eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RzeszówRemont istniejącej instalacji oświetleniowej oraz wykonanie nowej instalacji oświetlenia ewakuacyjnego korytarzy i klatek schodowych w DS Laura, ul. Cicha 2 w Rzeszowie i DS Filon, ul Cicha 4 w Rzeszowie.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-17

Rzeszów: Remont istniejącej instalacji oświetleniowej oraz wykonanie nowej instalacji oświetlenia ewakuacyjnego korytarzy i klatek schodowych w DS Laura, ul. Cicha 2 w Rzeszowie i DS Filon, ul Cicha 4 w Rzeszowie.
Numer ogłoszenia: 195796 - 2009; data zamieszczenia: 17.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Rzeszowski , ul. Rejtana 16c, 35-959 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8721018, faks 017 8721262.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.univ.rzeszow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont istniejącej instalacji oświetleniowej oraz wykonanie nowej instalacji oświetlenia ewakuacyjnego korytarzy i klatek schodowych w DS Laura, ul. Cicha 2 w Rzeszowie i DS Filon, ul Cicha 4 w Rzeszowie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont istniejącej instalacji oświetleniowej oraz wykonanie nowej instalacji oświetlenia ewakuacyjnego korytarzy i klatek schodowych w DS Laura, ul. Cicha 2 w Rzeszowie i DS Filon,ul Cicha 4 w Rzeszowie..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 31.62.50.00 - Alarmy przeciwpożarowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: a) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia,w tym: - wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie przynajmniej 2 roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. Za robotę budowlaną odpowiadającą rodzajem robocie budowlanej stanowiącej przedmiot zamówienia Zamawiający uzna robotę polegającą na remoncie lub montażu instalacji elektrycznej lub oświetlenia. Za robotę budowlaną odpowiadającą wartością robocie budowlanej stanowiącej przedmiot zamówienia Zamawiający uzna robotę o wartości stanowiącej co najmniej 50% ceny brutto złożonej oferty. c) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2.Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie oświadczeń i dokumentów wymienionych w Rozdziale III pkt 2 SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy zobowiązani sa do dostarczenia: a) oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 u. P. z. p. (według dodatku nr 2 do SIWZ); b) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; c) wykazu osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności (według dodatku nr 5 do SIWZ); d) pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w punkcie 2 lit. c), wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował; e)uprawnień budowlanych dla osób sprawujących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, wydanych na podstawie ustawy Prawo budowlane wraz z aktualnymi zaświadczeniami o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego (wpis do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa); f) wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (referencji) - wymaga się przedstawienia min. 2 robót (wg dodatku nr 4 do SIWZ). Za robotę budowlaną odpowiadającą rodzajem robocie budowlanej stanowiącej przedmiot zamówienia Zamawiający uzna robotę polegającą na remoncie lub montażu instalacji elektrycznej lub oświetlenia. Za robotę budowlaną odpowiadającą wartością robocie budowlanej stanowiącej przedmiot zamówienia Zamawiający uzna robotę o wartości stanowiącej co najmniej 50% ceny brutto złożonej oferty. f) polisy lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony w zakresie prowadzonej działalności.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.univ.rzeszow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uniwersytet Rzeszowski Dział Zamówień Publicznych,pok.20 al. Rejtana 16c 35-959 Rzeszów.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.07.2009 godzina 09:00, miejsce: Uniwersytet Rzeszowski Dział Zamówień Publicznych,pok.20 al. Rejtana 16c 35-959 Rzeszów.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.