eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzczytnoRemont budynku administracyjnego Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Szczytnie



Ogłoszenie z dnia 2008-08-21

Szczytno: Remont budynku administracyjnego Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Szczytnie
Numer ogłoszenia: 195948 - 2008; data zamieszczenia: 21.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Inspektorat Weterynarii, ul. Korczaka 1, 12-100 Szczytno, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 0-89 6242176, fax 0-89 6242176.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: piw@piw.szczytno.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont budynku administracyjnego Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Szczytnie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Naprawa pokrycia dachowego, w tym: a. rozbiórka rynien z PCW, okapów, kołnierzy, gzymsów z blachy nie nadającej się do użytku, pokrycia warstw papy z dachu betonowego, b. wykonanie warstw wyrównawczych z zaprawy cementowej grubości 20 mm pod posadzki zatarte na ostro, c. obróbki blacharskie z blachy powlekanej o szerokości w rozwinięciu do 25 cm, d. naprawa pokrycia dachowego papą termozgrzewalną - dwuwarstwowe pokrycie z papy perforowanej oraz papy wierzchniego pokrycia o grubości 5,2 mm na istniejącym pokryciu z papy, e. montaż rynien dachowych, lejów spustowych, denek rynnowych, f. rozbiórka betonowych czapek kominowych, g. wykonanie nakrywy kominów o średniej grubości 7 cm. 2. Naprawa elewacji, w tym: a. malowanie tynków nakrapianyh farbą akrylową, b. wyprawy szlachetne gładzone na gotowym podkładzie wykonywane ręcznie na ścianach płaskich - tynki żywiczne - na ścianie szczytowej. 3. Remont pokoi biurowych, w tym: a. wymiana ościeżnic i skrzydeł drzwiowych, b. likwidacja naświetli drewnianych, c. uzupełnienie tynków wewnętrznych, d. modernizacja instalacji sanitarnej i gazowej, e. wykonanie gładzi gipsowych oraz malowanie ścian, sufitów, grzejników, rur wodociągowych i gazowych, f. licowanie ścian płytkami, g. wymiana podłóg, h. inne elementy wyżej nie wymienione, a niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia. Szczegółowy zakres prac określony został w przedmiarach robót oraz szczegółowej specyfikacji technicznej dla robót budowlanych w obiektach kubaturowych, które stanowią załączniki do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 2.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą brać udział wykonawcy którzy: 1. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. 2. Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. 3. Przygotują ofertę zgodnie z wymogami zawartymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasadzie spełnia/nie spełnia w oparciu o dokumenty i oświadczenia, o których mowa w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wykonawcy nie spełniający warunków udziału w postępowaniu zostaną wykluczeni z udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty, 2. Oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 i art 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, 3. Aktualny dokument uprawniający wykonawcę do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem (zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub odpis z właściwego rejestru), wystawione nie wcześniej niz 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: piw@piw.szczytno.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Inspektorat Weterynarii ul. Korczaka 1 12-100 Szczytno - sekretariat.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.09.2008 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Inspektorat Weterynarii ul. Korczaka 1 12-100 Szczytno - sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.