Ogłoszenie z dnia 2008-08-21
Szczytno: Remont budynku administracyjnego Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Szczytnie
Numer ogłoszenia: 195948 - 2008; data zamieszczenia: 21.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Inspektorat Weterynarii, ul. Korczaka 1, 12-100 Szczytno, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 0-89 6242176, fax 0-89 6242176.
- Adres strony internetowej zamawiającego: piw@piw.szczytno.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont budynku administracyjnego Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Szczytnie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Naprawa pokrycia dachowego, w tym: a. rozbiórka rynien z PCW, okapów, kołnierzy, gzymsów z blachy nie nadającej się do użytku, pokrycia warstw papy z dachu betonowego, b. wykonanie warstw wyrównawczych z zaprawy cementowej grubości 20 mm pod posadzki zatarte na ostro, c. obróbki blacharskie z blachy powlekanej o szerokości w rozwinięciu do 25 cm, d. naprawa pokrycia dachowego papą termozgrzewalną - dwuwarstwowe pokrycie z papy perforowanej oraz papy wierzchniego pokrycia o grubości 5,2 mm na istniejącym pokryciu z papy, e. montaż rynien dachowych, lejów spustowych, denek rynnowych, f. rozbiórka betonowych czapek kominowych, g. wykonanie nakrywy kominów o średniej grubości 7 cm. 2. Naprawa elewacji, w tym: a. malowanie tynków nakrapianyh farbą akrylową, b. wyprawy szlachetne gładzone na gotowym podkładzie wykonywane ręcznie na ścianach płaskich - tynki żywiczne - na ścianie szczytowej. 3. Remont pokoi biurowych, w tym: a. wymiana ościeżnic i skrzydeł drzwiowych, b. likwidacja naświetli drewnianych, c. uzupełnienie tynków wewnętrznych, d. modernizacja instalacji sanitarnej i gazowej, e. wykonanie gładzi gipsowych oraz malowanie ścian, sufitów, grzejników, rur wodociągowych i gazowych, f. licowanie ścian płytkami, g. wymiana podłóg, h. inne elementy wyżej nie wymienione, a niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia. Szczegółowy zakres prac określony został w przedmiarach robót oraz szczegółowej specyfikacji technicznej dla robót budowlanych w obiektach kubaturowych, które stanowią załączniki do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 2.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą brać udział wykonawcy którzy: 1. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. 2. Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. 3. Przygotują ofertę zgodnie z wymogami zawartymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasadzie spełnia/nie spełnia w oparciu o dokumenty i oświadczenia, o których mowa w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wykonawcy nie spełniający warunków udziału w postępowaniu zostaną wykluczeni z udziału w postępowaniu.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty, 2. Oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 i art 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, 3. Aktualny dokument uprawniający wykonawcę do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem (zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub odpis z właściwego rejestru), wystawione nie wcześniej niz 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: piw@piw.szczytno.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Inspektorat Weterynarii ul. Korczaka 1 12-100 Szczytno - sekretariat.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.09.2008 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Inspektorat Weterynarii ul. Korczaka 1 12-100 Szczytno - sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z SZCZYTNA
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej im. Jana Pawła II w Szczytnie na 2026 r. - produkty pozostałe
- Dostawa fabrycznie nowego ciągnika rolniczego wraz z pługiem do odśnieżania oraz przeszkolenie personelu Zamawiającego w zakresie obsługi pojazdu.
- Dostawa artykułów żywnościowych do Internatu Zespołu Szkół nr 3 im. Jana III Sobieskiego w Szczytnie w 2026 r.
- Dostawa komputerów przenośnych z replikatorem portów wraz z prawem opcji
- Dostawa komputerów przenośnych ze stacją dokującą/replikatorem portów wraz z prawem opcji
- Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych wraz z odbiorem i zniszczeniem wycofanych tablic na okres od 01.01.2026 r. do 31.12.2027 r.
więcej: przetargi w Szczytnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Przebudowa budynku bramnego i gospodarczego w DPS Lubsko ze zmianą sposobu użytkowania"
- Remont dachu w budynku garażowo - magazynowo - warsztatowym Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Malborku, przy ul. Wybickiego 1
- Remont pomieszczeń w budynku A w KM PSP w Opolu.
- Remont dwóch pomieszczeń w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Dobryszycach
- PRZEBUDOWA I ZMIANA SPOSOBU UŻYTKOWANIA CZĘŚCI BUDYNKU PRZY UL. TOWAROWEJ 61 W JAWORZNIE
- Wykonanie robót remontowych w budynku głównym Domu Pomocy Społecznej w Pcimiu
więcej: Roboty remontowe i renowacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





