Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-08-21
Włoszczowa: REMONT POMIESZCZEŃ PORADNI NISKIEJ WRAZ Z BUDOWĄ PODJAZDU DLA WÓZKÓW DZIECIĘCYCH I OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH
Znak postępowania 16/08/2008
Numer ogłoszenia: 195933 - 2008; data zamieszczenia: 21.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej, ul. Żeromskiego 28, 29-100 Włoszczowa, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3883828, fax 041 3883877.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REMONT POMIESZCZEŃ PORADNI NISKIEJ WRAZ Z BUDOWĄ PODJAZDU DLA WÓZKÓW DZIECIĘCYCH I OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH Znak postępowania 16/08/2008.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane : w budynku Poradni Niskiej polegające na a) wymianie posadzek z PCV i terakoty na wykładzinę z tworzyw sztucznych i gres , b) wymianie okładzin z płytek ceramicznych na ścianach pomieszczeń zabiegowych, c) wymianie instalacji oświetleniowej, d) wymianie grzejników, e) wymianie stolarki drzwiowej, f) montażu sufitu podwieszanego, g) robotach murarskich i malarskich, h) budowa podjazdu dla wózków dziecięcych i osób niepełnosprawnych, i) naprawa dachu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierać będzie Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia przekazana uczestnikom postępowania zakwalifikowanym na podstawie złożonych wniosków.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne Oryginalny kod CPV: 45.33.00.00 - Hydraulika i roboty sanitarne Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.01.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych ( warunki ogólne ), tzn.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego; podstawy do wykluczenia wykonawców z postępowania normuje w całości art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Od Wykonawców wymaga się ponadto ( warunki szczegółowe ) a) legitymowania się wykonaniem co najmniej 3 robót budowlanych wykonanych w obiektach użyteczności publicznej, odpowiadającej swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia ( przebudowa lub remont ciągów komunikacyjnych i pomieszczeń w obiektach użyteczności publicznej tzn. robót polegających na wymianie posadzki nie mniej niż 400m2 , malowania ścian i sufitów nie mniej niż 2000 m2 , bez wyłączania obiektów z ruchu ), z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania przypadających na okres od 01 sierpnia 2003 roku do 31 lipca 2008 roku, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, jednak o wartości nie mniejszej niż 900 000,00 PLN brutto każda ( załącznik nr 3 do wniosku o dopuszczenie do udziału w przetargu - wykaz robót ), oraz załączyć dokumenty potwierdzające że roboty zostały wykonane należycie. b) Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie niższą niż 300 000,00 PLN. c) Wykonawca musi posiadać środki finansowe lub zdolność kredytową nie mniejszą niż 700 000,00 PLN, d) Udzieli gwarancji na wykonane roboty budowlane na okres 60 miesięcy. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ( konsorcja) powyższe warunki muszą spełniać łącznie wszystkie podmioty składające wspólny wniosek ( pełnomocnictwo należy dołączyć do wniosku ). 3 Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków: a) Zamawiający zbada, czy wnioski o dopuszczenie do udziału w przetargu, złożone przez Wykonawców, spełniają podane w ogłoszeniu wymagania, tzn. czy zawierają wymagane oświadczenia i dokumenty oraz czy załączone oświadczenia i dokumenty odpowiadają warunkom Zamawiającego, b) Wykonawca który posiada doświadczenie w realizacji robót ogólnobudowlanych o których mowa w rozdziale VII niniejszej instrukcji oraz wykonał roboty z należytą starannością w co najmniej 3 obiektach użyteczności publicznej, o wartości nie mniejszej niż 900 000,00 PLN brutto, spełnia w stopniu minimalnym warunek o którym mowa w rozdziale II punkt 2 podpunkt b niniejszej instrukcji, c) Wykonawca który wykonał najwięcej robót polegających na przedmiotowych robotach ogólnobudowlanych, z należytą starannością, w obiektach użyteczności publicznej, o wartości każdej z nich nie mniejszej niż 900 000,00 PLN brutto, otrzyma 10 punktów. Pozostałym Wykonawcom Zamawiający przyzna punkty na zasadzie proporcji, d) na podstawie ilości uzyskanych punktów przez Wykonawców zostanie utworzony ranking, według którego Zamawiający zaprosi do składania ofert nie więcej niż 10 Wykonawców z największą liczbą punktów, e) w przypadku uzyskania jednakowej ilości punktów, o kolejności będzie decydować sumaryczna wartość wykonanych robót brutto wykazanych w załączonym przez Wykonawcę wykazie, f) ocena spełnienia przez Wykonawcę warunków określonych w tym rozdziale odbędzie się na zasadzie spełnia - niespełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do wniosku o dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym wykonawca winien załączyć następujące oświadczenia oraz dokumenty: 1 Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych ( załącznik nr 1 do wniosku o dopuszczenie do udziału w przetargu ). 