eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wyszków › Przebudowa chodnika w ul. Dworcowej od ul. Gen. J. Sowińskiego do ul. I AWP

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-17

Wyszków: Przebudowa chodnika w ul. Dworcowej od ul. Gen. J. Sowińskiego do ul. I AWP
Numer ogłoszenia: 195760 - 2009; data zamieszczenia: 17.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wyszków , Aleja Róż 2, 07-200 Wyszków, woj. mazowieckie, tel. 029 7424201, faks 029 7424209.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wyszkow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa chodnika w ul. Dworcowej od ul. Gen. J. Sowińskiego do ul. I AWP.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje: CHODNIK 1)powierzchnia - 904,7m2 2)Szerokość chodnika 2,5 i 3,0 m 3)spadek poprzeczny jednostronny 2 5 kierunku drogi 4)nawierzchnia - kostka brukowa gr. 8 cm na podsypce cem-piaskowej gr. 10 cm 5)obrzeże 8 x 30cm dł. - 592,5m Zakres Prac - rozbiórka obrzeży - rozbiórka istniejącej nawierzchni - wykonanie korytowania i posypki cem-piaskowej - wykonanie nowej nawierzchni z kostki brukowej gr 8 cm . - wykonanie nowych obrzeży 8x30 cm ZJAZDY DO POSESJI - szer. 4m 1)rozbiórka krawężników i istniejących wjazdów z kostki 2)wykonanie nowej podbudowy i nawierzchni z kostki brukowej gr. 8 cm, 3)wykonanie nowego okrawężnikowania. 4)nawierzchnia - kostka brukowa gr. 8 - pow. ca 507,5m2 5)podbudowa z tłucznia gr. 20 cm. 6)podsypka piaskowa gr. 10 cm 7)opornik12x25cm na ławie betonowej z oporem dł. 222,6m ODWODNIENIE Odwodnienie poprzez układ spadków poprzecznych w ul. Dworcowa.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.61 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 4 000 zł (cztery tysiace złotych)

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: I. O udzielnie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia tj. a) zrealizowali w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania (bądź krótszym - jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy) co najmniej 1 zadanie polegające na ułożeniu minimum 1420 m2 powierzchni chodnika z kostki brukowej w ramach 1 zadania. 3. dysponują potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia tj. co najmniej. - koparka, - spycharka, - samochód samowyładowczy, - urządzenie do zagęszczania. 4. dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. a) osobami posiadającymi uprawnienia budowlane do kierowania robotami (kierownik robót i kierownik budowy). Osoba ta musi posiadać uprawnienia potwierdzające przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej we właściwej specjalności oraz posiadać aktualne zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 5. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 6. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. II. Ocena spełniania w/w warunków zostanie przeprowadzona według formuły spełnia - nie spełnia, wyłącznie na podstawie oświadczeń i dokumentów wymienionych w § 6. SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Uzupełnienie wymaganych dokumentów nastąpi na wezwanie Zamawiającego w celu ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlegałaby odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy dostarczą: 1. Wypełniony formularz oferty (według załączonego wzoru), 2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych wg Załącznika nr 1 do oferty, 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Kosztorys ofertowy sporządzony zgodnie z przedmiarem robót. 5. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania wg Załącznika nr 2 do oferty Do wykazanych robót należy dołączyć referencje lub dokumenty, potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. W dokumencie potwierdzającym należyte wykonanie zamówienia ujętego w wykazie, winien znaleźć się zakres prac i terminy wykonania, jako potwierdzenie, że przedstawiony dokument dotyczy konkretnej pozycji z wykazu. 6. Wykaz potencjału technicznego wg Załącznika Nr 3 do oferty lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego niezbędnego do wykonania zamówienia, jeżeli Wykonawca wskazał potencjał, którym będzie dysponował. 7. Wykaz osób, które będą wykonywały zamówienie i posiadające uprawnienia budowlane do kierowania robotami (kierownik robót i kierownik budowy) wg Załącznika Nr 4 do oferty wraz z kopią uprawnień oraz zaświadczeniami o których mowa w § 5 pkt I. 4 a - dla kierownika budowy lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 8. Dowód wniesienia wadium..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wyszkow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego Urząd Miejski w Wyszkowie, Aleja Róż 2, 07-200 Wyszków pok. 116A.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.07.2009 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski w Wyszkowie Aleja Róż 2, 07-200 Wyszków Sekretariat Burmistrza pok. 139.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.