Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-06-17
Gdynia: Podstawowy kurs obsługi komputera
Numer ogłoszenia: 195772 - 2009; data zamieszczenia: 17.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy , ul. H. Kołłątaja 8, 81-332 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 6204954, faks 058 6210695.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Podstawowy kurs obsługi komputera.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia objętym niniejszym postępowaniem jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia dla 80 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Gdyni, podzielonych na 10 osobowe grupy. Program szkolenia powinien obejmować 120 godzin zegarowych zajęć i zawierać: obsługę systemu operacyjnego Windows, obsługę edytora tekstu WORD, obsługę arkusza kalkulacyjnego EXCEL, obsługę Internetu, obsługę PowerPoint, obsługę poczty elektronicznej, podstawy grafiki komputerowej i tworzenia stron www. Szkolenia bez bloku kształcącego umiejętność poszukiwania zatrudnienia..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.31.00 - Usługi szkolenia komputerowego .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 5.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ww. ustawy, nie podlegają wykluczeniu zgodnie z art. 24 ww. ustawy oraz spełniają pozostałe warunki i wymagania określone przez Zamawiającego w SWIZ. Zamawiający zbada spełnianie przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu wg. formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie wymaganych dokumentów i oświadczeń załączonych do oferty. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie się kierował niżej wymienionymi kryteriami i ich wagami oraz w następujący sposób będzie dokonywał oceny ich spełniania. Kryterium i waga: koszt realizacji szkolenia-35%, program szkolenia - 25%, kwalifikacje kadry dydaktycznej - 15%, doświadczenie Wykonawcy w realizacji szkoleń z zakresu obsługi programów komputerowych - 10%, posiadanie przez Wykonawcę certyfikatu jakości usług (np. akredytacja, ISO itp.) - 5%, miejsce szkolenia -10%. Ustalone kryteria nie podlegają zmianie w trakcie prowadzonego postępowania..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Kserokopia aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do rejestru działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, poświadczonego za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 2. Poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę kserokopię aktualnego na rok 2009 zaświadczenia o wpisie do rejestru instytucji szkoleniowych, prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy, właściwego ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej, w rozumieniu ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy. 3. Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 i 24 ustawy Prawo zamówień publicznych - wzór stanowi załącznik nr 2 do SWIZ. 4. Program określający: nazwę i zakres szkolenia, czas trwania i sposób organizacji szkolenia, wymagania wstępne dla uczestników szkolenia, cele szkolenia, plan nauczania określający tematy zajęć edukacyjnych oraz ich wymiar godzin zegarowych w tygodniu, z uwzględnieniem części teoretycznej i praktycznej, treść szkolenia w zakresie poszczególnych zajęć edukacyjnych, wykaz literatury oraz niezbędnych środków i materiałów dydaktycznych, sposób sprawdzania efektów szkolenia, wykaz kadry dydaktycznej na załączniku nr 3, informacja o warunkach lokalowych na załączniku nr 3, wykaz wyposażenia w sprzęt i pomoce dydaktyczne, przewidziane do realizacji zamówienia na załączniku nr 3, 7. Zobowiązanie do współpracy (w przypadku najmu pomieszczeń dydaktycznych oraz zatrudnienia kadry dydaktycznej nie będącej pracownikiem wykonawcy) na załączniku nr 4 i 4A. 8. Wykaz szkoleń (kursów) o tematyce zgodnej z profilem zamówienia zrealizowanych w ostatnich 3 latach oraz liczba osób przeszkolonych na tych szkoleniach, na załączniku nr 5. 9. Szczegółowy opis ceny zamówienia w oparciu o wzór stanowiący załącznik nr 6. 10. Harmonogram szkoleń na załączniku nr 7. 11. Oświadczenie o zapoznaniu się z treścią umowy na załączniku nr 8. 12. Wzór zaświadczenia potwierdzającego ukończenie szkolenia na załączniku nr 9. 13. Wzór ankiety dla uczestnika na zakończenie szkolenia na załączniku nr 10..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 0.35
- 2 - program - 0.25
- 3 - kwalifikacje kadry dydaktycznej - 0.15
- 4 - Doświadczenie Wykonawcy w realizacji szkolen z zakresu obsługi programów komputerowych - 0.10
- 5 - Posiadanie przez Wykonawcę certyfikatu jakości usług (np. akredytacja, ISO, itp.) - 0.05
- 6 - miejsce szkolenie - 0.10
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: pup.gdynia.ibip.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy
ul. Kołłątaja 8
81 - 332 Gdynia, pok.103, piętro I..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.06.2009 godzina 09:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy ul. Kołłątaja 8 81 - 332 Gdynia, pok.103, piętro I..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Usługa całodobowej, fizycznej ochrony osób i mienia na terenie Muzeum Emigracji w Gdyni przy ul. Polskiej 1
- Zakup gadżetów dla Wydziału Elektrycznego UMG- powtórne
- REMONT SCHODÓW PRZED BUDYNKIEM GŁÓWNYM WYSOKIM - MONTAŻ BALUSTRAD I PLATFORMY PRZYSCHODOWEJ PRZY WEJŚCIU GŁÓWNYM UCMMiT
- Utworzenie międzypokoleniowego placu zabaw przy ul. Biskupa Dominika 29a-33a.
- Dostawa sprzętu komputerowego.
- Dostawa trzech lidarów
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa oprogramowania klasy SIEM wraz z jego wstępną konfiguracją oraz przeprowadzeniem specjalistycznych szkoleń.
- Kursy i szkolenia - projekt "Podniesienie jakości szkolnictwa zawodowego na terenie Powiatu Słupskiego na potrzeby rynku pracy (przedsięwzięcie II)" - etap 2
- Usługa przeprowadzenia cyklu szkoleń z oprogramowania ANSYS - KC-DE-zp.272-742/25
- Dostawa sprzętu komputerowego, usług AI wspierających, tworzenie dokumentacji medycznej i umawiania pacjentów.
- "Cyberbezpieczny Samorząd" - dostawa i wdrożenie rozwiązań zwiększających poziom cyberbezpieczeństwa Urzędu Miasta i Gminy Szamotuły
- Usługi szkoleniowe dla nauczycieli w ramach projektu "Równy dostęp do dobrej jakości kształcenia przedszkolnego i podstawowego na obszarze MOF/EFS"
więcej: Usługi szkolenia komputerowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





