eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŻywiecAG/zp/XXX/2009

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-11-03

Żywiec: AG/zp/XXX/2009
Numer ogłoszenia: 195905 - 2009; data zamieszczenia: 03.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej , ul. Sienkiewicza 52, 34-300 Żywiec, woj. śląskie, tel. 033 8613916, faks 033 8613916.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http:// przetargi.ipzp.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: AG/zp/XXX/2009.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa aparatury i sprzętu medycznego zgodnie z wymaganiami zawartymi w załączniku nr1 A do niniejszej specyfikacji wraz z uruchomieniem i szkoleniem pracowników, oraz dostawa: Materiały eksploatacyjne jednorazowego użytku oraz płyny niezbędne do wykonywania ciągłych, konwekcyjno-dyfuzyjnych terapii nerkozastępczych. Grawitacyjny zestaw seperacji koncentratu leukocytryno- płytkowego czynników wzrostu oraz urządzenie do produkcji autologicznej trombiny - zestaw pojedynczy i podwójny. Pakiet nr.1 Cykloergometr -System do prób wysiłkowych 1 szt Pakiet nr.2 Pompa infuzyjna 2 szt Pakiet nr.3 Ssak elektryczny 2 butlowy 1 szt Pakiet nr.4 Myjka ultradźwiękowa 1 szt Pakiet nr.5 Ciemnia automatyczna 1 szt Pakiet nr.6 Aparat do Hemodializy 1 szt Pakiet nr 7 Materiały eksploatacyjne jednorazowego użytku oraz płyny niezbędne do wykonywania ciągłych, konwekcyjno-dyfuzyjnych terapii nerkozastępczych. Pakiet nr 8 Grawitacyjny zestaw seperacji koncentratu leukocytryno- płytkowego czynników wzrostu oraz urządzenie do produkcji autologicznej trombiny - zestaw pojedynczy i podwójny..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne 33.18.11.00 - Urządzenia do hemodializy 33.12.41.20 - Diagnostyczne urządzenia ultradźwiękowe 33.19.41.10 - Pompy infuzyjne 33.12.41.10 - Systemy diagnostyczne 33.18.15.10 - Płyny do terapii nerkowej 33.14.16.20 - Zestawy medyczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie wymagane

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1 wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (art. 22 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp) oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych Dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: 2. wymagania dla przedmiotu zamówienia: udzieli gwarancji na okres minimum 24miesięcy na oferowany przedmiot zamówienia ( Pakiety nr1-6) Ponadto wykona bezpłatnie techniczne przeglądy okresowe zgodnie z wymogami określonymi przez producenta w okresie trwania gwarancji. - wymagany termin płatności - 30 dni - czas reakcji serwisowej 2 dni robocze, w przypadku awarii aparatu uniemożliwiającej korzystanie z niego i trwającej dłużej niż 3 dni roboczych Dostawca na własny koszt wstawi sprzęt zastępczy na czas usunięcia usterki..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Ponadto oferta musi zawierać następujące dokumenty: 1.Załącznik Nr 1 Formularz cenowy Pakiety nr 1-8 2.Załączniki Nr.1A Opis parametrów granicznych przedmiotu zamówienia (Pakiety nr 1-6) 3.Załącznik Nr 2 Oświadczenie zgodne z art. 22 ust. 1 Ustawy Pzp 4.Załącznik nr 3 Formularz ofertowy 5.Załącznik nr 4 Projekt umowy 6.Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (o ile nie wynika z dokumentów rejestracyjnych)w przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wpisane do dokumentów rejestracyjnych. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz doświadczenie, potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,wykonawca składa następujące dokumenty: 1. Dokumenty potwierdzające, że zaoferowane przez Wykonawcę wyroby medyczne posiadają deklarację zgodności i są oznakowane znakiem CE lub posiadają wpis do rejestru wyrobów medycznych (zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 kwietnia 2004r.)jeżeli są wymagane..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://przetargi.ipzp.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba Zamawiającego Dział Zamowień Publicznych pok. nr. 3 cena 10.00 PLN.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.11.2009 godzina 09:00, miejsce: sekretariat Dyrektora Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Żywcu ul. Sienkiewicza 52 pok. nr.2.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.