eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wągrowiec › Sukcesywny zakup paliw do pojazdów i sprzętu drogowego eksploatowanego przez Powiatowy Zarząd Dróg w Wągrowcu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-01-07

Wągrowiec: Sukcesywny zakup paliw do pojazdów i sprzętu drogowego eksploatowanego przez Powiatowy Zarząd Dróg w Wągrowcu
Numer ogłoszenia: 1958 - 2015; data zamieszczenia: 07.01.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 261587 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Wągrowcu, ul. Gnieźnieńska 53, 62-100 Wągrowiec, woj. wielkopolskie, tel. 67 2685480, faks 67 2685480.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywny zakup paliw do pojazdów i sprzętu drogowego eksploatowanego przez Powiatowy Zarząd Dróg w Wągrowcu.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Sukcesywny zakup paliw płynnych do pojazdów i sprzętu drogowego eksploatowanego przez Powiatowy Zarząd Dróg w Wągrowcu. 2. Na przedmiot zamówienia składają się sukcesywne, bezgotówkowe zakupy paliwa z dystrybutorów na stacji paliw Wykonawcy, do jednostek eksploatowanych przez Zamawiającego. Zamówienie obejmuje orientacyjny maksymalny zakup paliw płynnych w 2015 r. : a) benzyny bezołowiowej Pb 95 - 2000,0 litrów; b) oleju napędowego - 34400,0 litrów.Podane ilości w okresie realizacji umowy mogą ulec zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego. 3. Paliwo płynne będące przedmiotem zamówienia musi być wysokiej jakości i spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 grudnia 2008 roku w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2008 r. nr 221, poz. 1441 z późn. zm.) oraz jednocześnie spełniać normy PN-EN 590, PN-EN 228. 4. Tankowanie paliwa odbywać się będzie bezpośrednio do zbiorników samochodów i sprzętu na Stacji Paliw Wykonawcy. 5. Zakupy ww. paliw dokonywane będą za pomocą kart wystawionych na numer rejestracyjny pojazdu i nazwę drobnego sprzętu. 6. Rozliczenie zawartych transakcji odbywać się będzie 1 raz w miesiącu na podstawie wystawionej faktury VAT. 7. Wykonawca zobowiązany jest prowadzić pełny monitoring transakcji z uwzględnieniem: daty tankowań; ilości tankowanego paliwa; ceny 1 litra paliwa; wartość zakupu paliwa po uwzględnieniu oferowanego rabatu; numeru rejestracyjnego samochodu; nazwy drobnego sprzętu (pilarki, agregat, zagęszczarki). 8. W chwili obecnej Zamawiający posiada: 1 samochód i drobny sprzęt (pilarki, agregat, zagęszczarki) napędzany benzyną bezołowiową 95; 4 samochody napędzane olejem napędowym; 2 ciągniki napędzane olejem napędowym; 1 rębak napędzany olejem napędowym. 9. Miejscem dokonywania zakupu będzie stacja paliw zlokalizowana na terenie miasta Wągrowca. 10. Ze względu na szacunkowy zakres zamówienia, zamawiający rozliczać będzie ten zakres w oparciu o faktycznie dostarczone paliwo i ceny jednostkowe oraz rabat podany przez Wykonawcę w formularzu ofertowym.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.10.00.00 - Paliwa 09.13.21.00 - Benzyna bezołowiowa 09.13.41.00 - Olej napędowy .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.01.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • CEPEN WĄGROWIEC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, ul. Jankowska 2, 62-100 Wągrowiec, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 143780,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 162668,00

  • Oferta z najniższą ceną: 162668,00 / Oferta z najwyższą ceną: 164144,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.