eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OleśnicaWybór koncepcji architektoniczno-plastycznej modernizacji budynku biblioteki przy ul. Reja 10 w Oleśnicy

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2008-01-02

Oleśnica: Wybór koncepcji architektoniczno-plastycznej modernizacji budynku biblioteki przy ul. Reja 10 w Oleśnicy
Numer ogłoszenia: 195 - 2008; data zamieszczenia: 02.01.2008
OGŁOSZENIE O WYNIKU KONKURSU

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Czy ogłoszenie o konkursie było zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 109995 - 2007.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowa i Miejska Biblioteka Publiczna im. Mikołaja Reja w Oleśnicy, Mikołaja Reja 10, 56-400 Oleśnica, woj. dolnośląskie, tel. 0-71 314-03-62, fax 0-71 314-03-67.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa instytucja kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana konkursowi przez zamawiającego: Wybór koncepcji architektoniczno-plastycznej modernizacji budynku biblioteki przy ul. Reja 10 w Oleśnicy.

II.1.2) Określenie przedmiotu konkursu: Przedmiot konkursu: Wykonanie koncepcji architektoniczno-plastycznej modernizacji budynku przy ul. Reja 10 w Oleśnicy Szczegółowy program funkcyjny obiektu: 1. Wykorzystanie całkowitej powierzchni obiektu tj. od piwnic aż po strych, łącznie 5 kondygnacji. 2. W skład biblioteki wchodzą : · wypożyczalnie i czytelnie dla dorosłych i dzieci, · dział dokumentów życia społecznego , · dział multimediów , · dział gromadzenia i opracowania zbiorów , · administracja biblioteki. 3. Oprócz funkcji biblioteki, część powierzchni budynku będzie przeznaczona pod wynajem tj. jako pomieszczenia biurowe do wynajmu - około 500 m2. 4. Biblioteka docelowo powinna pomieścić 100 tys. woluminów książek (w tym czasopism oprawnych) . 5. Około 60 tys. powinno się znajdować w magazynach. 6. Budynek powinien posiadać punkt recepcyjno - informacyjny oraz szatnię ( na 200 klientów jednorazowo ), 7. toalety - oddzielne dla pracowników, klientów biblioteki oraz dla niepełnosprawnych, 8. magazyny na książki i czasopisma oraz archiwum zakładowe, 9. sale konferencyjno - wykładowe : najlepiej jedna duża na około 200 - 250 osób oraz dwie lub 3 małe salki do szkoleń na 30 - 50 osób, wyposażone w rzutnik multimedialny, 10. sala audiowizualna, 11. sala wystaw - niezbyt duża 30 - 50 m2 ( ewentualnie połączona z innymi funkcjami ) z wyposażeniem ( system wystawienniczy), 12. czytelnia komputerowo - internetowa 13. powierzchnie dla dzieci i młodzieży ( przestronne , kolorowe , z komputerami, również dla najmłodszych), 14. wentylacja grawitacyjna i klimatyzacja całego obiektu (lub wybranych miejsc) 15. pomieszczenia biurowe do wynajęcia 16. ewentualnie nieduża kawiarnia z zapleczem sanitarnym, 17. punkt ksero , introligatornia , kiosk - drobne usługi związane z działalnością biblioteki, 18. trezor ( otwór w budynku służący do oddawania książek , gdy biblioteka jest nieczynna), 19. pokój zabaw dla małych dzieci ( na czas kiedy dorośli czytają prasę , czy korzystają z innych działów biblioteki oraz dla Akademii Malucha ), 20. zapewnienie właściwej identyfikacji oraz informacji : · logo · nowa tablica informacyjna na zewnątrz, · właściwe i logistycznie dopracowane tablice informacyjne wewnątrz budynku 21. przybudówka od strony ul. 11 Listopada - można ją zburzyć lub przebudować i wykorzystać w określonym celu, 22. budynek obecnie składa się z wielu małych pomieszczeń - w wyniku działań remontowych powinno się osiągnąć efekt przestronności, 23. cały obiekt nie może posiadać barier stanowiących trudności z poruszaniem się Osobom na wózkach inwalidzkich, 24. projektowane pomieszczenia powinny stanowić ciąg +technologiczny+ poprzez odpowiednie blokowanie pomieszczeń (łącząc ze sobą np. wypożyczalnię z czytelnią ), 25. ze względu na to, iż budynek jest zabytkowy, warto połączyć nowoczesność i funkcjonalność z atmosferą budynku z lat 30 XX wieku, 26. sieć komputerowa + serwerownia, 27. możliwości korzystania z Internetu bezprzewodowego ( czytelnicy z własnymi laptopami), 28. sala konferencyjna z nagłośnieniem, 29. system przeciwpożarowy , antywłamaniowy, 30. oświetlenie pomieszczeń i korytarzy o właściwym natężeniu światła, 31. salki cichej , spokojnej pracy ( albo boksy w czytelni ), 32. system ochrony księgozbioru cennego ( bramki ! ), 33. większość wyposażenia do wymiany , ale z możliwością zostawienia tego co dobre i nowe, 34. pomieszczenia socjalne dla pracowników biblioteki ( 15 osób ), 35. pomieszczenia gospodarcze, 36. można wykorzystać dużą wysokość pomieszczeń np. na antresole, 37. konieczne jest przebudowanie istniejących schodów, 38. konieczna jest dodatkowa klatka schodowa (wyjście ewakuacyjne ) ze względu na bardzo długie korytarze w budynku, 39. ujęcie w projekcie pozostałych do zrobienia robót w piwnicach, 40. wymiana instalacji sanitarnej, cieplnej, wodociągowej i elektrycznej, 41. odwodnienie budynku - drenaż opaskowy ze studnią zbiorczą, 42. remont kapitalny konstrukcji dachu z wykonaniem ocieplenia połaci dachowych ( wykorzystanie strychu ), 43. ocena techniczna stropów poszczególnych kondygnacji pod kątem większych obciążeń użytkowych ( magazyny książek ) i ich ewentualna wymiana, 44. należy wymienić podłogi w niektórych pomieszczeniach.

II.1.3) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.22.20.00 - Usługi projektowania architektonicznego Kod CPV wg słownika 2008: 71.22.00.00 - Usługi projektowania architektonicznego .

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie.

SEKCJA V: WYNIKI KONKURSU

IV.1) LICZBA UCZESTNIKÓW: 1

IV.2) NAGRODY

  • Miejsce: Pierwsze.

IV.2.1) Nazwa i adres autora(ów) wybranej pracy konkursowej

  • Rea Design Sławomir Czech, ul. Prosta 5, 67-410 Sława, kraj/woj. lubuskie.

V.2.2) Wartość nagrody

  • Wartość wydanej (wypłaconej) nagrody (bez VAT): 286065.57 PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.