2 Oświadczenie Wykonawcy w sprawie udzielonej gwarancji na wykonane roboty budowlane ( załącznik nr 2 do wniosku o dopuszczenie do udziału w przetargu ). 3 Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do Ewidencji Działalności Gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 4 Informację z banku lub Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo-Kredytowej, w której wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych ( nie mniej niż 700 000,00 PLN ) lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 5 Polisę a w przypadku jej braku - inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności ( wysokość ubezpieczenia co najmniej 300 000,00 PLN ) 6 Wykaz osób ( kadra kierownicza ) i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności ( załącznik nr 4 do wniosku o dopuszczenie do udziału w przetargu ). 7 Kopię uprawnień kierownika budowy - robót, aktualne potwierdzenia zrzeszenia w odpowiedniej Okręgowej Izbie Inżynierów Budownictwa. 8 Wykaz wykonanych w okresie 01 sierpnia 2003 roku do 31 lipca 2008 roku, a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej 3 robót budowlanych wykonanych w obiektach użyteczności publicznej, odpowiadającej swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia ( przebudowa lub remont ciągów komunikacyjnych i pomieszczeń w obiektach użyteczności publicznej tzn. robót polegających na wymianie posadzki nie mniej niż 400m2 , malowania ścian i sufitów nie mniej niż 2000 m2 , bez wyłączania obiektów z ruchu ), z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca , jednak o wartości nie mniejszej niż 900 000,00 PLN brutto każda ( załącznik nr 3 do wniosku o dopuszczenie do udziału w przetargu - wykaz robót ), oraz załączyć dokumenty potwierdzające że roboty zostały wykonane należycie, np. rekomendacje, protokóły odbioru, ( załącznik nr 3 do wniosku o dopuszczenie do udziału w przetargu - wykaz robót ) Wykonawca wymagane dokument składa w formie oryginału lub poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii. Poświadczenia za zgodność z oryginałem składanych kopii dokumentów dokonuje Wykonawca Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w tym przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania oraz podać, w jakim zakresie poszczególni wykonawcy będą realizować zamówienie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.
IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 10.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.biuletyn.abip.pl/zozwloszczowa
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej we Włoszczowie ul. Żeromskiego 28 29-100 Włoszczowa.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.08.2008 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego - Zespół Opieki Zdrowotnej we Włoszczowie przy ul. Żeromskiego 28 29 -100 Włoszczowa w sekretariacie ZOZ..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WŁOSZCZOWA
- Modernizacja budynku Urzędu Gminy w tym likwidacja barier architektonicznych
- Wykonanie nawierzchni z kostki brukowej na terenie Gminy Włoszczowa
- Organizacja 6-dniowej wycieczki na Pomorze dla pracowników oraz emerytowanych pracowników szkół i przedszkoli prowadzone przez Gminę Włoszczowa
- "Adaptacja i modernizacja obiektów szkolnych na potrzeby praktycznej nauki zawodu wraz z niezbędnym wyposażeniem i pomocami dydaktycznymi w ZS Nr 2 i ZS Nr 3 we Włoszczowie"-powt.
więcej: przetargi w Włoszczowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont posadzki w budynku E w CKZ
- Robota budowlana - Adaptacja obiektu biurowo - administracyjnego dla potrzeb Wałbrzyskiej Delegatury Wojewódzkiego inspektora Ochrony Środowiska we Wrocławiu
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego socjalno-społecznego wraz wewnętrzną i zewnętrzną infrastrukturą techniczną na ternie działki 131/14 i 131/13 w miejscowości Dąbrówka Nowa, gmina Sicienko
- Modernizację pomieszczeń w obiekcie Centrum Rekreacyjno - Sportowego m.st Warszawy w Dzielnicy Bielany przy ul. Lindego 20.
- Remont wybranych pomieszczeń budynku Szkoły i Internatu ZSCKR w Bydgoszczy
- Rozbudowa istniejącej instalacji dźwiękowego systemu ostrzegawczego DSO w budynku Centrum Sztuki Mościce
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.