Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-06-17
Rzeszów: Remont istniejącej instalacji oświetleniowej oraz wykonanie nowej instalacji oświetlenia ewakuacyjnego korytarzy i klatek schodowych w DS Laura, ul. Cicha 2 w Rzeszowie i DS Filon, ul Cicha 4 w Rzeszowie.
Numer ogłoszenia: 195796 - 2009; data zamieszczenia: 17.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Rzeszowski , ul. Rejtana 16c, 35-959 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8721018, faks 017 8721262.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.univ.rzeszow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont istniejącej instalacji oświetleniowej oraz wykonanie nowej instalacji oświetlenia ewakuacyjnego korytarzy i klatek schodowych w DS Laura, ul. Cicha 2 w Rzeszowie i DS Filon, ul Cicha 4 w Rzeszowie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont istniejącej instalacji oświetleniowej oraz wykonanie nowej instalacji oświetlenia ewakuacyjnego korytarzy i klatek schodowych w DS Laura, ul. Cicha 2 w Rzeszowie i DS Filon,ul Cicha 4 w Rzeszowie..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 31.62.50.00 - Alarmy przeciwpożarowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: a) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia,w tym: - wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie przynajmniej 2 roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. Za robotę budowlaną odpowiadającą rodzajem robocie budowlanej stanowiącej przedmiot zamówienia Zamawiający uzna robotę polegającą na remoncie lub montażu instalacji elektrycznej lub oświetlenia. Za robotę budowlaną odpowiadającą wartością robocie budowlanej stanowiącej przedmiot zamówienia Zamawiający uzna robotę o wartości stanowiącej co najmniej 50% ceny brutto złożonej oferty. c) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2.Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie oświadczeń i dokumentów wymienionych w Rozdziale III pkt 2 SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy zobowiązani sa do dostarczenia: a) oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 u. P. z. p. (według dodatku nr 2 do SIWZ); b) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; c) wykazu osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności (według dodatku nr 5 do SIWZ); d) pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w punkcie 2 lit. c), wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował; e)uprawnień budowlanych dla osób sprawujących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, wydanych na podstawie ustawy Prawo budowlane wraz z aktualnymi zaświadczeniami o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego (wpis do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa); f) wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (referencji) - wymaga się przedstawienia min. 2 robót (wg dodatku nr 4 do SIWZ). Za robotę budowlaną odpowiadającą rodzajem robocie budowlanej stanowiącej przedmiot zamówienia Zamawiający uzna robotę polegającą na remoncie lub montażu instalacji elektrycznej lub oświetlenia. Za robotę budowlaną odpowiadającą wartością robocie budowlanej stanowiącej przedmiot zamówienia Zamawiający uzna robotę o wartości stanowiącej co najmniej 50% ceny brutto złożonej oferty. f) polisy lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony w zakresie prowadzonej działalności.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.univ.rzeszow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uniwersytet Rzeszowski
Dział Zamówień Publicznych,pok.20
al. Rejtana 16c
35-959 Rzeszów.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.07.2009 godzina 09:00, miejsce: Uniwersytet Rzeszowski Dział Zamówień Publicznych,pok.20 al. Rejtana 16c 35-959 Rzeszów.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Dostawa skanera fazowego 3D dla Laboratorium Kryminalistycznego Komendy Wojewódzkiej Policji w Rzeszowie
- Zakup samochodu osobowego dla Powiatowej Stacji Sanitarno -Epidemiologicznej w Rzeszowie
- Przebudowa dróg wojewódzkich nr 894 Lesko - Hoczew - Polańczyk - Czarna na odcinku Łączki - Hoczew
- Sukcesywna sprzedaż i dostawa produktów żywnościowych do kuchni w Zespole Szkolno-Przedszkolnym Nr 5 w Rzeszowie w 2026 roku - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne, wędliny
- Przeglądy konserwacyjne i serwis 5 dźwigów osobowych.
- Sprzedaż wraz z dostarczeniem sprzętu laboratoryjnego (mieszadło magnetyczne, waga analityczna)
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie prac remontowych w Czytelni Naukowej nr XXI przy ul. Bukietowej 4a w Warszawie.
- Łężyce droga dojazdowa do gruntów rolnych
- Przebudowa - remont drogi gminnej wewnętrznej ul. Słonecznej w miejscowości Junoszyno, gmina Stegna.
- Dostosowanie Szkoły Podstawowej w Piekarach i Szkoły Podstawowej w Lutkówce dla osób ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi.
- Remont- Adaptacja pomieszczeń laboratorium na pomieszczenia biurowe w Budynku "B" przy ul Kołowej 3 w Krakowie.
- Modernizacja Szkoły Podstawowej nr 263 im. Powstańców Wielkopolskich przy ul. Szegedyńskiej 11 w Warszawie
więcej: Alarmy przeciwpożarowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.