Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-07-05
Kraków: Dostawa autoklawu pionowego
Numer ogłoszenia: 195928 - 2010; data zamieszczenia: 05.07.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska w Krakowie , Plac Szczepański 5, 31-011 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 4224895, 4213469, faks 012 4223612.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.krakow.pios.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa autoklawu pionowego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Autoklaw pionowy, automatyczny, służący do sterylizacji płynów, w tym płynów hermetycznie zamkniętych, pożywek z rurkami Durhama, naczyń szklanych, narzędzi np. końcówki do pipet automatycznych. 2) Pojemność użytkowa komory sterylizacyjnej: 75 - 90 l 3) Minimalne wymiary komory sterylizacyjnej: 380 x 590 mm (średnica x głębokość). 4) Maksymalne wymiary zewnętrzne: szerokość 80 cm, głębokość 80 cm, wysokość 110 cm. 5) Komora autoklawu i obudowa autoklawu wykonana ze stali nierdzewnej, kwasoodpornej. 6) Zakres temperatury sterylizacji 105 - 138 oC. 7) Maksymalne dopuszczalne ciśnienie: 4 bar. 8) Autoklaw wyposażony w kółka. 9) Zasilanie: 400V/50 Hz. 10) Autoklaw musi być wyposażony w wbudowaną wytwornicę pary (generator pary), oddzieloną od komory sterylizacyjnej, posiadający automatyczny system poboru wody do wytwornicy. Pełna gotowość do podawania pary przez cały czas pracy urządzenia. Wytwornica pary wykonana ze stali nierdzewnej z funkcją automatycznego czyszczenia wytwornicy. 11) Autoklaw musi być wyposażony w system próżniowy, z pompą próżniową zapewniającą odpowietrzenie wsadu (próżnia frakcjonowana) oraz suszenie próżniowe. 12) Kompresor zewnętrzny o wydajności dostosowanej do obsługi sterylizatora, o niskim poziome hałasu (maks. 45 dB), nie wyższy niż 60 cm. 13) System szybkiego schładzania umożliwiający prowadzenie kilku (2-3) procesów w ciągu 8-godzinnego dnia pracy. W przypadku wbudowanego wentylatora do wspomagania systemu szybkiego chłodzenia, nie może on zmniejszać przestrzeni użytkowej komory. 14) Drukarka do archiwizowania parametrów pracy autoklawu. 15) Elastyczna sonda temperaturowa do pomiaru temperatury sterylizowanych materiałów. 16) Sterowanie mikroprocesorowe. 17) Menu autoklawu oraz wszystkie komunikaty dotyczące aktualnych parametrów autoklawu na cyfrowym wyświetlaczu LCD w języku polskim. 18) Sygnał dźwiękowy i optyczny w przypadku nieprawidłowych parametrów pracy. 19) Minimum 10 programów sterylizacyjnych do wykorzystania i zapisania w pamięci autoklawu. 20) Program z podtrzymaniem temperatury po zakończonym cyklu (45-60 oC). 21) Automatyczny system blokujący otworzenie urządzenia podczas pracy oraz po zakończonym cyklu, w sytuacji wysokiej temperatury oraz ciśnienia w komorze sterylizacyjnej. 22) Port walidacyjny do wprowadzania do komory czujników referencyjnych. 23) System chłodzenia zrzutu kondensatu do wartości bezpiecznej dla instalacji kanalizacyjnej. 24) Stacja uzdatniająca wodę o wydajności dostosowanej do obsługi sterylizatora (do wytwornicy i systemu chłodzenia). Wymagania dodatkowe: 1) Gwarancja - minimum 12 miesięcy. 2) Bezpłatna dostawa, instalacja i szkolenie minimum 7 godzin. 3) Wykonanie badania rozkładu temperatury w komorze dla 2 programów wybranych przez użytkownika. 4) Instrukcja w języku polskim. 5) Kosz sterylizacyjny ze stali nierdzewnej, druciany - 1 szt. 6) Kosz sterylizacyjny ze stali nierdzewnej, pełny - 1 szt. 7) Akcesoria niezbędne do podłączenia autoklawu do sieci elektrycznej i wodnej (np. węże i kable o odpowiedniej średnicy, wtyczka do gniazda sieciowego). 8) Papier do drukarki - 10 szt. 9) Autoryzowany serwis gwarancyjny i pogwarancyjny. 10) Okres serwisowania pogwarancyjnego: min. 5 lat. 11) Udzielanie w trybie pilnym porad technicznych w okresie gwarancji i pogwarancyjnych. Minimalne wymogi i parametry techniczne przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1 do SIWZ. Wartości zamówienia nie przekraczająca wyrażonej w złotych równowartości kwoty 125 000 euro. (kod WSZ: 33191110-9 autoklawy)..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.11.10 - Autoklawy .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 42.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w niniejszym postępowaniu, jak również nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli Wykonawca ma miejsce zamieszkania lub siedzibę za granicą zamiast dokumentu określonego wyżej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że: a) nie otwarto jego likwidacji, ani nie ogłoszono upadłości; b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienia; które powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert, a jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się takiego dokumentu, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem właściwym organem sądowym, administracyjnym, albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie oświadczenia wykonawcy
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie oświadczenia wykonawcy
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie oświadczenia wykonawcy
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie oświadczenia wykonawcy
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Deklaracja zgodności CE, instrukcje w języku polskim
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krakow.pio.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Tarnowska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A., 33 -100 Tarnów ul. Szujskiego 66, tel.: /014/ 623 55 16 lub /014/ 623 55 15 Fax.: /014/ 621 39 55.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.07.2010 godzina 08:30, miejsce: Tarnowska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A., 33 -100 Tarnów ul. Szujskiego 66, I piętro, pok. 105.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie realizowane jest w ramach projektu o nr PL0302 pod nazwą: Wzmocnienie kontroli przestrzegania prawa w zakresie ochrony i wykorzystania zasobów wodnych w województwie małopolskim, który współfinansowany jest ze środków Norweskiego Mechanizmu Finansowego.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Położenie płytek gresowych w kl. I-III oraz pomieszczeniach zsypowych kl. II-III w budynku ul. Grota Roweckiego 39
- Wymiana 3 szt. wind osobowo - towarowych (MDA) w budynku mieszkalnym ul. Grota Roweckiego 39
- Montaż instalacji ogniw fotowoltaicznych w budynku ul. Lipińskiego 6
- Dostawa samochodu osobowego SUV klasy D o napędzie hybrydowym plug-in.
- Dostawa aparatów telefonicznych VOIP dla Sądu Rejonowego w Wieliczce
- Wyłonienie wykonawcy w zakresie sukcesywnej dostawy papieru biurowego, na potrzeby wszystkich jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie (z wyłączeniem UJ Collegium Medicum).
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup autoklawu plazmowego i zestawu endoskopowego.
- Dostawa wyposażenia fryzjersko-kosmetycznego do pracowni na potrzeby Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie Fryzjerstwo w ramach projektu współfinansowanego ze środków UE.
- dostawa aparatury do pokoju komórkowego
więcej: Autoklawy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





