Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-05-20
Gniewino: świadczenie usług odbierania i zagospodarowania odpadów komunalnych z terenu Gminy Gniewino z nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy
Numer ogłoszenia: 195836 - 2013; data zamieszczenia: 20.05.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Gniewino , ul. Pomorska 8, 84-250 Gniewino, woj. pomorskie, tel. 58 6706617, faks 58 6767226.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gniewno.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: świadczenie usług odbierania i zagospodarowania odpadów komunalnych z terenu Gminy Gniewino z nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi odbierania i zagospodarowania odpadów komunalnych z terenu Gminy Gniewino z nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy obejmująca: 1. odbiór odpadów komunalnych z: a) 1413 plus 30 budynków w zabudowie wielorodzinnej1500 nieruchomości zamieszkałych znajdujących się w 26 miejscowościach położonych na terenie gminy Gniewino (powierzchnia Gminy 176 km2) b) raz na kwartał odbiór odpadów z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK) zlokalizowanego na terenie Gminy Gniewino, odpadów obejmujących: c) raz na pół roku organizacja obwoźnej zbiórki odpadów wielkogabarytowych 2. zagospodarowanie odpadów komunalnych zgodnie z aktualnymi normami prawnymi (przewidywana ilość wytworzonych odpadów komunalnych, którą trzeba będzie odebrać i zagospodarować - 2 500 Mg/rok) 3. dostarczenie urządzeń do gromadzenia odpadów mieszkańcom i utrzymanie ich w odpowiednim stanie higienicznym i technicznym 4. prowadzenie dokumentacji związanej z wykonywanym zamówieniem na zasadach określonych przez Zamawiającego 5. kontrola przestrzegania przez mieszkańców zasad selektywnej zbiórki odpadów 6. osiąganie i udokumentowanie wskazanych poziomów odzysku 7. sporządzenie i rozpowszechnienie harmonogramu świadczenia usług 8. świadczenie usługi elekronicznego systemu monitoringu.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00 - Usługi związane z odpadami 90.53.30.00 - Usługi gospodarki odpadami 90.51.31.00 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych 90.51.40.00 - Usługi recyklingu odpadów .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 10.000,00 PLN (słownie: dziesięć tysiecy złotych). Wadium może być wnoszone w następujących formach: w pieniądzu w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, w gwarancjach bankowych w gwarancjach ubezpieczeniowych poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275) Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na konto zamawiającego: Nr 79 8350 0004 4200 7745 2000 0050
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. posiada uprawnienia do wykonywania działalności tj.: a) wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości na terenie Gminy Gniewino b) zezwolenie na transport niżej wymienionych odpadów wydane na podstawie ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r o odpadach (tekst jednolity Dz. U. z 2010r. Nr 185 poz. 1243 ze zm.) lub wpis do rejestru, o którym mowa wart. 49 w związku z art. 233 ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz. U. z 2013r. poz.21) w zakresie: kod odpadu / rodzaje odpadów 08 01 11 Odpady farb i lakierów zawierających rozpuszczalniki organiczne lub inne substancje niebezpieczne; 08 01 12 Odpady farb i lakierów inne niż wymienione w 080111; 08 01 17 Odpady z usuwania farb i lakierów zawierające rozpuszczalniki organiczne lub inne substancje niebezpieczne; 08 01 18 Odpady z usuwania farb i lakierów inne niż wymienione 08 0117; 13 02 05 Mineralne oleje silnikowe, przekładniowe i smarowe nie zawierające związków chlorowoorganicznych; 13 02 08 Inne oleje silnikowe, przekładniowe i smarowe; 15 01 01 Opakowania z papieru i tektury; 15 01 02 Opakowania z tworzyw sztucznych; 15 01 04 Opakowania z metali; 15 01 05 Opakowania wielomateriałowe; 15 01 06 Zmieszane odpady opakowaniowe ; 15 01 07 Opakowania ze szkła; 16 01 03 Zużyte opony; 17 01 01 Odpady betonu oraz gruz betonowy z rozbiórek i remontów; 17 01 02 Gruz ceglany; 170103 Odpady innych materiałów ceramicznych i elementów wyposażenia; 17 01 07 Zmieszane odpady z betonu, gruzu ceglanego, odpadowych materiałów ceramicznych i elementów wyposażenia inne niż wymienione w 17 01 06; 17 01 80 Usunięte tynki, tapety, okleiny itp ; 17 01 82 Inne nie wymienione odpady; 17 02 02 Szkło; 17 02 03 Tworzywa sztuczne; 17 03 80 Odpadowa papa ; 17 04 02 Aluminium; 17 04 05 Żelazo i stal; 17 04 07 Mieszaniny metali; 17 06 04 Materiały izolacyjne inne niż wymienione w 170601 i 170603; 20 01 01 Papier i tektura; 20 01 02 Szkło; 20 01 11 Tekstylia; 20 01 21 Lampy fluorescencyjne i inne odpady zawierające rtęć; 20 01 23 Urządzenia zawierające freony; 20 01 32 Leki inne niż wymienione w 20 01 31; 20 01 34 Baterie i akumulatory inne niż wymienione w 20 01 33; 20 01 35 Zużyte urządzenia elektryczne i elektroniczne inne niż wymienione w 20; 01 21 i 20 01 23 zawierające niebezpieczne składniki; 20 01 36 Zużyte urządzenia elektryczne i elektroniczne inne niż wymienione w 20 01 21, 20 01 23 i 20 01 35; 20 01 39 Tworzywa sztuczne; 20 01 40 Metale; 20 02 01 Odpady ulegające biodegradacji; 20 03 01 Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne; 20 03 07 Odpady wielkogabarytowe; 20 03 99 Odpady komunalne niewymienione w innych podgrupach; c) posiada wpis do rejestru zbierających zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny prowadzonego przez Głównego Inspektora Ochrony Środowiska Oceny spełnienia przez wykonawcę tego warunku zamawiający dokona na podstawie przedłożonych dokumentów metodą spełnia/nie spełnia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
