawa produktów żywnościowych na potrzeby DPS w Kędzierzynie-Koźlu na 12 miesięcy - 3 części
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności do Publicznego Przedszkola "Promyk Słońca" w Dziwnowie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.