eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KomornikiPrzygotowanie i dostarczenie posiłków dla dzieci uczęszczających do Przedszkola Samorządowego w Rosnówku i oddziału zewnętrznego w Szreniawie.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-07-12

Komorniki: Przygotowanie i dostarczenie posiłków dla dzieci uczęszczających do Przedszkola Samorządowego w Rosnówku i oddziału zewnętrznego w Szreniawie.
Numer ogłoszenia: 195878 - 2011; data zamieszczenia: 12.07.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedszkole Samorządowe w Rosnówku , ul. 1 Maja 39, 62-052 Komorniki, woj. wielkopolskie, tel. 61 8301873, faks 61 8301873.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.przedszkole.rosnowko.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przygotowanie i dostarczenie posiłków dla dzieci uczęszczających do Przedszkola Samorządowego w Rosnówku i oddziału zewnętrznego w Szreniawie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przedmiotem niniejszego zamówienia jest przygotowywanie i dostarczanie posiłków (śniadanie+ ciepłe napoje; obiad dwudaniowy + sok lub kompot,; podwieczorek + napoje) dla 40 dzieci z Przedszkola Samorządowego w Rosnówku i 40 dzieci z oddziału zewnętrznego w Szreniawie. 2) Zamawiający szacuje, że maksymalna liczba dostarczanych posiłków to dziennie 80 szt. (80 porcji śniadaniowych;80 porcji obiadowych oraz 80 porcji podwieczorków). 3) Zamawiający zastrzega możliwość zmniejszenia zamawianych posiłków w trakcie trwania umowy z powodu nieobecności dzieci w przedszkolu lub rezygnacji uczęszczania do przedszkola. 4) Wykonawca zobowiązuje się dostarczać posiłki we wszystkie dni pracy przedszkola w: - okresie od 01.09.2011 do 31.12.2011 z uwzględnieniem dni wolnych - następujących godzinach: śniadania o godz. 8.20 (Rosnówko) i o godz. 8.40 (Szreniawa) obiad i podwieczorek o godz. 11.45 (Rosnówko) i o godz.11.55 (Szreniawa); podwieczorek o godz. o 13.40 (Rosnówko) i o godz. 14.00 (Szreniawa). 5) Wykonawca zobowiązuje się dostosować okazjonalnie godziny dostarczania posiłków do potrzeb przedszkola (np. w dniu wycieczki, imprezy w przedszkolu itp.) lub w ramach środków przeznaczonych na obiad do przygotowania tzw. suchego prowiantu. Zamawiający poinformuje Wykonawcę o planowanej wycieczce lub innej imprezie telefonicznie z 3 dniowym wyprzedzeniem i ustali z wykonawcą jadłospis na ten dzień. 6) Ilość posiłków będzie uzależniona od frekwencji dzieci - zapotrzebowanie na dany dzień będzie składane przez upoważnionego pracownika do godziny 17.00 w dniu poprzedzającym zamówienie, z możliwością korekty w dniu dostawy posiłków - przy dostawie śniadania do przedszkola. 7) Wykonawca zobowiązuje się do: - przygotowania posiłków o najwyższym standardzie, na bazie produktów najwyższej jakości, zachowując ich jakość i estetykę wykonania zgodnie z normami HACCP oraz zbiorowego żywienia i wymogami sanitarno-epidemiologicznymi; - przygotowania i dostarczania posiłków spełniających wymogi żywienia zalecane przez Instytut Matki i Dziecka dla dzieci przedszkolnych w wieku od 3 do 6 lat oraz zgodnie z obowiązującymi normami żywieniowymi wg Instytutu Żywienia i Żywności; 8) Dostarczania posiłków na własny koszt, własnym transportem spełniającym warunki sanitarne w specjalistycznych termosach gwarantujących utrzymanie odpowiedniej temperatury oraz jakości przewożonych posiłków. Temperatura dla dań gorących w momencie przekazywania posiłków dzieciom winna wynosić co najmniej 63 stopnie C. Odbiór dostarczonych posiłków potwierdzony będzie każdorazowo protokołem ich dostarczania, z wyszczególnieniem ilości dostarczonych posiłków, podpisem upoważnionego pracownika Zamawiającego oraz Wykonawcy, 9) Odbierania odpadów pokonsumpcyjnych w przystosowanych do tego celu pojemnikach, 10) Wykonawca zobowiązuje się do przedstawiania jadłospisu na każde 10 dni roboczych do akceptacji Zamawiającego, najpóźniej do czwartku poprzedzającego nowy tydzień zaczynający się w poniedziałek. Jadłospis powinien