2. wykażą, że w ciągu ostatnich trzech lat wykonali z należytą starannością co najmniej jedną usługę o zbliżonym charakterze przez okres co najmniej jednego roku, tj. odbierali odpady komunalne oraz odpady segregowane od właścicieli nieruchomości i transportowali je na składowisko odpadów na podstawie zawartych umów. a) usług odbierania odpadów komunalnych zmieszanych o masie łącznej odebranych odpadów komunalnych co najmniej 1 000 Mg/rok, b) usług odbierania odpadów komunalnych gromadzonych selektywnie o masie łącznej odebranych odpadów komunalnych co najmniej 100 Mg/rok Oceny spełnienia przez wykonawcę tego warunku zamawiający dokona na podstawie przedłożonych dokumentów metodą spełnia/nie spełnia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
3. dysponują odpowiednim potencjałem technicznym: a) dwa pojazdy przystosowane do odbierania odpadów komunalnych zmieszanych(śmieciarki), z możliwością automatycznego załadunku pojemników o pojemności do 1100 l b) dwa pojazdy przystosowane do odbioru selektywnie zebranych odpadów komunalnych, z możliwością automatycznego załadunku pojemników o pojemności do 1100 l. c) jeden pojazd do odbierania odpadów bez funkcji kompaktującej d) pojazd z urządzeniem bramowym lub hakowym do odbioru kontenerów wymiennych Oceny spełnienia przez wykonawcę tego warunku zamawiający dokona na podstawie przedłożonych dokumentów metodą spełnia/nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
- opis urządzeń technicznych oraz środków organizacyjno-technicznych zastosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług w celu zapewnienia jakości oraz opisu zaplecza naukowo-badawczego posiadanego przez wykonawcę lub które będzie pozostawało w dyspozycji wykonawcy;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. kosztorys - załącznik cenowy sporządzony wg załączonego wzoru 2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, załączają do oferty oryginał pełnomocnictwa
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzania istotnych zmian do umowy w następujących przypadkach: 1. zmiana wartości umowy: a) w przypadku zwiększenia bądź zmniejszenia liczby obsługiwanych mieszkańców (punktów adresowych) wartość umowy może ulec zmianie począwszy od miesiąca następującego po ustaleniu faktycznego stanu, stosownie do zwiększenia/zmniejszenia liczby obsługiwanych nieruchomości b) w przypadku zmiany wysokości obowiązującej stawki podatku VAT, stosownie do wysokości tej zmiany. 2. zmiana ilości urządzeń do gromadzenia odpadów w przypadku wprowadzenia zmian, o których mowa w pkt 1.a
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.wrotapomorza.pl/pl/bip/gminy/gniewino
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Gniewino; ul. Pomorska 20/4; 84-250 Gniewino.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.05.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Gniewino; ul. Pomorska 8; 84-250 Gniewino.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI GNIEWINO
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do stołówek szkolnych z terenu Gminy Gniewino w roku szkolnym 2025/2026
- Przewóz osób niepełnosprawnych w tym na wózkach inwalidzkich wraz z opieką w okresie od 01 września 2025 do 31 sierpnia 2026r
- Wykonanie dokumentacji projektowej przebudowy i rozbudowy budynku remizy strażackiej w Gniewinie
- Cyberbezpieczny samorząd w Gminie Gniewino
- Wykonanie dokumentacji projektowej.
- Remont drogi dojazdowej do gruntów rolnych w Chynowiu na dz. nr 16, gm. Gniewino w granicach pasa drogowego.
więcej: przetargi GNIEWINO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont elementów zewnętrznych budynku nr 2 wraz z izolacją ścian hali sportowej w kompleksie wojskowym przy ul. Jagiellończyka 2 w Grudziądzu - sprawa numer 62/2025
- Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w budynkach nr 53 i 54 w kompleksie wojskowym przy ul. Dworcowej 6A w Grupie gm. Dragacz - sprawa nr 61/2025
- Świadczenie usługi odbioru, wywozu i zagospodarowania odpadów komunalnych na potrzeby Warmińsko-Mazurskiego Urzędu Wojewódzkiego w Olsztynie
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu gminy Stromiec od 01 września 2025 r. do 31 sierpnia 2026 r.
- Modernizacja systemu KD w budynku A Oddziału w Zduńskiej Woli, ul. Kilińskiego 7/11
- Zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Połaniec
więcej: Usługi związane z odpadami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.