eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SieradzWymiana stolarki okiennej i drzwiowej w II Liceum Ogólnokształcącym im. S. Żeromskiego w Sieradzu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-10-16

Sieradz: Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w II Liceum Ogólnokształcącym im. S. Żeromskiego w Sieradzu
Numer ogłoszenia: 195691 - 2007; data zamieszczenia: 16.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: II Liceum Ogólnokształcące im. Stefana Żeromskiego, ul. Żeromskiego 8, 98-200 Sieradz, woj. łódzkie, tel. 0-43 822 42 87, fax 0-43 822 30 09.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zeromski.int.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Szkoła.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w II Liceum Ogólnokształcącym im. S. Żeromskiego w Sieradzu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie prac remontowo-budowlanych w zakresie dostawy i wymiany stolarki okiennej i drzwiowej w budynku szkoły, tj. 1)demontaż starych i montaż nowych okien z PCV w budynku II LO w ilości 55 szt. 2)demontaż starych i montaż nowych drzwi wejściowych do budynku szkoły w ilości 1szt. profil ciepły z szybą P-4 Szczegółowy zakres robót określony jest w: 1) Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. 2) Przedmiarze robót - załączone do niniejszej SIWZ Wykonawca wykona przedmiot zamówienia przy użyciu sprzętu będącego w dyspozycji Wykonawcy oraz przy wykorzystaniu materiałów i wyrobów budowlanych dostarczonych przez Wykonawcę. Wyroby budowlane powinny być nowe i odpowiadać, co do jakości wymogom określonym w Ustawie z dnia 16.04.2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. Nr 92, poz. 881). Na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca obowiązany jest okazać w stosunku do 7-587 wskazanych materiałów certyfikaty ich zgodności z Polską Normą lub aprobaty techniczne. Do dokumentów odbioru robót należy dołączyć certyfikaty zgodności z PN lub aprobatą techniczną. Udzieli 3 letniej gwarancji na wykonane roboty budowlane zgodnie z postanowieniem art.577-587 KC. Wymagania stawiane Wykonawcy. Przed przystąpieniem do wymiany stolarki: - należy zabezpieczyć teren wokół budynku szkoły, - Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia, - wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy, - Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia - realizację przedmiotu zamówienia należy wykonać w trakcie funkcjonowania szkoły, Wykonawca w ofercie jest zobowiązany wskazać czy zamierza powierzyć podwykonawcom realizację robót określonych w Części II SIWZ - Opisie przedmiotu zamówienia. Do zawarcia przez Wykonawcę umowy z podwykonawcą jest wymagana zgoda Zamawiającego - art. 647 Kodeksu Cywilnego. Zamawiający wyraża zgodę na udział podwykonawców w realizacji zamówienia z zastrzeżeniem, że zlecenie podwykonawcom wykonania jakiejkolwiek części zamówienia, nie zmienia zobowiązań Wykonawcy wobec Zamawiającego za ich wykonanie. Wykonawca będzie odpowiedzialny za ich wybór podwykonawcy, jego działania, uchybienia lub zaniechania w takim samym stopniu jakby to były działania uchybienia lub zaniechania jego własnych pracowników. W przypadku nie wskazania w Ofercie robót, które Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom Zamawiający uzna, że Wykonawca podjął się samodzielnego wykonania wszystkich robót objętych dokumentacją projektową i nie będzie akceptował późniejszych wniosków o wyrażenie zgody na zawarcie umów z podwykonawcami.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien i podobnych elementów Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 10.12.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie w realizacji prac stanowiących przedmiot zamówienia oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 2. Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w postępowaniu: 1) wykażą wykonanie robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (min. 1 robota budowlana); 2) wykażą, że posiadają polisę lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oceny spełnienia warunków dokona w/g formuły spełnia nie spełnia Komisja Przetargową powołana przez Zamawiającego.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zeromski.int.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: II LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCE IM. S ŻEROMSKIEGO UL. ŻEROMSKIEGO 8 98-200 SIERADZ.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.11.2007 godzina 12:00, miejsce: II LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCE IM. S ŻEROMSKIEGO UL. ŻEROMSKIEGO 8 98-200 SIERADZ.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.