To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-09-12
Chorzów: DOSTAWA I MONTAŻ FOTELI W RAMACH II ETAPU REMONTU SALI KONCERTOWEJ W PAŃSTWOWEJ SZKOLE MUZYCZNEJ I i II STOPNIA W CHORZOWIE
Numer ogłoszenia: 195603 - 2014; data zamieszczenia: 12.09.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 157437 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Szkoła Muzyczna I i II Stopnia im. Grzegorza Fitelberga w Chorzowie, ul. gen. Henryka Dąbrowskiego 43, 41-500 Chorzów, woj. śląskie, tel. 32 249 00 54, faks 32 241 03 92.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA I MONTAŻ FOTELI W RAMACH II ETAPU REMONTU SALI KONCERTOWEJ W PAŃSTWOWEJ SZKOLE MUZYCZNEJ I i II STOPNIA W CHORZOWIE.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż foteli w ramach II etapu remontu sali (auli) koncertowej umiejscowionej w budynku Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia im. Grzegorza Fitelberga w Chorzowie. 2. Aula zajmuje 2 i 3 kondygnację południowego segmentu gmachu szkoły. Wejście do auli odbywa się z korytarza z otwartą klatką schodową, na drugiej kondygnacji, bezpośrednio poprzez dwoje wejść na widownię oraz pośrednio poprzez zaplecze na estradę. Sala ma kształt wydłużonego prostokąta. Widownia aktualnie przeznaczona jest dla ok. 205 widzów, jednak istniejące fotele nie spełniają obowiązujących norm w zakresie bezpieczeństwa pożarowego i ewakuacji. Scena drewniana ulokowana jest w zachodniej części auli i podzielona na podesty. 3. W ramach przedmiotu zamówienia planowane jest wykonanie: a. Projektu montażowego (warsztatowego) zawierającego propozycję rozmieszczenia nowych foteli na sali, uwzględniającego spełnienie warunków p.poż i bhp. b. Demontażu i utylizacji we własnym zakresie istniejących foteli - 205 szt. c. Dostawy foteli o parametrach minimalnych określonych w załączniku nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia w ilości 149 szt. d. Niezbędnych wstępnych przedmontażowych prac przygotowawczych, w szczególności dotyczących przygotowania podłoża pod montaż. e. Montażu - pod nadzorem Zamawiającego - dostarczonych foteli. f. Dokumentacji powykonawczej wskazującej sposób montażu i umiejscowienie poszczególnych foteli. 4. Rysunek rzutu pomieszczenia sali koncertowej pokazujący stan obecny rozmieszczenia foteli stanowi element opracowanej przez jednostkę projektową - VISART W. Fedorów A. Hepek Spółka Jawna na potrzeby remontu sali koncertowej dokumentacji technicznej - załącznik do siwz. Dodatkowo na potrzeby przedmiotowego postępowania, jako załącznik do siwz dołączono rysunek zawierający rzut sali koncertowej po wymianie foteli zawierający docelową ilość foteli - 182 szt. Nie mniej, mając na uwadze funkcjonalność sali, jej wykorzystanie oraz zapewnienie warunków bezpieczeństwa, Zamawiający podjął decyzję o montażu mniejszej ilości sztuk foteli. 5. Zaproponowane fotele winny spełniać następujące zasady ogólne: a) Należy stosować fotele przeznaczone do intensywnego użytkowania w obiektach użyteczności publicznej. b) Tapicerka powinna cechować się dużą odpornością na zabrudzenia, wchłanianie płynów i uszkodzenia mechaniczne. c) Fotele powinny mieć możliwość łączenia w rzędy i powinny być wyposażone w mechanizmy składania siedzeń. d) Dane techniczne: - materiał: trudno zapalny oraz niewydzielający produktów rozkładu i spalania, określonych jako bardzo toksyczne; - wymiary: 52 cm w osiach miedzy fotelami; głębokość po złożeniu siedzenia do 47 cm, wysokość 75 do 95 cm; - możliwość swobodnego demontażu: tak - odporność na ścieranie tapicerki: min. 40 000 cykli wg skali Martindel a - konstrukcja: stelaż metalowy - wypełnienie: wysokogatunkowa pianka PU (wymagane atesty na trudno zapalność i nietoksyczność). Szczegółowy opis parametrów minimalnych i równoważnych został zawarty w załączniku nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Przed dostawą i montażem nowych foteli, Zamawiający, pod rygorem rozwiązania umowy z winy Wykonawcy, wymaga przedstawienia do akceptacji projektu warsztatowego docelowego fotela, rozmieszczenia foteli na sali oraz sposobu montażu. 6. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu zamówienia w terminie 77 dni od daty podpisania umowy, z zastrzeżeniem i czasookres realizacji prac demontażowo - montażowych w obrębie sali koncertowej nie będzie trwała dłużej niż 10 dni. 7. Realizacja przedmiotu zamówienia winna umożliwiać Zamawiającemu prowadzenie statutowej działalności. Realizowane przez Wykonawcę zamówienie nie może stwarzać zagrożenia życia lub zdrowia osób przebywających w budynku Zamawiającego lub w jego otoczeniu. W przypadku występowania kolizji terminowych, Wykonawca zobowiązuje się do czasowego ograniczenia zakresu realizowanego zamówienia lub zmniejszenia jego uciążliwości w sposób umożliwiający Zamawiającemu realizację statutowych obowiązków. 8. Zamawiający informuje, że w 2014 roku dysponuje środkami finansowymi (jakie może przeznaczyć na realizację przedmiotowego zamówienia) w wysokości 120.000,00 zł. Pozostała część - do wysokości złożonej oferty - będzie płatna w 2015 roku. Wykonawcy nie przysługuje roszczenie o wcześniejszą zapłatę, chyba że Zamawiającemu uda się pozyskać dodatkowe środki na realizację zamówienia. 9. Wymagany okres gwarancji dla zrealizowanego przedmiotu zamówienia - minimum 3 lata. 10. Wykonawca zobowiązany jest do usunięcia wad, usterek i braków stwierdzonych przy odbiorze lub zgłoszonych w okresie gwarancji, w terminie 7 dni. 11. Warunki finansowe rozliczeń: a) podstawą wystawienia faktury będzie obustronnie podpisany protokół wykonania zamówienia, b) fakturowanie jednorazowe na podstawie protokołu wykonania zamówienia, c) płatne przelewem w terminie 30 dni od daty otrzymania oryginału prawidłowo wystawionej faktury. d) podane w ofercie wynagrodzenie jest stałe i nie podlega waloryzacji w trakcie obowiązywania umowy. 12. Kod CPV: 39.11.31.00-8 - Fotele.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.11.31.00-8.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.08.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- TRONUS Spółka z o. o., ul. Ordona 2A, 01-237 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 201150,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 147165,81
Oferta z najniższą ceną: 147165,81 / Oferta z najwyższą ceną: 311559,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z CHORZOWA
- Dostawa rolek papieru termicznego do biletomatów, drukarek biletowych oraz kas fiskalnych
- Sukcesywna dostawa różnych artykułów spożywczych
- Budowa rezerwowego zasilania wody dla Szpitala Specjalistycznego w Chorzowie
- Dostawa materiałów i akcesoriów promocyjnych na potrzeby kampanii promocyjnej realizowanej w ramach projektu EKOPARK
- Usługa świadczenia stałej, całodobowej, bezpośredniej ochrony fizycznej osób, mienia i obiektów na terenie Szpitala Specjalistycznego w Chorzowie.
- Dostawa odczynników i materiałów zużywalnych do analizatora ABL 90 Flex firmy Radiometer.
więcej: przetargi w Chorzowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa doposażenia stanowisk pracy w celu zapewnienia ergonomii oraz bezpieczeństwa stanowiska pracy w ramach Projektu "Wsparcie pracowników w Mieście Malbork"
- Zakup mebli na potrzeby Oddziału ZUS w Pile oraz podległych Inspektoratów (część 1 - krzesła biurowe, fotele oraz meble biurowe dla Oddziału ZUS i Inspektoratu w Wągrowcu )
- "Zakup wraz z dostawą oraz montażem mebli oraz wyposażenia biurowego w ramach realizacji projektu związanego z utworzeniem i funkcjonowaniem Branżowego Centrum Umiejętności w Skarżysku-Kamiennej
- BZP.2710.33.2025.MP Dostawa mebli dla Biura Rekrutacji na Studia oraz Wydawnictwa Uniwersytetu Wrocławskiego
- Dostawa mebli dla Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie na 2025 rok
- Zakup i dostawa mebli na potrzeby BCU w ramach realizacji przedsięwzięcia pn.: "Stawiamy na przemysł ceramiczny - utworzenie BCU poprzez rozbudowę budynku szkoły przy ul. Kossaka w Opocznie"
więcej: Fotele »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.