eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krasnystaw › Dostawa lekkiego samochodu ratowniczo - gaśniczego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-08-21

Krasnystaw: Dostawa lekkiego samochodu ratowniczo - gaśniczego
Numer ogłoszenia: 195573 - 2008; data zamieszczenia: 21.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Krasnystaw, ul. M. Konopnickiej 4, 22-300 Krasnystaw, woj. lubelskie, tel. 082 5763753, fax 082 5763046.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krasnystaw.ug.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa lekkiego samochodu ratowniczo - gaśniczego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem przetargu jest dostawa lekkiego samochodu ratowniczo - gaśniczego. I. Wymagania dla lekkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego; - samochód fabrycznie nowy, rok produkcji 2008 - silnik wysokoprężny o pojemności od 2400 cm3 - moc silnika od 75 kW do 120 kW - skrzynia biegów 5-cio stopniowa - nadwozie typu furgon - przedział załogi wyposażony w sufitowe okno uchylne - napęd na jedną oś ( 4 x 2 ) lub dwie (4 x 4) - układ kierowniczy ze wspomaganiem - przystosowany do przewozu 6 osób - drzwi tylne dwuskrzydłowe, otwierające się o kąt min 180o - drzwi przedziału załogi umieszczone z jednej strony pojazdu otwierane przesuwnie - długość całkowita nie większa niż 6000 mm - masa całkowita nie większa niż 3500 kg - osłona rurowa w przedniej części pojazdu, II. Zabudowa wewnętrzna: - konstrukcja przedziału dla załogi zapewnia ochronę pasażerów przed przemieszczającym się wyposażeniem podczas wypadku lub awaryjnego hamowania - podłoga przedziału ładunkowego wyłożona blachą aluminiową przeciwpoślizgową , - zabezpieczenie blachą aluminiową wewnętrznych części nadwozia - podłoga przedziału załogi wyłożona wykładziną trwałą, przeciwpoślizgową i łatwozmywalną, - półki na sprzęt p .poż .wraz z mocowaniem, - podest wysuwany na motopompę M800 PO5 - przedział sprzętowy wykonany ze stali nierdzewnej, III. Montaż sygnalizacji świetlnej i dźwiękowej oraz sprzętu łączności: - belka świetlna z napisem straż - lampa błyskowa koloru niebieskiego z tyłu samochodu - lampy błyskowe zderzakowe z przodu pojazdu - radiotelefon samochodowy - samochód należy wyposażyć w samoprzylepne numery operacyjne IV. Lakierowanie: - zabudowa - RAL 3000 - nadkola, zderzaki - białe - osłona rurowa w kolorze białym,

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 34.14.42.10 - Wozy strażackie Kod CPV wg słownika 2008: 34.14.42.10 - Wozy strażackie .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 22.09.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1.1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek ich posiadania będących przedmiotem zamówienia. 1.2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 1.3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 1.4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych. 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie przeprowadzona w oparciu o przedłożone przez wykonawców oświadczenia i dokumenty. 3.Wykonawcy zobowiązani są złożyć następujące oświadczenia i dokumenty: 3.1. Formularz oferty stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ, 3.2. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w przypadku składania oferty wspólnej przez kilku przedsiębiorców. 3.3. Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych stanowiący załącznik Nr 2 do SIWZ, 3.4. Dokumenty wymagane w pkt VI. specyfikacji istotnych warunków zamówienia, Uwaga: W przypadku składania oferty wspólnej wymagane warunki będą oceniane w następujący sposób: - dokumenty określone w pkt VI.1 i VI.2 SIWZ muszą spełniać/ złożyć wszyscy Wykonawcy występujący wspólnie, Zaleca się załączenie spisu treści oferty, ułożenie wszystkich wymaganych dokumentów zgodnie z kolejnością podaną w specyfikacji oraz ponumerowanie wszystkich stron oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych stanowiący załącznik Nr 2 do SIWZ. 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych należy przełożyć aktualny odpis z właściwego rejestru sądowego albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wszystkie powyższe oświadczenia i dokumenty winny być przedstawione w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://krasnystawug.bip.e-zeto.com., www.krasnystaw.ug.gov.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Krasnystaw, ul. M. Konopnickiej 4, 22-300 Krasnystaw, pokój nr 8.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.08.2008 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Urzędu Gminy Krasnystaw, ul. M. Konopnickiej 4, 22-300 Krasnystaw, pokój nr 101.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej. Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.