Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-10-16
Siedlce: Dostawa odzieży i obuwia roboczego.
Numer ogłoszenia: 195688 - 2007; data zamieszczenia: 16.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Siedlcach, ul. Poniatowskiego 26/144, 08-110 Siedlce, woj. mazowieckie, tel. 025 6403299, fax 025 6403263.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.siedlce.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa odzieży i obuwia roboczego..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet I - odzież robocza; Pakiet II - odzież medyczna; Pakiet III - obuwie Szacunkowa wartość zamówienia poniżej 14000 euro.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 18.11.10.00 - Odzież medyczna Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.90.00 - Odzież medyczna Oryginalny kod CPV: 18.11.00.00 - Odzież branżowa Kod CPV wg słownika 2008: 18.11.00.00 - Odzież branżowa Oryginalny kod CPV: 19.33.00.00 - Obuwie ochronne Kod CPV wg słownika 2008: 18.83.00.00 - Obuwie ochronne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia powinni: -Posiadać uprawnienia do wykonywania działalności stanowiącej przedmiot zamówienia -Posiadać wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia -Znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia -Nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawcę w oparciu o załączone do oferty oświadczenia i dokumenty na zasadzie spełnia / nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń i dokumentów jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności stanowiącej przedmiot zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu na podst. art. 24 ustawy, zobowiązany jest do złożenia: -oświadczenia (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4). -aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeśli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wymagane dokumenty mogą mieć postać oryginałów lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Jeśli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, zamiast dokumentu, o którym wyżej mowa ma zastosowanie § 2 ust. 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Jakość- (dla pakietów II i III) - 30
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.siedlce.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego, pokój 144.Cena za wydaną SIWZ wynosi-30 zł.Zapłaty za SIWZ należy dokonać gotówką w Kasie Szpitala, bądź przelewem w terminie do 14 dni od daty sprzedaży i wystawienia faktury.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.10.2007 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego, ul. Poniatowskiego 26, pokój 144, 08-110 Siedlce..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: odzież robocza.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 25 kompletów odzieży..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.11.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: odzież medyczna.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 783 kompletów odzieży (w tym garnitury męskie białe, garnitury damskie, garsonki damskie, fartuchy damskie i męskie)..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.11.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Jakość - 30
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: obuwie.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 480 par obuwia..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19.33.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Jakość - 30
INNE PRZETARGI Z SIEDLEC
- "Sukcesywne dostawy artykułów mleczarskich oraz tłuszczy do Zakładu Karnego w Siedlcach"
- Usługa udostępniania obiektów i zajęć sportowo rekreacyjnych pracownikom Uniwersytetu w Siedlcach.
- Dostawa komputerów medycznych dla Bloku Operacyjnego w Mazowieckim Szpitalu Wojewódzkim im. św. Jana Pawła II w Siedlcach Sp. z o.o.
- Dostawa asortymentu do zabiegów termolezji
- "Sukcesywne dostawy mięsa i wędlin drobiowych oraz wieprzowych do Zakładu Karnego w Siedlcach"
- Dostawa odczynników i płytek odciskowych dla Zakładu Higieny Weterynaryjnej w Warszawie.
więcej: przetargi w Siedlcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup asortymentu dla działu dawców, laboratorium i preparatyki
- dostawa wyrobów włókninowych oraz sterylnych zestawów operacyjnych
- DOSTAWA NACZYŃ, SZTUĆCÓW I ARTYKUŁÓW JEDNORAZOWEGO UŻYTKU
- DOSTAWA RĘKAWIC JAŁOWYCH
- RZP-26/IM/2025 Dostawy wyrobów z flizeliny
- Dostawa wyposażenia specjalnego dla nieetatowych grup realizacyjnych garnizonu dolnośląskiego
więcej: Odzież branżowa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.