Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-10-16
Gdańsk: ŚWIADCZENIE USŁUG PRZY ZIMOWYM UTRZYMANIU DRÓG KRAJOWYCH SOLARKAMI, PIASKARKAMI I PŁUGAMI ODŚNIEŻNYMI POWIERZONYMI WYKONAWCY PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO
Z PODZIAŁEM NA 3 CZĘŚCI ZAMÓWIENIA.
Numer ogłoszenia: 195852 - 2007; data zamieszczenia: 16.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Gdańsku, ul. Subisława 5, 80-354 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 5112400, fax 058 5112405.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ŚWIADCZENIE USŁUG PRZY ZIMOWYM UTRZYMANIU DRÓG KRAJOWYCH SOLARKAMI, PIASKARKAMI I PŁUGAMI ODŚNIEŻNYMI POWIERZONYMI WYKONAWCY PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO Z PODZIAŁEM NA 3 CZĘŚCI ZAMÓWIENIA..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zimowe utrzymanie dróg krajowych w zakresie odśnieżania i zwalczania śliskości zimowej.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.21.20.00 - Usługi odśnieżania Kod CPV wg słownika 2008: 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.04.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: A. Warunki ogólne udziału w postępowaniu Wykonawca musi spełniać warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp oraz nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp. Wymagania określone powyżej mają zastosowanie do wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. B. Warunki szczegółowe udziału w postępowaniu Minimalne warunki udziału w postępowaniu są następujące: 1. Potencjał ekonomiczno-finansowy Wykonawcy Wykonawca musi wykazać: a) Średni roczny przychód za ostatnie trzy lata obrotowe na podstawie Rachunku zysków i strat pozycja Przychód netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów lub Przychód netto ze sprzedaży i zrównane z nimi lub w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego - średni obrót roczny z okresu ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - z tego okresu, w wysokości nie mniejszej niż 200 000 PLN. W przypadku, gdy Wykonawca składa ofertę na dwie Części zamówienia, w/w wartość należy odpowiednio zsumować. b) Posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, w tym działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia lub elementem zamówienia, jaki Wykonawca będzie wykonywał w ramach niniejszego zamówienia. 2. Potencjał ekonomiczno-finansowy Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że: a) Warunek określony w pkt B.1.a) spełniają łącznie. b) Warunek określony w pkt B.1.b) (posiadanie ubezpieczenia) spełnia każdy z Wykonawców w zakresie prowadzonej przez siebie działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia lub elementem przedmiotu zamówienia, jaki Wykonawca będzie wykonywał w ramach niniejszego zamówienia. 3. Potencjał kadrowy Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby oddzielnie dla każdej Części zamówienia (Zadania): a) Dyspozytorów sprzętu odpowiedzialnych za realizację zamówienia - minimum 2 osoby; b) Kierowców, którzy będą wykonywać zamówienie - z uwzględnieniem pracy dwuzmianowej dla każdej wymienionej jednostki sprzętowej. W/w osoby należy przedstawić na Formularzu 3.2 Potencjał kadrowy, w tym: -Dyspozytorów sprzętu odpowiedzialnych za realizację zamówienia - na Formularzu 3.2.A, -Kierowców - na Formularzu 3.2.B. 4. Potencjał kadrowy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunki określone w pkt B.3. 5. Potencjał techniczny Wykonawca musi dysponować - oddzielnie dla każdej Części zamówienia (Zadania) - w pełni sprawnym sprzętem gwarantującym wymaganą efektywność usługi 6. Potencjał techniczny Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt B.5. 7. Wymagane doświadczenie Wykonawcy (dla wszystkich CZĘŚCI zamówienia) Wykonawca winien posiadać minimum trzyletnie doświadczenie w wykonywaniu usług transportowych lub doświadczenie w zakresie usług zimowego utrzymania dróg różnych klas przez trzy sezony zimowe. W wykazie usług wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, na FORMULARZU 3.4 SIWZ DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE, Wykonawca winien podać daty ich wykonania oraz odbiorców tych usług. Do wykazu zrealizowanych usług Wykonawca winien załączyć co najmniej jeden dokument potwierdzający, że w/w usługi zostały wykonane należycie. 8. Doświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt B.7. 9. Podwykonawstwo a) Zamawiający dopuszcza wykonanie przedmiotu zamówienia przy udziale Podwykonawców. b) Wykonawca powinien wskazać na formularzu OFERTA zakresy usług, których wykonanie powierzy Podwykonawcom - bez podawania nazw (firm) i adresów Podwykonawców. 8. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia - zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Pzp - winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania wszystkich Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 9. Wymienione wyżej warunki ogólne i szczegółowe zostaną uznane przez Zamawiającego za spełnione, jeżeli Wykonawca złoży wszystkie wymagane oświadczenia i dokumenty oraz w wypełnionych i złożonych wraz z ofertą oświadczeniach i dokumentach dotyczących właściwości Wykonawcy wykaże, że spełnił wszystkie wymagane warunki udziału w postępowaniu. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Komisja przetargowa dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu w oparciu o dokumenty wymienione poniżej.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: C. Dla potwierdzenia spełnienia warunków ogólnych Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. D. Na potwierdzenie spełniania warunków szczegółowych Wykonawcy winni przedłożyć następujące dokumenty: 1. Część sprawozdania finansowego: bilans i rachunek zysków i strat za ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, z oznaczeniem podmiotu na rzecz którego został sporządzony. W przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego - inne dokumenty określające obroty oraz zobowiązania i należności za okres jak w zdaniu poprzednim i potwierdzające spełnienie warunku, o którym mowa w pkt B.1.a). 2. Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, w tym działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia lub elementem przedmiotu zamówienia, jaki Wykonawca będzie wykonywał w ramach niniejszego zamówienia. 3. Informację o osobach (POTENCJAŁ KADROWY), które będą odpowiedzialne za realizację zamówienia (WYKAZ DYSPOZYTORÓW SPRZĘTU na Formularzu 3.2.A SIWZ) oraz o osobach, które będą wykonywać zamówienie (WYKAZ KIEROWCÓW na Formularzu 3.2.B SIWZ). Informację o osobach złożyć należy oddzielnie na każdą Część zamówienia. 4. Informację o potencjale technicznym, będącym w dyspozycji Wykonawcy (POTENCJAŁ TECHNICZNY) wymaganym dla realizacji przedmiotu zamówienia, na druku zgodnym z treścią Formularza 3.3 SIWZ. Informację o potencjale technicznym złożyć należy oddzielnie na każdą Część zamówienia. 5. Informację o doświadczeniu Wykonawcy (DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE), na druku zgodnym z treścią Formularza 3.4 SIWZ. Do informacji winien być dołączony co najmniej jeden dokument potwierdzający, że wymienione w informacji usługi zostały wykonane należycie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: GDDKiA Oddział Gdańsk, 80-354 Gdańsk, ul. Subisława 5. Opłata 10,00 PLN Podana cena dotyczy odbioru SIWZ w Oddziale w Gdańsku przy ul. Subisława 5..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.10.2007 godzina 12:00, miejsce: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Gdańsku, ul. Subisława 5, 80-354 Gdańsk, pokój nr 109..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Ewentualny protest powinien być wniesiony w formie pisemnej lub faksem. Jeżeli Wykonawca przekaże protest faksem, Zamawiający - na żądanie Wykonawcy - niezwłocznie potwierdzi fakt jego otrzymania. Protest wniesiony faksem uzna się za złożony w terminie jeżeli dotarł on przed upływem terminu i został niezwłocznie potwierdzony w formie pisemnej. Zasada ta obowiązuje także Wykonawców, którzy stają się uczestnikami postępowania toczącego się w wyniku wniesienia protestu.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ŚWIADCZENIE USŁUG PRZY ZUD NA DRODZE KRAJOWEJ NR 6 ODCINEK OD KM 194+660 DO KM 205+609, Dł. 10,949 KM.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług przy ZUD na drodze krajowej nr 6 odcinek od km 194+660 do km 205+609, dł. 10,949 km.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ŚWIADCZENIE USŁUG PRZY ZUD NA DRODZE KRAJOWEJ NR 6 ODCINEK OD KM 213+962 DO KM 228+247, DŁ. 14,905 KM.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług przy ZUD na drodze krajowej nr 6 odcinek od km 213+962 do km 228+247, dł. 14,905 km..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: ŚWIADCZENIE USŁUG PRZY ZUD NA DRODZE KRAJOWEJ NR 21, ODCINEK OD KM 11+382 DO KM 54+635, DŁ. 43,253 KM.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług przy ZUD na drodze krajowej nr 21, odcinek od km 11+382 do km 54+635, dł. 43,253 km..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Modernizacja wyposażenia Wystawy Stocznia i Wystawy Stałej
- "Dostawa pojazdu mini śmieciarki o napędzie elektrycznym"
- "Dostawa implantów stosowanych w zabiegach stabilizacji szczytowo-potylicznej kręgosłupa oraz różnych wyrobów medycznych dla Copernicus PL Sp. z o.o. w Gdańsku"
- Zagospodarowanie zaplecz podwórzowych przy ul. Bolesława Krzywoustego 17, Waryńskiego 45C oraz Wolności 16/Bliska 6 oraz Wolności 15 w Gdańsku
- Usługa wykon badań panelu gen "zespół hemolityczno-mocznicowy" obejmującego analizę sekwencji kodujących genów: ADAMTS13, C3, CD46, CFB, CFH, CFI, THBD, CFHR1, CFHR2, CFHR3, CFHR4, CFHR5 metodą NGS
- Dostawa licencji na okres 12 miesięcy licencji/ subskrypcji oprogramowania Microsoft Office 365 A3, w ramach programu Microsoft Enrollment for Education Solutions (EES) dla PFB.
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zimowe utrzymanie dróg, chodników i gminnych terenów komunalnych w Gminie Mieroszów w sezonie zimowym 2025/2026
- Wykonanie usługi zimowego utrzymania dróg gminnych na terenie wszystkich sołectw Gminy Wojnicz w okresie sezonu zimowego 2025/2026, w podziale na 8 części (8 odrębnych rejonów obszarowych)
- "Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonie zimowym 2025/2026"
- "Usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg, chodników, ciągów pieszych i parkingów gminnych - w sezonie 2025/2026"
- Utrzymanie dróg w okresie zimowym 2025/2026 na terenie Gminy Gnojnik
- "Zimowe utrzymanie dróg na terenie sołectw gminy Tuchów 2025/2026"
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.