obejmować dania mięsne, półmięsne, rybne oraz jarskie, jak również uwzględnić urozmaicenie posiłków ze względu na sezonowość i święta. W jadłospisie należy uwzględnić warzywa i owoce, natomiast zrezygnować ze słodyczy, które mogą pojawić się tylko okazjonalnie ( lub jako dodatek np. w formie herbatnika, biszkopta). Należy w zupełności zrezygnować ze słodyczy zawierających czekoladę. Na każdorazowym jadłospisie winna widnieć gramatura oraz kaloryczność posiłku; Nie dopuszcza się powtarzania tego samego rodzaju posiłku w ciągu 10 dni. W ofercie przetargowej prosimy o zamieszczenie co najmniej dwa przykładowe 10 dniowe jadłospisy z uwzględnieniem gramatury i kaloryczności każdego z posiłków. 11) Posiłki powinny składać się z: Śniadania: - kanapki z pieczywa pszennego i mieszanego, zupa mleczna (mleko 2%), płatki kukurydziane z mlekiem, muesli, jajecznica, parówka na ciepło, sałatka warzywna, pasty i pasztety, sery, wędliny, sezonowe warzywa (rzodkiewka, szczypiorek) + mleko, kakao, kawa zbożowa z mlekiem, herbata owocowa lub z cytryną Obiad I danie: zupa II danie (mięso minimum 3 razy w tyg.) - posiłek mięsny lub rybny lub jajeczny, oprócz tego ziemniaki, makaron, ryż, lub kasza, pyzy, sos, surówka, surowe lub gotowane warzywa - lub posiłek mączny (kluski, pierogi, naleśniki) - do każdego obiadu: kompot, sok lub napój Podwieczorek: - owoce: jabłko, banan, kiwi lub kilka owoców winogrona, owoce sezonowe, - lub serek, jogurt, - lub kisiel, budyń, ryż na mleku, galaretki, kasza manna, - lub sałatki owocowe, jarzynowe, - kanapki, - herbata, sok, napój, maślanka. 12) Wykonawca zobowiązuje się do zachowania diet pokarmowych w zależności od indywidualnych potrzeb dzieci. Zalecenia dotyczące diet pokarmowych zostaną przekazane Wykonawcy w dniu zawarcia umowy. 13) Wykonawca zobowiązuje się do pobierania oraz przechowywania próbek dostarczonych posiłków w specjalnie przeznaczonych do tego lodówkach przez okres 72 godzin od upływu dnia pobrania próbek..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.52.40.00 - Usługi dostarczania posiłków do szkół 55.52.31.00 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych 55.32.10.00 - Usługi przygotowywania posiłków .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca przedstawi aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, Ocena spełniania warunków udziału przez wykonawców dokonana zostanie metodą spełnia - nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca wykaże wykonanie z należytą starannością, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, co najmniej jednej usługi o łącznej wartości nie mniejszej niż 60.000,- zł brutto i trwającej co najmniej 6 miesięcy polegającej na przygotowaniu i dostawie posiłków dla jednostek oświatowych (tj. przedszkola, oddziały przedszkolne, szkoły podstawowe, gimnazja) wraz z załączeniem dokumentu potwierdzającego, że usługa/usługi zostały wykonane należycie. Wykonawca wykaże przynajmniej jedną usługę w zakresie opisanym powyżej wraz z referencjami - zgodnie z Załącznikiem nr 4 do SIWZ, Ocena spełniania warunków udziału przez wykonawców dokonana zostanie metodą spełnia - nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca przedstawi opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału przez wykonawców dokonana zostanie metodą spełnia - nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszcza się możliwość zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty w zakresie terminu pod warunkiem wystąpienia zdarzenia zewnętrznego obiektywnie niemożliwego do przewidzenia i niemożliwego do zapobieżenia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://przedszkole.rosnowko.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Przedszkole Samorządowe w Rosnówku ul. 1 Maja 39 62-052 Rosnówko.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.07.2011 godzina 10:00, miejsce: Przedszkole Samorządowe w Rosnówku ul. 1 Maja 39 62-052 Rosnówko.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.